Omdat die nep versie net iets meer simpel is en gewoon vrolijk.quote:
Ik vond hem inderdaad al niks maar zal aan je stemming liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die nep versie net iets meer simpel is en gewoon vrolijk.
Heel soms moet ik evenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond hem inderdaad al niks maar zal aan je stemming liggen![]()
Moet ook zeggen dat zelfs het origineel al een beetje verveeldTe vaak gehoord denk ik
Niet echt neequote:
Care to share?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel soms moet ik even
Nummer dat ik daarna had was lekkerder
Ik was er zeker niet.quote:
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgenquote:
Heb jij even mazzel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgen
Maar waar de rest?quote:
Daar kan je ook wat aan doen hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval hoef ik die vogeltjes net niet op dezelfde pagina te posten morgen
Dat vraag ik mij ook al af.quote:
Daar kan jij flinke last van hebben.quote:
Join the clubquote:
Dat doe je echt welquote:
Volgens mij is hij er doof van geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je echt wel
Alleen misschien niet hier
Moet je kunnen horen om tegen jezelf 'te praten'?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er doof van geworden.
Ja want anders zijn het gedachtes.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je kunnen horen om tegen jezelf 'te praten'?
Dan nog, ook daarmee kan je pratenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja want anders zijn het gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |