Diep in de nacht.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Duurt nog wel een uur minimaal
Je denkt dat de EBU dat laat gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit zo blijft is het wel gespeeld ja. Dan pakken we popcorn erbij voor hoe ze de crisis op gaan lossen.
Zweden onderaan is voor een keer best grappigquote:
En het lekker verpesten voor de rest.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:14 schreef Gretzl het volgende:
Vergeet niet dat jullie straks wanneer de punten van de televote bekend worden gemaakt dat je gemakkelijk kunt bij houden hoeveel er nog over zijn (en dus welke landen theoretisch gezien nog kunnen winnen)
Bekijk deze YouTube-video
Dit zijn vermakelijke beelden inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Zweden onderaan is voor een keer best grappig
Zover is het niet naar Duitsland of Frankrijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
Nah, is gewoon in Europa danquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
Nee johquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
quote:
Dat snap ik ook wel, dit was een matige grap.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zover is het niet naar Duitsland of Frankrijk.
Eens. Al hebben ze dat geloof ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
Geeft het Israel mee dat ze niet als Italië de favorieten expres geen punten geven lol
Ik las in Berlijn of Londenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
Ik mis wel een beetje het hoofd van John Lundvik erbijquote:
En dan zo hoog bij de jury he.quote:
Ik zeg niet dat je het dan hier ook moet gaan spoileren hehequote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef superniger het volgende:
[..]
En het lekker verpesten voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |