abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220824916
Ik vond de mannelijke presentator zijn styling bijzonder. Met een soort van pornosnor in een aladdin pak.
  zondag 17 mei 2026 @ 16:54:23 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220826036
https://www.instagram.com/p/DYa3EXaIhc3/

Deze man uit Cyprus heeft een cover gemaakt van Bangaranga _O_
pi_220826095
twitter

Het zwaartepunt van het ESF verschuift naar Oost-Europa. Daar komen dit soort geneugten standaard bij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:18:52 #204
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220826383
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:12 schreef Cupfighter het volgende:
Tevreden met Bulgarije als winnaar
Roemenie mijn favoriet derde
Australië ook hoog
En gelukkig geen Israël als winnaar
Amen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 17 mei 2026 @ 17:19:54 #205
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220826403
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:16 schreef Arcee het volgende:
Leuke winnaar. ^O^ *O*

Gelukkig geen Israël, Oekraïne of het gedoodverfde Finland.




Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220826489
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?

Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft. :)

*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:38:34 #207
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_220826689
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?

Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft. :)

*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Ze vulden elkaar goed aan. Henry iets rustiger en Jeroen iets enthousiaster.
En ze zijn allebei ook echt grote fans.

Misschien dat ze af en toe iets meer stiltes hadden mogen laten vallen maar ook voor mij een dikke voldoende.

Vraag me wel af hoe Jeroen dat heeft volgehouden. En elke dag van 6-9 op de radio en vrijdag naar NL gevlogen voor Jan-Willem ruimt op en de hele festivalweek.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_220826758
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?

Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft. :)

*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Jeroen en Henry waren erg prettig :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 mei 2026 @ 18:00:46 #209
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220826939
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Jeroen en Henry waren erg prettig :Y
Vond ze te aanwezig. Verstond erg weinig van de uitzending door dat gebrabbel
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 18:04:53 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220826970
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.

Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:05:57 #211
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_220826977
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.

Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
Ik denk het wel. Complete plaatje was in orde
pi_220827003
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.

Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
Ik denk dat het dezelfde doelgroep had als liedjes als SloMo en Unicorn, die een goed totaalpakket hebben. Het is niet zo dat jury's alleen voor goedgezongen ballads gaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:09:38 #213
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220827010
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga echt huilen als bangaranga wint
lol + lol = hihi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:11:52 #214
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220827023
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat veel juryleden gewoon op Bulgarije hebben gestemd omdat ze dachten dat dat meeste kans had op Israël van de winst te houden.

Ik vond Bulgarije een prima nummer en geen problemen mee dat het heeft gewonnen, maar onder normale omstandigheden zou Bulgarije echt niet de nummer 1 bij de jury zijn geweest. Geloof daar helemaal niks van.
Mooie balans tegenover de overload aan stemmen aan Israëlisch adres in dat opzicht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:15:48 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220827053
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:38 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ze vulden elkaar goed aan. Henry iets rustiger en Jeroen iets enthousiaster.
En ze zijn allebei ook echt grote fans.

Misschien dat ze af en toe iets meer stiltes hadden mogen laten vallen maar ook voor mij een dikke voldoende.

Vraag me wel af hoe Jeroen dat heeft volgehouden. En elke dag van 6-9 op de radio en vrijdag naar NL gevlogen voor Jan-Willem ruimt op en de hele festivalweek.
Jeroen had op donderdag en vrijdagochtend geen ochtendshow op de radio. Dat waren die 2 ochtenden 2 andere dj's.

Hoe ze met het tv-programma hebben opgelost, weet ik niet. Misschien vorig weekend opgenomen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220827084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Het zwaartepunt van het ESF verschuift naar Oost-Europa. Daar komen dit soort geneugten standaard bij.
De Moldavische regering sorteert voor op aansluiting bij Roemenië. Dan moet je niet een soort negatief charme-offensief houden :P

Al denk ik dat het in de praktijk geen fluit uitmaakt.
pi_220827093
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die gister gewoon via de NOS hebben gekeken? En wat vonden jullie van Jeroen en Henry?

Ik vond het commentaar alles meevallen. Ze waren positief (is sommige jaren wel anders geweest) en goed op elkaar ingespeeld. Een hele dikke voldoende wat mij betreft. :)

*note: heb alleen de finale gekeken. Geen idee of dat nog uitmaakt.
Ik miste toch de historie, achtergrond en feitjes van Cornald.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:24:42 #218
375570 crew  Cyan9
pi_220827133
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Het zwaartepunt van het ESF verschuift naar Oost-Europa. Daar komen dit soort geneugten standaard bij.
De jury's hebben natuurlijk geen zin als de max punten niet aan de buren worden gegeven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:26:38 #219
375570 crew  Cyan9
pi_220827148
Ik heb dit jaar weer via YouTube gekeken. Eigenlijk best prettig, geen commentaar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 17 mei 2026 @ 18:41:08 #220
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220827245
Al die achteraf analisten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220827273
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Dven het volgende:
Men is hier helemaal uitzinnig en wil het land hernoemen tot Bangaria
Je woont in Bulgarije? Gefeliciteerd. Jullie hebben een geweldige comeback gemaakt!
pi_220827274
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:41 schreef superniger het volgende:
Al die achteraf analisten. :')
Volgens Aran was er geen buzz rondom Bangaranga, die heeft dus duidelijk niet opgelet na donderdag.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:49:42 #223
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220827300
quote:
84s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit jaar weer via YouTube gekeken. Eigenlijk best prettig, geen commentaar.
Ik keek eigenlijk puur YouTube (live) om delay te voorkomen maar ik vind de informatie van de commentatoren normaal gesproken ook niet per se storend. Is nog wel informatief en contextgevend
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:51:19 #224
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220827314
@BangaRanga

Hey dit woord bestond al in 2012
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:51:24 #225
375570 crew  Cyan9
pi_220827315
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik keek eigenlijk puur YouTube (live) om delay te voorkomen maar ik vind de informatie van de commentatoren normaal gesproken ook niet per se storend. Is nog wel informatief en contextgevend
Ik vind al snel dat ze te veel praten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')