Rare dingen in hockeylandquote:
Moet je het ook maar niet tegen Amsterdam proberenquote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Soms doen ze wel hun best ...quote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Haha jaquote:
https://thechive.com/huma(...)y-with-the-triple-b/quote:Op zondag 17 mei 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
Ik ziter na dit pittige weekeinde even zo bij te kijken.
Wat is dat voor boek?quote:
Klinkt wel heel Duits marioquote:
Zoiets zou mario toch nooit doenquote:
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Iig vroeger wel, mijn zusje kocht ze weleens.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?
Een soort van Tina ?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Meer voor na de Tina, net iets oudere doelgroepquote:
Helemaal gemistquote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig vroeger wel, mijn zusje kocht ze weleens.
Tina, was kosten die Kondome?quote:
En wat heeft Eloy te vertellen?quote:
Ik heb het hier even gevraagd maar mijn parkiet schud haar hoofd.quote:
Maak jij je geen zorgen dat ze binnenkort voor je deur staan?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het hier even gevraagd maar mijn parkiet schud haar hoofd.
GebruikerTquote:
Hulloquote:
3x raden wie er dan open doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen dat ze binnenkort voor je deur staan?
Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)quote:Op maandag 18 mei 2026 08:05 schreef pullup het volgende:
Het is toch niet helemaal zonder stress verlopen @:freshfruit
https://nlroei.nl/40e-elfstedeneditie-was-een-taaie-tocht/
Volgend jaar denk ik, het is finiquote:Op maandag 18 mei 2026 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)
Dus wanneer gaan ze het laatste stuk nog roeien?
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.quote:
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzelquote:Op maandag 18 mei 2026 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.
Ik snap er geen reet van hoorquote:
Je bent de enige niet.quote:
Gelukkigquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 18 mei 2026 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzel
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toequote:
Daar zal hij vast blij mee zijnquote:
Wat heb jij dan gewonnen?quote:
Niets?quote:
Dat stond erbijquote:Op maandag 18 mei 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toe
quote:
Dat nieuwe spelletje is wel grappig, die jij al gedaan hebtquote:
Is er elke dag een nieuwe? het was wat vroeg om van alles te gaan lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat nieuwe spelletje is wel grappig, die jij al gedaan hebt
Ja, elke dag mag je weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er elke dag een nieuwe? het was wat vroeg om van alles te gaan lezen
Je zocht Atlantis, logisch ;Yquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:53 schreef chufi het volgende:
Het ging bij mij al fout met het draaien en een voortijdse locatie bepaling midden in de oceaan....
Wat had jij eigenlijk voor score?quote:
Omdat de nep niet mooier is,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom niet de echte?
Bekijk deze YouTube-video
Omdat die nep versie net iets meer simpel is en gewoon vrolijk.quote:
Ik vond hem inderdaad al niks maar zal aan je stemming liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die nep versie net iets meer simpel is en gewoon vrolijk.
Heel soms moet ik evenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond hem inderdaad al niks maar zal aan je stemming liggen![]()
Moet ook zeggen dat zelfs het origineel al een beetje verveeldTe vaak gehoord denk ik
Niet echt neequote:
Care to share?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel soms moet ik even
Nummer dat ik daarna had was lekkerder
Ik was er zeker niet.quote:
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgenquote:
Heb jij even mazzel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgen
Maar waar de rest?quote:
Daar kan je ook wat aan doen hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgen
Dat vraag ik mij ook al af.quote:
Daar kan jij flinke last van hebben.quote:
Join the clubquote:
Dat doe je echt welquote:
Volgens mij is hij er doof van geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je echt wel
Alleen misschien niet hier
Moet je kunnen horen om tegen jezelf 'te praten'?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er doof van geworden.
Ja want anders zijn het gedachtes.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je kunnen horen om tegen jezelf 'te praten'?
Dan nog, ook daarmee kan je pratenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja want anders zijn het gedachtes.
Mijn dochter zou dat serieus overwegen, gelukkig voor haar heeft ze geen vrienden met kinderen.quote:
Hey eend, hoe gaat het met je huisverbouwing? Ben je al bijna klaar of pas halverwege je lijstje of zoiets.quote:
Middagquote:
Het belangrijkste is iig gedaan dus het schiet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey eend, hoe gaat het met je huisverbouwing? Ben je al bijna klaar of pas halverwege je lijstje of zoiets.
Goed bezig, hier schiet het nog niet zo op helaas, maar goed, ik heb geduld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het belangrijkste is iig gedaan dus het schiet op.
Welke mannetjes, moet de Fok! knokploeg worden opgetrommeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef Karzai het volgende:
`moet kotsen over die ingegrnomen mannettjes ik trap ze nu dood ook
Ik heb nog meer wensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed bezig, hier schiet het nog niet zo op helaas, maar goed, ik heb geduld.![]()
Verder gewoon doen wat je kan, zeker als het belangrijkste al gelukt is.
Ze kent jou echt niet he,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
Verder heb ik gelukkig niet veel meegemaakt afgelopen weken behalve dan dat het even ruk ging en slapen gaat ook niet echt fantastisch momenteel.
Ik had voor moederdag wel verschrikkelijk lekkere grote koekjes van mijn dochter gekregen.
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef Karzai het volgende:
`moet kotsen over die ingegrnomen mannettjes ik trap ze nu dood ook
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kent jou echt niet he,
waarom niet gewoon 42 ton chocolade?
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kent jou echt niet he,
waarom niet gewoon 42 ton chocolade?
Of een livestream.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
Je moet niet mij de schuld gaan geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
Hey Choco.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke mannetjes, moet de Fok! knokploeg worden opgetrommeld?
Hoezo past niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Omdat dat gelijk weer zo overdreven is en hier ook niet past.
Hey Shii.quote:
Jij wil te graagquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet mij de schuld gaan geven.
Grapjas, je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke lekkere koekjes hebt gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo past niet?
Dat heb je toch wel in 3 dagen weg?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Shii.![]()
Ik denk het niet, Karzai heeft zijn bericht inmiddels gewijzigd dus ik vermoed dat hij even verkeerd zat, dus we zullen het nooit weten.Tenzij we speuren in zijn pohi maar heb ik geen zin in iig.
Da's nou jammer, had wel zin in een knokpartij.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Shii.![]()
Ik denk het niet, Karzai heeft zijn bericht inmiddels gewijzigd dus ik vermoed dat hij even verkeerd zat, dus we zullen het nooit weten.Tenzij we speuren in zijn pohi maar heb ik geen zin in iig.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat zijn de dames agressief vanavond.
Is het weer volle maan of zo, dat de vrouwen wat agressief zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Da's nou jammer, had wel zin in een knokpartij.
Hullo chocoquote:
31 mei pasquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het weer volle maan of zo, dat de vrouwen wat agressief zijn.![]()
Nu wil ik ook knokken.
Niet eens volle maan lees ik. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het weer volle maan of zo, dat de vrouwen wat agressief zijn.![]()
Nu wil ik ook knokken.
Zou ik jou niet aandoen, jij bent zelf te groot fan.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grapjas, je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke lekkere koekjes hebt gekregen.![]()
Als ik zoveel chocola zou krijgen mag je komen helpen met opeten.
Aha, dan heb je nog teveel energie in je lichaam.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo choco![]()
Ik heb nog niet gesport vandaag
Ik kan prima delen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik jou niet aandoen, jij bent zelf te groot fan.
Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dan heb je nog teveel energie in je lichaam.![]()
Ik kan wel als tip zeggen om dan nog iets schoon te gaan maken maar dat is toch anders om je energie kwijt te raken.
We komen richting jou en gebruiken jou dan als boksbal.quote:
Altijd welkom.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We komen richting jou en gebruiken jou dan als boksbal.![]()
Of richting marc, jullie wonen wel allebei in het uiterste deel van het land en niet bij elkaar dus we moeten een keuze maken.![]()
Tenzij Karzai toch nog ff uitleg geeft welke mannetjes hij wil plat stampen.
Ik ook maar ik weet niet of ik genoeg vertrouwen in een mannelijke schoonmaker heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.
Ik wil een schoonmaker
Uh huhquote:
Mooi, dan blijft hier de omgeving wat schoonquote:
Dat is momenteel even schrikken. Tanken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag mijn geld uitgegeven aan benzine, kan geen schoonmaker meer betalen
Waarom niet? Ik weet dat ze er zijn en prima hun werk doen (mijn ma heeft wel eens mannelijke hulp gehad als inval)quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet niet of ik genoeg vertrouwen in een mannelijke schoonmaker heb.
Mijn zuinigheid heeft geholpen. Dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Hoe is het trouwens met je stoel? Heb je hem nog en zo ja, zit de spanband er nog omheen?
Voor even, jij bent dan gewoon de volgende natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft hier de omgeving wat schoon
2 weken hard werken om het weer te verdienen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is momenteel even schrikken. Tanken.
Stigma's en kerels in huis gehad die het helemaal niet kunnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet dat ze er zijn en prima hun werk doen (mijn ma heeft wel eens mannelijke hulp gehad als inval)
Tijd voor grensbewakingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor even, jij bent dan gewoon de volgende natuurlijk.
Goed bezig, alleen weet ik dan niet of Soul er blij mee is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zuinigheid heeft geholpen. Dat je dat nog weet.
Er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die het niet kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stigma's en kerels in huis gehad die het helemaal niet kunnen.
Sowieso vrees ik de dag dat ik een schoonmaakhulp krijg, ook al is het ontzettend welkom, volgens mij ben ik nu zo'n oud zeikwijf geworden waar ik vroeger bij schoonmaakte en het zo heb geleerd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
2 weken hard werken om het weer te verdienen.
En benzine gebruiken om op werk te komen.quote:
Dat weet ik. Daarom ook die angst dat ik dan in zo'n zeikwijf ga veranderen, zo van, hier is het niet goed en daar ook niet, ook al wil ik dat niet en denk ik ook dat ik dat niet ga doen, ik vertrouw mezelf helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die het niet kunnen
Moet er niet aan denken een 'parkiet' te hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haal een parkiet in huis.Eend zal vast wel weten waar je een killerparkiet kan vinden.
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En benzine gebruiken om op werk te komen.
Leuk joh. Ze zijn er in verschillende maten en kleuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een 'parkiet' te hebben
Als je het van de gemeente krijgt en je een kleine bijdrage hoeft te geven moet je niet heel veel zeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom ook die angst dat ik dan in zo'n zeikwijf ga veranderen, zo van, hier is het niet goed en daar ook niet, ook al wil ik dat niet en denk ik ook dat ik dat niet ga doen, ik vertrouw mezelf helemaal niet meer.
Ja bizar, of dat in verhouding staat met de prijzen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.
Mijn zoon zei pas, mam het is van 23 cent naar 25 cent verhoogd.
Niet als zzper. Maar dat kan ik wel volgend jaar van de inkomstenbelasting aftrekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.
Mijn zoon zei pas, mam het is van 23 cent naar 25 cent verhoogd.
Tomaten ook, en nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk joh. Ze zijn er in verschillende maten en kleuren.
Vorig jaar een aanvraag gedaan daarvoor, ik kreeg het niet van de gemeente, die vinden dat of mijn zoon het maar moet doen of hij moet iemand inhuren. Dus ik ben nu erg eigenwijs en doe het dan wel gewoon zelf. Zoals ik tegen die vrouw zei, hij is nauwelijks thuis en soms meerdere weken achter elkaar weg, bepaalde dingen kunnen niet zolang wachten tot hij weer eens thuis komt. Dus ik doe het gewoon allemaal zelf, in een fokking traag tempo met pauzes er tussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het van de gemeente krijgt en je een kleine bijdrage hoeft te geven moet je niet heel veel zeuren.
Wel om dingen die je echt niet zelf zou kunnen zoals bed opmaken ofzo, dat moet goed.
Maar betaal je uit eigen zak dan mag je even wat meer zeuren hoor. Je betaald diegene die zijn/haar werk doet, dan mag je er ook wat van verwachten.
Gewoon helemaal niet. Maar beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja bizar, of dat in verhouding staat met de prijzen.
Lekker ruk dan en niet vergeten dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als zzper. Maar dat kan ik wel volgend jaar van de inkomstenbelasting aftrekken
Je zoon woont nog thuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorig jaar een aanvraag gedaan daarvoor, ik kreeg het niet van de gemeente, die vinden dat of mijn zoon het maar moet doen of hij moet iemand inhuren. Dus ik ben nu erg eigenwijs en doe het dan wel gewoon zelf. Zoals ik tegen die vrouw zei, hij is nauwelijks thuis en soms meerdere weken achter elkaar weg, bepaalde dingen kunnen niet zolang wachten tot hij weer eens thuis komt. Dus ik doe het gewoon allemaal zelf, in een fokking traag tempo met pauzes er tussen.Oh, omdat ik anders een paar dagen niet kan lopen of mijn handen niet kan gebruiken.
![]()
En jouw punt klopt verder wel. Alleen wil ik geen zeikerd worden op dat gebied, alleen mopper ik wel dat ik zelf niet alles meer goed kan zoals voorheen.
Voorheen zeemde ik 4 kamers de ramen binnen en buiten in een middag, nu kan ik nog maar 1 raam doen per keer anders komt het niet goed. Verder schoonmaakdingen met een lange steel gekocht zodat ik niet meer op mijn knieen hoef.![]()
Zo, klaar met zeiken daarover, ander onderwerp.
Zoiets wordt goed bijgehouden hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker ruk dan en niet vergeten dan volgend jaar.
Ja. Wel veel weg ivm werk. Iets met veel volwassen kinderen die nog thuis wonen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zoon woont nog thuis?
Dat is dan idd reden voor afwijzing.
Een andere bewoner/inwoner die in staat is het huishouden te doen.
Eigenlijk ook logisch toch? Als hij op zichzelf woont moet hij ook zijn eigen huus schoonhouden. Dus ook nu het huis waar hij in woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Wel veel weg ivm werk. Iets met veel volwassen kinderen die nog thuis wonen tegenwoordig.
En ik snap het absoluut en heb me erbij neer gelegd. En als ik het zou vragen dat hij dan een schoonmaakster betaald zal hij dat waarschijnlijk ook wel doen, alleen ben ik ook stronteigenwijs en heb zeer veel moeite met hulp vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]Ik snap het helemaal alleen ook wat raar, in mijn hoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuji?quote:
Maar de parkiet slaapt nogquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje link voor dit topic.
De parkiet van @:Superbadeendje is daar allergisch voor
Maar op dit soort kinderachtige posts zitten we hier niet te wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk volwassener hier
quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op dit soort kinderachtige posts zitten we hier niet te wachten.
Deze wint de dagquote:
Mijn zoon stuurde een foto van die vogels toen hij daar op vakantie was en ik schrok me de pleuris want ik dacht dat ie op de rotsen aan het klimmen was, stuurt hij terug, mam, zoomfunctie en een foto van een kijkplek met een hekje eromheen erbij.quote:
Hey Chocoquote:
Hey Dotje. Ik ga ff een bakkie pleur drinken nu.quote:
Kijk, jij weet wat een mens nodig heeft, een lekker bakkie pleurquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Dotje. Ik ga ff een bakkie pleur drinken nu.![]()
Voor de liefhebbers zet ik een volle kan neer.
Dame Choco. Nog even nagedacht over je verhaal van vanacht en geef je groot gelijk. Je hebt er verder niks aan maar dit zou anders moeten kunnen.quote:
Dank je en het is maar raar, wat wel hoort bij mijn leven.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Choco. Nog even nagedacht over je verhaal van vanacht en geef je groot gelijk. Je hebt er verder niks aan maar dit zou anders moeten kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zit het de laatste tijd wel eens mee met kleine dingen en dat zie ik inmiddels weer wel en concentreer me daar dan op.
Dat verhaal ken ik volgens mij.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan nu zelf plafond lampen aansluiten en ophangen, toen zei hulp, doe dat niet alleen want als het fout gaat...
Dus ik, tja, dan lig ik tot iemand me mist, dat ben jij dan waarschijnlijk omdat ze 1 keer in de week langs komt.![]()
Nog 4 lampen te gaan.
Zou zomaar kunnen want onder het motto, positieve invloed, vertel ik het regelmatig tegen mensen zodat mijn hersens het programmeren dat ik iets kan.quote:
Dat was het hier vanochtend wel jaquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu al 20 minuten aan het googlen hoe een pasgeboren krekel of sprinkhaan eruit ziet maar kan niet vinden wat ik net heb gezien.
Ik had er dus net 1 op het raam van mijn deur zitten, ik dacht, wtf is dat groen, ik kijk dichterbij en dacht toen, omg een alienkrekelsprinkhaan want was nog doorzichtig ook, 2 tellen later was de paniek weg en deur opengedaan zodat de baby weer naar buiten kon.
Geen idee waar ie is gebleven en heb nog 10 minuten daarna mezelf afgeklopt en dat soort rare dingen zodat het hopelijk niet op mij rondkruipt.![]()
Moet haast wel pas geboren zijn, halve centimeter, groen en doorzichtig, wel al sprietjes op kop en vrij plat vond ik, nee niet dood.
En nee, niet vermoord ook al had ik 2 jaar terug overoverovergrootmoeder op mijn plafond zitten die net zolang was als mijn hand.neverforget
Die heb ik met een lange stok buiten gekregen.
Ik red de laatste jaren teveel insecten en als dank gaan ze soms op mij zitten waardoor ik in paniek raak en uren para om mij heen blijf kijken.![]()
![]()
Tot zover weer een avontuur van Choco.![]()
Benieuwd wat de rest van de dag mij gaat brengen.
Dat zag ik niet goed omdat het echt zo klein was, alleen heb ik hier wel vaker van die groene dingen, in verschillende maten al voorbij zien komen afgelopen jaren, alleen weet ik dus niet wat voor soort het is. Iig groen en 2 lange sprieten op de kop en deze baby dus ook nog doorzichtig en vrij plat, sommige baby's hebben dikkere lichamen heb ik online gezien, oh en die over over overgrootmoeder die had wel vleugels.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Moest denken aan een gaasvlieg, maar die lijkt niet op een krekel of sprinkhaan. Had het vleugels?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zag ik niet goed omdat het echt zo klein was, alleen heb ik hier wel vaker van die groene dingen, in verschillende maten al voorbij zien komen afgelopen jaren, alleen weet ik dus niet wat voor soort het is. Iig groen en 2 lange sprieten op de kop en deze baby dus ook nog doorzichtig en vrij plat, sommige baby's hebben dikkere lichamen heb ik online gezien, oh en die over over overgrootmoeder die had wel vleugels.en groen en zeer lange sprieten.
Had ik al gezegd dat ze groen zijn.![]()
quote:
Het was iig zeker weten geen kikker.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
It’s not easy being green
Bekijk deze YouTube-video
Ja eigenlijk wel. Bournemouth had de winst verdiend. Maar ik had gewed op gelijkspel dus vond het niet zo ergquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Felis.. jammer dat City nog gelijk maakte
Maar ze hadden moeten winnen om het Liverpool nog even moeilijk te makenquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Bournemouth had de winst verdiend. Maar ik had gewed op gelijkspel dus vond het niet zo erg
quote:
Wil ik zo graag eens heenquote:
ShiiShiquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Moest denken aan een gaasvlieg, maar die lijkt niet op een krekel of sprinkhaan. Had het vleugels?
Ja dat lijkt me ook nog topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag allemaal, zonnetje begint hier te schijnen, voor de mensen die van warm weer houden, lekker genieten komende dagen, het warme weer komt er echt aan.
Netjes vooral die laatstequote:Op woensdag 20 mei 2026 14:05 schreef pullup het volgende:
www.maptap.gg May 20
99🎯 100🎯 99🎯 99🎯 95🏆
Final score: 979
Gokte ergens in het middenquote:
Het kan ook bijna niet misgaan in Rusland natuurlijk. Zo groot is het nietquote:
Moet zeggen dat ze wel erg rap veel moeilijker werden deze plekkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kan ook bijna niet misgaan in Rusland natuurlijk. Zo groot is het niet
Lees de koppen van de teksten aan het einde even,quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze wel erg rap veel moeilijker werden deze plekken
Nee natuurlijk.quote:
Heel vroeger 2001 gezien, is dit het vervolg?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Is 2010: The Year We Make Contact de moeite waard om te kijken?
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel vroeger 2001 gezien, is dit het vervolg?
Haha ja ik geloof dat ik die bewust heb gemeden om die eerdere filmherinnering niet te verpesten. Zou nu wel kijkenquote:
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef pullup het volgende:
Lekker![]()
Ik heb een captains diner gegeten in het tentje hier een paar huizen verderop
Hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
En wat moest de captain zelf eten?
Oke danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |