Hey eend, hoe gaat het met je huisverbouwing? Ben je al bijna klaar of pas halverwege je lijstje of zoiets.quote:
Middagquote:
Het belangrijkste is iig gedaan dus het schiet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey eend, hoe gaat het met je huisverbouwing? Ben je al bijna klaar of pas halverwege je lijstje of zoiets.
Goed bezig, hier schiet het nog niet zo op helaas, maar goed, ik heb geduld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het belangrijkste is iig gedaan dus het schiet op.
Welke mannetjes, moet de Fok! knokploeg worden opgetrommeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef Karzai het volgende:
`moet kotsen over die ingegrnomen mannettjes ik trap ze nu dood ook
Ik heb nog meer wensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed bezig, hier schiet het nog niet zo op helaas, maar goed, ik heb geduld.![]()
Verder gewoon doen wat je kan, zeker als het belangrijkste al gelukt is.
Ze kent jou echt niet he,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
Verder heb ik gelukkig niet veel meegemaakt afgelopen weken behalve dan dat het even ruk ging en slapen gaat ook niet echt fantastisch momenteel.
Ik had voor moederdag wel verschrikkelijk lekkere grote koekjes van mijn dochter gekregen.
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:41 schreef Karzai het volgende:
`moet kotsen over die ingegrnomen mannettjes ik trap ze nu dood ook
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kent jou echt niet he,
waarom niet gewoon 42 ton chocolade?
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kent jou echt niet he,
waarom niet gewoon 42 ton chocolade?
Of een livestream.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
Je moet niet mij de schuld gaan geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem je het wel op zodat we kunnen meekijken?
Vraag dit voor een vriend natuurlijk
Hey Choco.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke mannetjes, moet de Fok! knokploeg worden opgetrommeld?
Hoezo past niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Omdat dat gelijk weer zo overdreven is en hier ook niet past.
Hey Shii.quote:
Jij wil te graagquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet mij de schuld gaan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |