Rare dingen in hockeylandquote:
Moet je het ook maar niet tegen Amsterdam proberenquote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Soms doen ze wel hun best ...quote:Op zondag 17 mei 2026 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare dingen in hockeyland
Zowel bij de dames (SCHC, met Xan de Waard) als bij de heren (Oranje Rood) een team dat in de reguliere competitie niet verloren heeft.
En beide gaan ze eruit in de play-offs. Toevallig beide ook nog tegen Amsterdam. En beide vind ik toch wel verrassend.
Haha jaquote:
https://thechive.com/huma(...)y-with-the-triple-b/quote:Op zondag 17 mei 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
Ik ziter na dit pittige weekeinde even zo bij te kijken.
Wat is dat voor boek?quote:
Klinkt wel heel Duits marioquote:
Zoiets zou mario toch nooit doenquote:
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Iig vroeger wel, mijn zusje kocht ze weleens.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar het werd toch niet in Nederland uitgegeven?
Een soort van Tina ?quote:Op zondag 17 mei 2026 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is best wel een leuk tijdschrift, vooral als je een jaartje of 14 bent.
Meer voor na de Tina, net iets oudere doelgroepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |