Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)quote:Op maandag 18 mei 2026 08:05 schreef pullup het volgende:
Het is toch niet helemaal zonder stress verlopen @:freshfruit
https://nlroei.nl/40e-elfstedeneditie-was-een-taaie-tocht/
Volgend jaar denk ik, het is finiquote:Op maandag 18 mei 2026 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)
Dus wanneer gaan ze het laatste stuk nog roeien?
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.quote:
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzelquote:Op maandag 18 mei 2026 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.
Ik snap er geen reet van hoorquote:
Je bent de enige niet.quote:
Gelukkigquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 18 mei 2026 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzel
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toequote:
Daar zal hij vast blij mee zijnquote:
Wat heb jij dan gewonnen?quote:
Niets?quote:
Dat stond erbijquote:Op maandag 18 mei 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |