Voor even, jij bent dan gewoon de volgende natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft hier de omgeving wat schoon
2 weken hard werken om het weer te verdienen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is momenteel even schrikken. Tanken.
Stigma's en kerels in huis gehad die het helemaal niet kunnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet dat ze er zijn en prima hun werk doen (mijn ma heeft wel eens mannelijke hulp gehad als inval)
Tijd voor grensbewakingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor even, jij bent dan gewoon de volgende natuurlijk.
Goed bezig, alleen weet ik dan niet of Soul er blij mee is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zuinigheid heeft geholpen. Dat je dat nog weet.
Er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die het niet kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stigma's en kerels in huis gehad die het helemaal niet kunnen.
Sowieso vrees ik de dag dat ik een schoonmaakhulp krijg, ook al is het ontzettend welkom, volgens mij ben ik nu zo'n oud zeikwijf geworden waar ik vroeger bij schoonmaakte en het zo heb geleerd.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
2 weken hard werken om het weer te verdienen.
En benzine gebruiken om op werk te komen.quote:
Dat weet ik. Daarom ook die angst dat ik dan in zo'n zeikwijf ga veranderen, zo van, hier is het niet goed en daar ook niet, ook al wil ik dat niet en denk ik ook dat ik dat niet ga doen, ik vertrouw mezelf helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die het niet kunnen
Moet er niet aan denken een 'parkiet' te hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haal een parkiet in huis.Eend zal vast wel weten waar je een killerparkiet kan vinden.
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
En benzine gebruiken om op werk te komen.
Leuk joh. Ze zijn er in verschillende maten en kleuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een 'parkiet' te hebben
Als je het van de gemeente krijgt en je een kleine bijdrage hoeft te geven moet je niet heel veel zeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom ook die angst dat ik dan in zo'n zeikwijf ga veranderen, zo van, hier is het niet goed en daar ook niet, ook al wil ik dat niet en denk ik ook dat ik dat niet ga doen, ik vertrouw mezelf helemaal niet meer.
Ja bizar, of dat in verhouding staat met de prijzen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.
Mijn zoon zei pas, mam het is van 23 cent naar 25 cent verhoogd.
Niet als zzper. Maar dat kan ik wel volgend jaar van de inkomstenbelasting aftrekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg je geen kilometervergoeding of zoiets? Dan nog is dat een schijntje vergeleken bij de prijzen nu.
Mijn zoon zei pas, mam het is van 23 cent naar 25 cent verhoogd.
Tomaten ook, en nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk joh. Ze zijn er in verschillende maten en kleuren.
Vorig jaar een aanvraag gedaan daarvoor, ik kreeg het niet van de gemeente, die vinden dat of mijn zoon het maar moet doen of hij moet iemand inhuren. Dus ik ben nu erg eigenwijs en doe het dan wel gewoon zelf. Zoals ik tegen die vrouw zei, hij is nauwelijks thuis en soms meerdere weken achter elkaar weg, bepaalde dingen kunnen niet zolang wachten tot hij weer eens thuis komt. Dus ik doe het gewoon allemaal zelf, in een fokking traag tempo met pauzes er tussen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het van de gemeente krijgt en je een kleine bijdrage hoeft te geven moet je niet heel veel zeuren.
Wel om dingen die je echt niet zelf zou kunnen zoals bed opmaken ofzo, dat moet goed.
Maar betaal je uit eigen zak dan mag je even wat meer zeuren hoor. Je betaald diegene die zijn/haar werk doet, dan mag je er ook wat van verwachten.
Gewoon helemaal niet. Maar beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja bizar, of dat in verhouding staat met de prijzen.
Lekker ruk dan en niet vergeten dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als zzper. Maar dat kan ik wel volgend jaar van de inkomstenbelasting aftrekken
Je zoon woont nog thuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorig jaar een aanvraag gedaan daarvoor, ik kreeg het niet van de gemeente, die vinden dat of mijn zoon het maar moet doen of hij moet iemand inhuren. Dus ik ben nu erg eigenwijs en doe het dan wel gewoon zelf. Zoals ik tegen die vrouw zei, hij is nauwelijks thuis en soms meerdere weken achter elkaar weg, bepaalde dingen kunnen niet zolang wachten tot hij weer eens thuis komt. Dus ik doe het gewoon allemaal zelf, in een fokking traag tempo met pauzes er tussen.Oh, omdat ik anders een paar dagen niet kan lopen of mijn handen niet kan gebruiken.
![]()
En jouw punt klopt verder wel. Alleen wil ik geen zeikerd worden op dat gebied, alleen mopper ik wel dat ik zelf niet alles meer goed kan zoals voorheen.
Voorheen zeemde ik 4 kamers de ramen binnen en buiten in een middag, nu kan ik nog maar 1 raam doen per keer anders komt het niet goed. Verder schoonmaakdingen met een lange steel gekocht zodat ik niet meer op mijn knieen hoef.![]()
Zo, klaar met zeiken daarover, ander onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |