Zoiets wordt goed bijgehouden hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker ruk dan en niet vergeten dan volgend jaar.
Ja. Wel veel weg ivm werk. Iets met veel volwassen kinderen die nog thuis wonen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zoon woont nog thuis?
Dat is dan idd reden voor afwijzing.
Een andere bewoner/inwoner die in staat is het huishouden te doen.
Eigenlijk ook logisch toch? Als hij op zichzelf woont moet hij ook zijn eigen huus schoonhouden. Dus ook nu het huis waar hij in woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Wel veel weg ivm werk. Iets met veel volwassen kinderen die nog thuis wonen tegenwoordig.
En ik snap het absoluut en heb me erbij neer gelegd. En als ik het zou vragen dat hij dan een schoonmaakster betaald zal hij dat waarschijnlijk ook wel doen, alleen ben ik ook stronteigenwijs en heb zeer veel moeite met hulp vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]Ik snap het helemaal alleen ook wat raar, in mijn hoofd dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuji?quote:
Maar de parkiet slaapt nogquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje link voor dit topic.
De parkiet van @:Superbadeendje is daar allergisch voor
Maar op dit soort kinderachtige posts zitten we hier niet te wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk volwassener hier
quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar op dit soort kinderachtige posts zitten we hier niet te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |