quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef William_Papadin het volgende:
Gaat gewoon een kansloze 3-0 nederlaag worden voor Ajax. Dan zit in ieder geval het seizoen erop, dat is het enige positieve
quote:
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
50/50, net als elke wedstrijd dit seizoen.
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europaquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.
Leuk lieverdquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europa
Als zijn opvolger dat volgend jaar niet haalt, kan hij altijd roepen dat het met hem wel was gelukt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Ik blijf zo goed gaan op dit soort quotesquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.quote:Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.
Omdat dit aantal niet is behaald, vervalt jouw aankooprecht voor een seizoenkaart op de F-side voor seizoen 2026/2027 en is verlengen niet mogelijk.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Na 50 jaar is het dan zover:
[..]
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.
Heb daarnaast honderden uitwedstrijden bezocht, in binnen- en buitenland.
Al zo'n 10 jaar kwam ik niet meer in de Arena en leende ik mijn toch aangehouden seizoenkaart altijd uit. Daarmee voldeed ik afgelopen jaar niet aan de begin dit seizoen ingevoerde persoonlijke opkomstplicht en is het dus nu definitief voorbij…
Ajax, voor altijd in mijn hart, de mazzel…
Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.quote:
Ik heb in één quote bingo jongens.quote:"Dan moeten we ons wel kwalificeren. We moeten de juiste focus hebben nu. We staan voor twee finales. Ik wil elf strijders die beschikbaar zijn. Het is een privilege om voor deze club te spelen. Je moet vechten voor Europees voetbal."
Ja henk ik snap de post wel maar meer; zolang fan, uitwedstrijden alles. Wat is er gebeurd waarom het vuur zo gedoofd is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je had de post eerst kunnen lezen allicht.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Successupporter knapt af op gebrek aan succes.
Allereerst heb ik de Arena nooit wat gevonden, maar daar heb ik me eerst nog wel overheen weten te zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja henk ik snap de post wel maar meer; zolang fan, uitwedstrijden alles. Wat is er gebeurd waarom het vuur zo gedoofd is?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb in één quote bingo jongens.
Glorie?quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:48 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Godsamme wat een seizoen.
Dat verwacht ik wel. Misschien maar beter ook anders krijg je ook nog eens zo’n ouderwetse vernedering door Utrecht aanstaande zondag voor de kiezen. Als kers op de taart.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Glorie?
We gaan er gewoon kansloos vanaf vanavond.
Hij vertelde op dat 6-verhaal toch niets nieuws? Een jaar geleden zei hij al dat 'er van alles moest gebeuren om een glas water te verplaatsen' en er 'teveel bureaucratie is'.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Onthutsend interviewtje met Farioli wel . Ossenworst/Ajax zaterdag-brigade razen weer als een ongeneselijke ziekte door de club
Of die journalisten zijn vooral bezig om hun ingangetjes te houden bij de Ossenworst (Telegraaf)quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij vertelde op dat 6-verhaal toch niets nieuws? Een jaar geleden zei hij al dat 'er van alles moest gebeuren om een glas water te verplaatsen' en er 'teveel bureaucratie is'.
Dat wordt alleen weer vergeten omdat voetbaljournalisten te graag met hun eigen interpretaties bezig zijn.
Als Farioli in augustus 2024 de achterliggende reden achter zijn opstellingenbeleid uitlegt, die straal wordt genegeerd bij duidingen en de voorbije weken tienduizend stukken worden geschreven over exact het punt waar Farioli twee jaar geleden zijn opstellingen op bepaalde.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of die journalisten zijn vooral bezig om hun ingangetjes te houden bij de Ossenworst (Telegraaf)
Het helpt trouwens ook niet verder dat mensen als Louis , R de Boer en stiekem ook Blind rond de club zoemen en steeds maar weer terugvallen op 95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |