Ik moest lachen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat kun je aan Oostenrijkers wel overlaten
2 middelvingers in de cameraquote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, doen alsof ik blij ben met de punten die ik krijg. Ik zou gewoon pisnijdig zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Met het huidige puntenaantal dat nog over is kan alles nog
Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaquote:Op zondag 17 mei 2026 00:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat hem wordt ga ik mijn vriendin morgenochtend blij wakker maken, die vond hem leuk
Maar het is een vrouwquote:Op zondag 17 mei 2026 00:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat hem wordt ga ik mijn vriendin morgenochtend blij wakker maken, die vond hem leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. En het probleem is dat het eigenlijk ook bijna nooit genoeg is.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen, doen alsof ik blij ben met de punten die ik krijg. Ik zou gewoon pisnijdig zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2026 00:56 schreef Gretzl het volgende:
Met het huidige puntenaantal dat nog over is kan alles nog
DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wint sowieso niet?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |