Stagiaire zou betere naam zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een vd weinige maar Baas vind ik helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Zelfs Flemming heeft met 300 minuten minder bij een mindere club 3 goals meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef Wotte het volgende:
Overigens blijkt uit de casus Brobbey maar weer eens dat de algehele consensus op VBL weinig waarde heeft.
Als Brobbey ooit structureel begint te scoren (daarvoor kan je beter een ander op stellen) dan speelt hij bij de Europese top.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs Flemming heeft met 300 minuten minder bij een mindere club 3 goals meer.
Niet snappen dat dit niet serieus wasquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die collectieve hoop elke keer bij de snavels
Keihard lachen
Nee, ik verwacht een nederlaag.quote:
Groningen gaat de vloer aanvegen met ze.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al getraind op pingels voor morgen? Een gelijkspelletje na 120 minuten lijkt me best realistisch.
Ze hadden geen tijd om dode spelmomenten te trainen, dus lijkt me stug dat ze wel tijd hadden voor penalties, gewoon te druk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al getraind op pingels voor morgen? Een gelijkspelletje na 120 minuten lijkt me best realistisch.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef William_Papadin het volgende:
Gaat gewoon een kansloze 3-0 nederlaag worden voor Ajax. Dan zit in ieder geval het seizoen erop, dat is het enige positieve
quote:
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
50/50, net als elke wedstrijd dit seizoen.
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europaquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergens ik heel erg graag conference league, maar ergens heb ik ook nog een schaduwlijstje voor derby's die ik graag wil bezoeken.
Leuk lieverdquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een wedstrijd winnen in Europa
Als zijn opvolger dat volgend jaar niet haalt, kan hij altijd roepen dat het met hem wel was gelukt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Ik blijf zo goed gaan op dit soort quotesquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef TLC het volgende:
Ah ik las dat Garcia denkt dat Ajax de Conference Liek kan winnen, wat n opluchting
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.quote:Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.
Omdat dit aantal niet is behaald, vervalt jouw aankooprecht voor een seizoenkaart op de F-side voor seizoen 2026/2027 en is verlengen niet mogelijk.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Na 50 jaar is het dan zover:
[..]
Het waren vaak mooie tijden, vooral tijdens de seizoenen in de Meer.
Heb daarnaast honderden uitwedstrijden bezocht, in binnen- en buitenland.
Al zo'n 10 jaar kwam ik niet meer in de Arena en leende ik mijn toch aangehouden seizoenkaart altijd uit. Daarmee voldeed ik afgelopen jaar niet aan de begin dit seizoen ingevoerde persoonlijke opkomstplicht en is het dus nu definitief voorbij…
Ajax, voor altijd in mijn hart, de mazzel…
Uit onze administratie blijkt dat je in het seizoen 2025/2026 niet hebt voldaan aan de geldende opkomstplicht voor seizoenkaarthouders op de F-side. Om het recht op verlenging te behouden, diende je minimaal 11 thuiswedstrijden te bezoeken.quote:
Ik heb in één quote bingo jongens.quote:"Dan moeten we ons wel kwalificeren. We moeten de juiste focus hebben nu. We staan voor twee finales. Ik wil elf strijders die beschikbaar zijn. Het is een privilege om voor deze club te spelen. Je moet vechten voor Europees voetbal."
Ja henk ik snap de post wel maar meer; zolang fan, uitwedstrijden alles. Wat is er gebeurd waarom het vuur zo gedoofd is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je had de post eerst kunnen lezen allicht.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Successupporter knapt af op gebrek aan succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |