Dat was het hier vanochtend wel jaquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben nu al 20 minuten aan het googlen hoe een pasgeboren krekel of sprinkhaan eruit ziet maar kan niet vinden wat ik net heb gezien.
Ik had er dus net 1 op het raam van mijn deur zitten, ik dacht, wtf is dat groen, ik kijk dichterbij en dacht toen, omg een alienkrekelsprinkhaan want was nog doorzichtig ook, 2 tellen later was de paniek weg en deur opengedaan zodat de baby weer naar buiten kon.
Geen idee waar ie is gebleven en heb nog 10 minuten daarna mezelf afgeklopt en dat soort rare dingen zodat het hopelijk niet op mij rondkruipt.![]()
Moet haast wel pas geboren zijn, halve centimeter, groen en doorzichtig, wel al sprietjes op kop en vrij plat vond ik, nee niet dood.
En nee, niet vermoord ook al had ik 2 jaar terug overoverovergrootmoeder op mijn plafond zitten die net zolang was als mijn hand.neverforget
Die heb ik met een lange stok buiten gekregen.
Ik red de laatste jaren teveel insecten en als dank gaan ze soms op mij zitten waardoor ik in paniek raak en uren para om mij heen blijf kijken.![]()
![]()
Tot zover weer een avontuur van Choco.![]()
Benieuwd wat de rest van de dag mij gaat brengen.
Dat zag ik niet goed omdat het echt zo klein was, alleen heb ik hier wel vaker van die groene dingen, in verschillende maten al voorbij zien komen afgelopen jaren, alleen weet ik dus niet wat voor soort het is. Iig groen en 2 lange sprieten op de kop en deze baby dus ook nog doorzichtig en vrij plat, sommige baby's hebben dikkere lichamen heb ik online gezien, oh en die over over overgrootmoeder die had wel vleugels.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Moest denken aan een gaasvlieg, maar die lijkt niet op een krekel of sprinkhaan. Had het vleugels?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zag ik niet goed omdat het echt zo klein was, alleen heb ik hier wel vaker van die groene dingen, in verschillende maten al voorbij zien komen afgelopen jaren, alleen weet ik dus niet wat voor soort het is. Iig groen en 2 lange sprieten op de kop en deze baby dus ook nog doorzichtig en vrij plat, sommige baby's hebben dikkere lichamen heb ik online gezien, oh en die over over overgrootmoeder die had wel vleugels.en groen en zeer lange sprieten.
Had ik al gezegd dat ze groen zijn.![]()
quote:
Het was iig zeker weten geen kikker.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
It’s not easy being green
Bekijk deze YouTube-video
Ja eigenlijk wel. Bournemouth had de winst verdiend. Maar ik had gewed op gelijkspel dus vond het niet zo ergquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Felis.. jammer dat City nog gelijk maakte
Maar ze hadden moeten winnen om het Liverpool nog even moeilijk te makenquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Bournemouth had de winst verdiend. Maar ik had gewed op gelijkspel dus vond het niet zo erg
quote:
Wil ik zo graag eens heenquote:
ShiiShiquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:10 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Moest denken aan een gaasvlieg, maar die lijkt niet op een krekel of sprinkhaan. Had het vleugels?
Ja dat lijkt me ook nog topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag allemaal, zonnetje begint hier te schijnen, voor de mensen die van warm weer houden, lekker genieten komende dagen, het warme weer komt er echt aan.
Netjes vooral die laatstequote:Op woensdag 20 mei 2026 14:05 schreef pullup het volgende:
www.maptap.gg May 20
99🎯 100🎯 99🎯 99🎯 95🏆
Final score: 979
Gokte ergens in het middenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |