Amenquote:Op zondag 17 mei 2026 08:12 schreef Cupfighter het volgende:
Tevreden met Bulgarije als winnaar
Roemenie mijn favoriet derde
Australië ook hoog
En gelukkig geen Israël als winnaar
quote:Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Arcee het volgende:
Leuke winnaar.![]()
Gelukkig geen Israël, Oekraïne of het gedoodverfde Finland.
Ze vulden elkaar goed aan. Henry iets rustiger en Jeroen iets enthousiaster.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?
Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft.![]()
*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Jeroen en Henry waren erg prettigquote:Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?
Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft.![]()
*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Ik denk het wel. Complete plaatje was in ordequote:Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.
Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
Ik denk dat het dezelfde doelgroep had als liedjes als SloMo en Unicorn, die een goed totaalpakket hebben. Het is niet zo dat jury's alleen voor goedgezongen ballads gaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.
Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
lol + lol = hihiquote:
Mooie balans tegenover de overload aan stemmen aan Israëlisch adres in dat opzicht.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.
Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
Jeroen had op donderdag en vrijdagochtend geen ochtendshow op de radio. Dat waren die 2 ochtenden 2 andere dj's.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze vulden elkaar goed aan. Henry iets rustiger en Jeroen iets enthousiaster.
En ze zijn allebei ook echt grote fans.
Misschien dat ze af en toe iets meer stiltes hadden mogen laten vallen maar ook voor mij een dikke voldoende.
Vraag me wel af hoe Jeroen dat heeft volgehouden. En elke dag van 6-9 op de radio en vrijdag naar NL gevlogen voor Jan-Willem ruimt op en de hele festivalweek.
De Moldavische regering sorteert voor op aansluiting bij Roemenië. Dan moet je niet een soort negatief charme-offensief houdenquote:Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Het zwaartepunt van het ESF verschuift naar Oost-Europa. Daar komen dit soort geneugten standaard bij.
Ik miste toch de historie, achtergrond en feitjes van Cornald.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?
Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft.![]()
*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
De jury's hebben natuurlijk geen zin als de max punten niet aan de buren worden gegeven.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Het zwaartepunt van het ESF verschuift naar Oost-Europa. Daar komen dit soort geneugten standaard bij.
Je woont in Bulgarije? Gefeliciteerd. Jullie hebben een geweldige comeback gemaakt!quote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Volgens Aran was er geen buzz rondom Bangaranga, die heeft dus duidelijk niet opgelet na donderdag.quote:
Ik keek eigenlijk puur YouTube (live) om delay te voorkomen maar ik vind de informatie van de commentatoren normaal gesproken ook niet per se storend. Is nog wel informatief en contextgevendquote:Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit jaar weer via YouTube gekeken. Eigenlijk best prettig, geen commentaar.
Ik vind al snel dat ze te veel praten.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk puur YouTube (live) om delay te voorkomen maar ik vind de informatie van de commentatoren normaal gesproken ook niet per se storend. Is nog wel informatief en contextgevend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |