Het is ook wel conservatisme die al sinds de jaren 50 heerst hier . Hij kan wel 100 keer uitleggen waarom die rouleert of misschien kiest voor een hele degelijke speelwijze maar dat gaat er gewoon niet in hier.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Farioli in augustus 2024 de achterliggende reden achter zijn opstellingenbeleid uitlegt, die straal wordt genegeerd bij duidingen en de voorbije weken tienduizend stukken worden geschreven over exact het punt waar Farioli twee jaar geleden zijn opstellingen op bepaalde.
Dan weet je dat we geen serieuze journalistiek hebben.
jaquote:
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is ook wel conservatisme die al sinds de jaren 50 heerst hier . Hij kan wel 100 keer uitleggen waarom die rouleert of misschien kiest voor een hele degelijke speelwijze maar dat gaat er gewoon niet in hier.
Er zijn wel een paar boekjes uitgebracht maar ook weer door mensen die iets teveel met die en die bevriend zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.
Gelaten.quote:
Alsof we niet inmiddels allemaal al weten dat het 1 grote teringbende is binnen het management van de clubquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek zou zich focussen op het blootleggen van de bureaucratie binnen Ajax.
Het probleem is dat we graag zondebokken zoeken. Dat het systeem zélf ook een probleem is, vinden we te lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar boekjes uitgebracht maar ook weer door mensen die iets teveel met die en die bevriend zijn.
Dat systeem is nog steeds hetzelfde sinds Ton Harmsen en Henniegod . Maar goed in november zullen we wel weer horen of lezen dat zoontje Cruijff het volgende lam is die sneuvelt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat we graag zondebokken zoeken. Dat het systeem zélf ook een probleem is, vinden we te lastig.
Ik snap niet waarom men toch zo geringschattend blijft doen over Cruijff alsof de beste man zonder enige ervaring op het pluche geplaatst is. Hij heeft gewoon pakweg tien jaar ervaring in de rol. Paar een deurtjes verderop in VBL is met opvallend positief over de Belgische Marijn Beuker.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat systeem is nog steeds hetzelfde sinds Ton Harmsen en Henniegod . Maar goed in november zullen we wel weer horen of lezen dat zoontje Cruijff het volgende lam is die sneuvelt.
Een tweede helft waar we het alsnog kunnen weggeven.quote:
kinderen... liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Ik was bezig met de kinderen dus alleen de laatste tien minuten gezien, maar daar had zeker nog 1 goal moeten vallen..
Klopt iddquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Is Sutalo eigenlijk gepasseerd of geblesseerd?
Die is niet fit, al sluit ik niet uit dat hij vooral aan het WK denktquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
officieel niet fit..quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
quote:
Lijkt mij ook verstandig voor Ajax. We hopen dat hij maar een fantastisch WK mag spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is niet fit, al sluit ik niet uit dat hij vooral aan het WK denkt
Je mist hem ook totaal niet, ook al is Bouwman ook niet heel stabielquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij ook verstandig voor Ajax. We hopen dat hij maar een fantastisch WK mag spelen.
Ging het even fout maar die acties waarbij hij durft op te stomen zijn juist wel belangrijk voor het spel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist hem ook totaal niet, ook al is Bouwman ook niet heel stabiel
Groen gras.quote:
Sutalo is wel een prima verdediger zonder veertig meter in de rug.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie 10x liever Bouwen dan Sutalo.
Die zijn beter dan groningen denk ik maar dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:33 schreef Black-Death het volgende:
Waarom konden ze dit niet tegen Utrecht en Heerenveen? Dan was je gewoon derde geworden..
Tsja zoveel verschil zit daar niet tussen lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die zijn beter dan groningen denk ik maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |