Nah, is gewoon in Europa danquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
Nee johquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
quote:
Dat snap ik ook wel, dit was een matige grap.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zover is het niet naar Duitsland of Frankrijk.
Eens. Al hebben ze dat geloof ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
Geeft het Israel mee dat ze niet als Italië de favorieten expres geen punten geven lol
Ik las in Berlijn of Londenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef Felagund het volgende:
Als Australia wint is het de volgende keer nog meer diep in de nacht.
Ik mis wel een beetje het hoofd van John Lundvik erbijquote:
En dan zo hoog bij de jury he.quote:
Ik zeg niet dat je het dan hier ook moet gaan spoileren hehequote:Op zondag 17 mei 2026 00:15 schreef superniger het volgende:
[..]
En het lekker verpesten voor de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |