2 middelvingers in de cameraquote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, doen alsof ik blij ben met de punten die ik krijg. Ik zou gewoon pisnijdig zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Met het huidige puntenaantal dat nog over is kan alles nog
Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat hem wordt ga ik mijn vriendin morgenochtend blij wakker maken, die vond hem leuk
Maar het is een vrouwquote:Op zondag 17 mei 2026 00:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat hem wordt ga ik mijn vriendin morgenochtend blij wakker maken, die vond hem leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. En het probleem is dat het eigenlijk ook bijna nooit genoeg is.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, doen alsof ik blij ben met de punten die ik krijg. Ik zou gewoon pisnijdig zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Met het huidige puntenaantal dat nog over is kan alles nog
DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint sowieso niet?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
In dit geval door de jury want Roemenië kreeg meer televote punten.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:58 schreef SamCooke het volgende:
Lachwekkend dat Israel weer 2e wordt overigens, daar zal men blij mee zijn lol
Thnx. Zal het nummer eens aanzetten. Voor het eerst niet gevolgd sinds jarenquote:
Wat een act.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:59 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat ze het spannend maken terwijl het dus al beslist is
De jury was dan ook onnavolgbaar.quote:
Henry leest mee.quote:
Rybak won ook met een (relatief) gigantisch verschil toch?quote:
Zeg datquote:Op zondag 17 mei 2026 01:00 schreef Moira het volgende:
WAT ONTZETTEND LEUKBULGARIJE REDT HET ESF 2026
Dat is mooi. Die hele angst is ook wel ergens grappig.quote:
Denk heel weinig mensen idd/ Zeker niet met deze afstandquote:Op zondag 17 mei 2026 01:00 schreef NailQueen het volgende:
WOW WTF![]()
![]()
Dit zag ik echt nooit nooit aankomen
Vorig jaarquote:Op zondag 17 mei 2026 00:55 schreef User98182 het volgende:
Bookies zitten ernaast! wtfmoet even kijken wanneer dit voor het laatst is gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |