Het schijnt dus dat hij er al dan niet gekscherend niet geheel onwelwillend tegenover staat. De kans is wel reëel dat je dan Ronald de Boer als assistent krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is op zoek naar een nieuw project.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Dacht ik ook met het aanstellen van EtH en FF. We moeten gewoon de tijd uitzitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gaat natuurlijk helemaal mis met Jordi he.
Tijd voor de echte revolutie
En graag nog eens als trainer een wedstrijd doen in het Buko Stadion. De ground van Telstar mag natuurlijk niet ontbreken op je palmares.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:20 schreef Wotte het volgende:
Guardiola levert naar het schijnt zijn contract in die wil natuurlijk ook de Conference League winnen.
Het zou wel karakter zijn als hij eens buiten de absolute top werkt. Benfica, Dortmund, Napoli of Leipzig zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En graag nog eens als trainer een wedstrijd doen in het Buko Stadion. De ground van Telstar mag natuurlijk niet ontbreken op je palmares.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Guardiola, kom er maar in
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:26 schreef Black-Death het volgende:
Guardiola, kom er maar in
Zie hem liever bij het Nederlands elftalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is het misschien ook goed dat Ajax geen EU speelt. Dan gaat er een keer wel wat gebeuren, op alle lagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs als hij zou komen, wat natuurlijk helemaal nooit realistisch is, zou hij binnen een paar maanden weg zijn omdat hij botst met allerlei dino's in de organisatie die denken dat het allemaal nog werkt zoals in de jaren 70.
Straks gewoon weer 2 jaar Koeman na het WK genot.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie hem liever bij het Nederlands elftal
Helemaal niets natuurlijk. Er moet gewoon een bezem door de selectie.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?
Pep heeft het al moeilijk tegen Saushampton met zijn ''tweede elftal''quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En als je dan even door fantaseert: wat verwacht je precies van Guardiola met dit materiaal dan?
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bij EtH had ik dat idee niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dacht ik ook met het aanstellen van EtH en FF. We moeten gewoon de tijd uitzitten.
Staan bij de top 3 niet in de basis.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.
Gloukh, Itakura, Sutalo, Baas, Dolberg en Godts zijn voor de top Eredivisie prima spelers. Die doen echt niet onder voor pakweg Watanabe, Moussa, Trauner, Flamingo, Wanner of Mauro junior.
Klopt, we zijn 5e geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staan bij de top 3 niet in de basis.
Dat lijkt mij sterk. Maar goed individuele kwaliteiten en het collectief haalt men nogal eens door elkaar. Als het collectief niet werkt is het individu ook niet goed en andersom. Collectief is Ajax een slecht gemanagede selectie die niet in staat is elkaar te versterken en ze missen duidelijk leiders op veld. Individueel zitten er wel een aantal kwalitatief goede voetballers tussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Staan bij de top 3 niet in de basis.
Daarom blijf ik ook zeggen dat de trainer deze zomer wederom de belangrijkste transfer is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk ontzettend geneuzel dat het materiaal niet goed genoeg is om mee te doen voor de eerste drie plaatsen.
Gloukh, Itakura, Sutalo, Baas, Dolberg en Godts zijn voor de top Eredivisie prima spelers. Die doen echt niet onder voor pakweg Watanabe, Moussa, Trauner, Flamingo, Wanner of Mauro junior.
Dat is de belangrijkste transfer in ieder geval. Alhoewel ik niet verwacht dat Cruijff instapt zonder toezeggingen over geld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook zeggen dat de trainer deze zomer wederom de belangrijkste transfer is.
Want qua selectie verwacht ik niet eens bijster veel mutaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |