Kom maar met het contract dan Badder.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat staat in een contract dat Ajax heeft gesloten met de Arena. Kwestie van meer betalen en dan staat er iets anders in dat contract.
Waar heb je dat voor nodig? Dat is toch al lang gecommuniceerd dat het stadion niet beschikbaar is vanwege contractuele afspraken en dat Ajax maar 10 maanden per jaar huur betaalt?quote:
Tuurlijk gaat het over geld. Dit levert de regio honderden miljoenen euro omzet op. Het is ook eenvoudig opgelost door wat geld over te maken naar Volendam.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb je dat voor nodig? Dat is toch al lang gecommuniceerd dat het stadion niet beschikbaar is vanwege contractuele afspraken en dat Ajax maar 10 maanden per jaar huur betaalt?
Natuurlijk gaat het over geld.
Het is helemaal niet opgelost. Het is een schande dat je geen fatsoenlijk alternatief hebt waardoor supporters van Groningen (en daarmee je tegenstander ook) benadeeld worden.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het over geld. Dit levert de regio honderden miljoenen euro omzet op. Het is ook eenvoudig opgelost door wat geld over te maken naar Volendam.
Wat een gelul.
Je lult maar weer uit je nek, heeft niets met minder huur te maken, is gewoon het stadion dat rendement wil uit de voetballoze maanden.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb je dat voor nodig? Dat is toch al lang gecommuniceerd dat het stadion niet beschikbaar is vanwege contractuele afspraken en dat Ajax maar 10 maanden per jaar huur betaalt?
Natuurlijk gaat het over geld.
Dus Ajax betaalt wel huur in die maanden zeg je?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je lult maar weer uit je nek, heeft niets met minder huur te maken, is gewoon het stadion dat rendement wil uit de voetballoze maanden.
Je staat mijns inziens bij de verkeerde boom te blaffen.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is helemaal niet opgelost. Het is een schande dat je geen fatsoenlijk alternatief hebt waardoor supporters van Groningen (en daarmee je tegenstander ook) benadeeld worden.
Ook als er wel een paar honderd Groningers hadden mogen komen is dit gewoon je reinste competitievervalsing. 'Topclub' mijn reet. Het is gewoon tragisch amateurisme.
Ajax betaalt gewoon per jaar en kalender wordt door KNVB en UEFA indien van toepassing bepaalt, wat ik al zei, Ajax is hoofdhuurder en mede eigenaar, maar als er geen wedstrijden staan wordt het stadion verhuurt voor andere evenementen en of wedstrijden, zoals NL elftal.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus Ajax betaalt wel huur in die maanden zeg je?
Ajax zit al op de blaren, maar het beste dat Groningen kan doen is winnen, is dit ook weer klaar.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:48 schreef Wotte het volgende:
Het is sowieso een achterlijke redenatie dat Ajax dan maar op de blaren moet zitten omdat FC groningen het kind van de rekening wordt vanwege ongeregeldheden hij FC Volendam.
Laat ze maar mooi boycotten dan scheelt dat weer.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zit al op de blaren, maar het beste dat Groningen kan doen is winnen, is dit ook weer klaar.
Had Ajax maar niet het stadion moeten verhuren toch? Het is juist achterlijk dat Groningen op de blaren moet zitten omdat die prinsesjes van Ajax geen rekening hadden gehouden met play-offs.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:48 schreef Wotte het volgende:
Het is sowieso een achterlijke redenatie dat Ajax dan maar op de blaren moet zitten omdat FC groningen het kind van de rekening wordt vanwege ongeregeldheden hij FC Volendam.
Ajax heeft toch gewoon voorzien in een stadion waar de wedstrijd kan worden afgewerkt? Jammer voor Groningen dat ze zich eerder niet hebben gedragen. Daar plukken ze dan nu de vruchten van.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Had Ajax maar niet het stadion moeten verhuren toch? Het is juist achterlijk dat Groningen op de blaren moet zitten omdat die prinsesjes van Ajax geen rekening hadden gehouden met play-offs.
zo werkt het niet gap.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat staat in een contract dat Ajax heeft gesloten met de Arena. Kwestie van meer betalen en dan staat er iets anders in dat contract.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewoon voorzien in een stadion waar de wedstrijd kan worden afgewerkt? Jammer voor Groningen dat ze zich eerder niet hebben gedragen. Daar plukken ze dan nu de vruchten van.
Ajax is voor 13% eigenaar zelfs.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax betaalt gewoon per jaar en kalender wordt door KNVB en UEFA indien van toepassing bepaalt, wat ik al zei, Ajax is hoofdhuurder en mede eigenaar, maar als er geen wedstrijden staan wordt het stadion verhuurt voor andere evenementen en of wedstrijden, zoals NL elftal.
De regel is dat de thuisspelende club een accomodatie moet hebben, en die is er. Dat staat los van of de reguliere accomodatie beschikbaar is. Het staat ook los van de beslissing van de betreffende gemeente om uitfans te weren.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Had Ajax maar niet het stadion moeten verhuren toch? Het is juist achterlijk dat Groningen op de blaren moet zitten omdat die prinsesjes van Ajax geen rekening hadden gehouden met play-offs.
Lol, dit heeft helemaal niks met Groningen te maken maar met rellende Volendammers en een burgemeester die de paniekstand inschiet.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewoon voorzien in een stadion waar de wedstrijd kan worden afgewerkt? Jammer voor Groningen dat ze zich eerder niet hebben gedragen. Daar plukken ze dan nu de vruchten van.
Vertel me dat je het nieuwsbericht niet goed gelezen hebt zonder te zeggen dat je het nieuwsbericht niet goed gelezen hebt.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wouw, dit gaat op voor het domste bericht van 2026.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar een nieuw project.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:20 schreef Wotte het volgende:
Guardiola levert naar het schijnt zijn contract in die wil natuurlijk ook de Conference League winnen.
Het schijnt dus dat hij er al dan niet gekscherend niet geheel onwelwillend tegenover staat. De kans is wel reëel dat je dan Ronald de Boer als assistent krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar een nieuw project.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Dacht ik ook met het aanstellen van EtH en FF. We moeten gewoon de tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat natuurlijk helemaal mis met Jordi he.
Tijd voor de echte revolutie
En graag nog eens als trainer een wedstrijd doen in het Buko Stadion. De ground van Telstar mag natuurlijk niet ontbreken op je palmares.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:20 schreef Wotte het volgende:
Guardiola levert naar het schijnt zijn contract in die wil natuurlijk ook de Conference League winnen.
Het zou wel karakter zijn als hij eens buiten de absolute top werkt. Benfica, Dortmund, Napoli of Leipzig zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En graag nog eens als trainer een wedstrijd doen in het Buko Stadion. De ground van Telstar mag natuurlijk niet ontbreken op je palmares.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Guardiola, kom er maar in
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Zie hem liever bij het Nederlands elftalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is het misschien ook goed dat Ajax geen EU speelt. Dan gaat er een keer wel wat gebeuren, op alle lagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.
Straks gewoon weer 2 jaar Koeman na het WK genot.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie hem liever bij het Nederlands elftal
Helemaal niets natuurlijk. Er moet gewoon een bezem door de selectie.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?
Pep heeft het al moeilijk tegen Saushampton met zijn ''tweede elftal''quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bij EtH had ik dat idee niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dacht ik ook met het aanstellen van EtH en FF. We moeten gewoon de tijd uitzitten.
Staan bij de top 3 niet in de basis.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.
Gloukh, Itakura, Sutalo, Baas, Dolberg en Godts zijn voor de top Eredivisie prima spelers. Die doen echt niet onder voor pakweg Watanabe, Moussa, Trauner, Flamingo, Wanner of Mauro junior.
Klopt, we zijn 5e geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staan bij de top 3 niet in de basis.
Dat lijkt mij sterk. Maar goed individuele kwaliteiten en het collectief haalt men nogal eens door elkaar. Als het collectief niet werkt is het individu ook niet goed en andersom. Collectief is Ajax een slecht gemanagede selectie die niet in staat is elkaar te versterken en ze missen duidelijk leiders op veld. Individueel zitten er wel een aantal kwalitatief goede voetballers tussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staan bij de top 3 niet in de basis.
Daarom blijf ik ook zeggen dat de trainer deze zomer wederom de belangrijkste transfer is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.
Gloukh, Itakura, Sutalo, Baas, Dolberg en Godts zijn voor de top Eredivisie prima spelers. Die doen echt niet onder voor pakweg Watanabe, Moussa, Trauner, Flamingo, Wanner of Mauro junior.
Dat is de belangrijkste transfer in ieder geval. Alhoewel ik niet verwacht dat Cruijff instapt zonder toezeggingen over geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook zeggen dat de trainer deze zomer wederom de belangrijkste transfer is.
Want qua selectie verwacht ik niet eens bijster veel mutaties.
Zelfmoordpoging.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
Mooie teksten wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Maar goed individuele kwaliteiten en het collectief haalt men nogal eens door elkaar. Als het collectief niet werkt is het individu ook niet goed en andersom. Collectief is Ajax een slecht gemanagede selectie die niet in staat is elkaar te versterken en ze missen duidelijk leiders op veld. Individueel zitten er wel een aantal kwalitatief goede voetballers tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die collectieve hoop elke keer bij de snavels
Keihard lachen
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat Guardiola in staat is een organisatie neer te zetten. Voor zover ik het kan beoordelen overstijgt hij het trainerschap en is hij meer organisatiemanager. Maar zoals je zegt: het is fantaseren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach Wottequote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van PSV kan ik me er nog wat bij voorstellen dat je zegt daar staan er wellicht twee van basis of er dicht tegenaan. Bij Feyenoord spelen Wellenreuther, Deilj, Bos, Trauner, Lotomba, Targhalline en Kraaijeveld.quote:
Stagiaire zou betere naam zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een vd weinige maar Baas vind ik helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Zelfs Flemming heeft met 300 minuten minder bij een mindere club 3 goals meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Wotte het volgende:
Overigens blijkt uit de casus Brobbey maar weer eens dat de algehele consensus op VBL weinig waarde heeft.
Als Brobbey ooit structureel begint te scoren (daarvoor kan je beter een ander op stellen) dan speelt hij bij de Europese top.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Flemming heeft met 300 minuten minder bij een mindere club 3 goals meer.
Niet snappen dat dit niet serieus wasquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die collectieve hoop elke keer bij de snavels
Keihard lachen
Nee, ik verwacht een nederlaag.quote:
Groningen gaat de vloer aanvegen met ze.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al getraind op pingels voor morgen? Een gelijkspelletje na 120 minuten lijkt me best realistisch.
Ze hadden geen tijd om dode spelmomenten te trainen, dus lijkt me stug dat ze wel tijd hadden voor penalties, gewoon te druk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al getraind op pingels voor morgen? Een gelijkspelletje na 120 minuten lijkt me best realistisch.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef William_Papadin het volgende:
Gaat gewoon een kansloze 3-0 nederlaag worden voor Ajax. Dan zit in ieder geval het seizoen erop, dat is het enige positieve
quote:
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
50/50, net als elke wedstrijd dit seizoen.
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europaquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.
Leuk lieverdquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europa
Als zijn opvolger dat volgend jaar niet haalt, kan hij altijd roepen dat het met hem wel was gelukt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Ik blijf zo goed gaan op dit soort quotesquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.quote:Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.
Omdat dit aantal niet is behaald, vervalt jouw aankooprecht voor een seizoenkaart op de F-side voor seizoen 2026/2027 en is verlengen niet mogelijk.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Na 50 jaar is het dan zover:
[..]
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.
Heb daarnaast honderden uitwedstrijden bezocht, in binnen- en buitenland.
Al zo'n 10 jaar kwam ik niet meer in de Arena en leende ik mijn toch aangehouden seizoenkaart altijd uit. Daarmee voldeed ik afgelopen jaar niet aan de begin dit seizoen ingevoerde persoonlijke opkomstplicht en is het dus nu definitief voorbij…
Ajax, voor altijd in mijn hart, de mazzel…
Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.quote:
Ik heb in één quote bingo jongens.quote:"Dan moeten we ons wel kwalificeren. We moeten de juiste focus hebben nu. We staan voor twee finales. Ik wil elf strijders die beschikbaar zijn. Het is een privilege om voor deze club te spelen. Je moet vechten voor Europees voetbal."
Ja henk ik snap de post wel maar meer; zolang fan, uitwedstrijden alles. Wat is er gebeurd waarom het vuur zo gedoofd is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je had de post eerst kunnen lezen allicht.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Successupporter knapt af op gebrek aan succes.
Allereerst heb ik de Arena nooit wat gevonden, maar daar heb ik me eerst nog wel overheen weten te zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja henk ik snap de post wel maar meer; zolang fan, uitwedstrijden alles. Wat is er gebeurd waarom het vuur zo gedoofd is?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb in één quote bingo jongens.
Glorie?quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:48 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Godsamme wat een seizoen.
Dat verwacht ik wel. Misschien maar beter ook anders krijg je ook nog eens zo’n ouderwetse vernedering door Utrecht aanstaande zondag voor de kiezen. Als kers op de taart.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Glorie?
We gaan er gewoon kansloos vanaf vanavond.
Hij vertelde op dat 6-verhaal toch niets nieuws? Een jaar geleden zei hij al dat 'er van alles moest gebeuren om een glas water te verplaatsen' en er 'teveel bureaucratie is'.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Onthutsend interviewtje met Farioli wel . Ossenworst/Ajax zaterdag-brigade razen weer als een ongeneselijke ziekte door de club
Of die journalisten zijn vooral bezig om hun ingangetjes te houden bij de Ossenworst (Telegraaf)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij vertelde op dat 6-verhaal toch niets nieuws? Een jaar geleden zei hij al dat 'er van alles moest gebeuren om een glas water te verplaatsen' en er 'teveel bureaucratie is'.
Dat wordt alleen weer vergeten omdat voetbaljournalisten te graag met hun eigen interpretaties bezig zijn.
Als Farioli in augustus 2024 de achterliggende reden achter zijn opstellingenbeleid uitlegt, die straal wordt genegeerd bij duidingen en de voorbije weken tienduizend stukken worden geschreven over exact het punt waar Farioli twee jaar geleden zijn opstellingen op bepaalde.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of die journalisten zijn vooral bezig om hun ingangetjes te houden bij de Ossenworst (Telegraaf)
Het helpt trouwens ook niet verder dat mensen als Louis , R de Boer en stiekem ook Blind rond de club zoemen en steeds maar weer terugvallen op 95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |