Rare dingen in hockeylandquote:
Moet je het ook maar niet tegen Amsterdam proberenquote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Soms doen ze wel hun best ...quote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Haha jaquote:
https://thechive.com/huma(...)y-with-the-triple-b/quote:Op zondag 17 mei 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
Ik ziter na dit pittige weekeinde even zo bij te kijken.
Wat is dat voor boek?quote:
Klinkt wel heel Duits marioquote:
Zoiets zou mario toch nooit doenquote:
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Iig vroeger wel, mijn zusje kocht ze weleens.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?
Een soort van Tina ?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Meer voor na de Tina, net iets oudere doelgroepquote:
Helemaal gemistquote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig vroeger wel, mijn zusje kocht ze weleens.
Tina, was kosten die Kondome?quote:
En wat heeft Eloy te vertellen?quote:
Ik heb het hier even gevraagd maar mijn parkiet schud haar hoofd.quote:
Maak jij je geen zorgen dat ze binnenkort voor je deur staan?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het hier even gevraagd maar mijn parkiet schud haar hoofd.
GebruikerTquote:
Hulloquote:
3x raden wie er dan open doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen dat ze binnenkort voor je deur staan?
Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)quote:Op maandag 18 mei 2026 08:05 schreef pullup het volgende:
Het is toch niet helemaal zonder stress verlopen @:freshfruit
https://nlroei.nl/40e-elfstedeneditie-was-een-taaie-tocht/
Volgend jaar denk ik, het is finiquote:Op maandag 18 mei 2026 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gehaald (is Fries voor niet gehaald)
Dus wanneer gaan ze het laatste stuk nog roeien?
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.quote:
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzelquote:Op maandag 18 mei 2026 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En dus krijgen deze nepfriezen een kruisje voor 22 kilometer overslaan.
Ik snap er geen reet van hoorquote:
Je bent de enige niet.quote:
Gelukkigquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 18 mei 2026 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat die eerste ploeg wel de volledige afstand had afgelegd want die waren al op dat dikke meer, zal nog eens lezen maar anders hadden ze mazzel
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toequote:
Daar zal hij vast blij mee zijnquote:
Wat heb jij dan gewonnen?quote:
Niets?quote:
Dat stond erbijquote:Op maandag 18 mei 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren wel nepfriezen blijkbaar maar dat geven ze ook zelf toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |