SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Melting.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Spannende TT hoor. Wat gaan we doen om 21.00? Melting of ESF?
Dankjewel voor de fijne uurtjes muziek weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier met Melting
Ik heb getwijfeld, maar ik heb toch mercy met Meltingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Spannende TT hoor. Wat gaan we doen om 21.00? Melting of ESF?
Melting douze pointsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld, maar ik heb toch mercy met Melting
Voorlopig geen ESF….quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Spannende TT hoor. Wat gaan we doen om 21.00? Melting of ESF?
* DJ11 weerstaat de verleiding om daar ook weer een plaatje van te makenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 weerstaat de verleiding om daar ook weer een plaatje van te maken
* DJ11 ziet het echter wel zo voor zich
Daar is wel een mooi plaatje van te maken denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 weerstaat de verleiding om daar ook weer een plaatje van te maken
* DJ11 ziet het echter wel zo voor zich
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...quote:
Het is gewoon te bezopen voor woorden….quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Dat is wel triest ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Het waren toch echt de geweldige onverschrokken onoverwinnelijke vliegeniers van zijn land geweest die dat ding met dat vliegtuig, vernoemd naar de moeder van de piloot, hebben gedropt…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren toch echt de geweldige onverschrokken onoverwinnelijke vliegeniers van zijn land geweest die dat ding met dat vliegtuig, vernoemd naar de moeder van de piloot, hebben gedropt…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Simon and Garfunkel - Still crazy after all these years
Die oempa loempa moet maar eens een bezoekje brengen aan Hiroshima.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.
Ah, ik dacht dat hij dit nog had uitgebracht onder de S&G-vlag.quote:
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Even wachten tot november. Hij moet eerst nog goed verliezen tijdens de midterms.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.
Voor vroegtijdig omvallen is het al 60 jaar te laat...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.
Daar zit wat in, ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Even wachten tot november. Hij moet eerst nog goed verliezen tijdens de midterms.
Vroegtijdig is het te laat voor, maar ik hoop wel dat hij al in de agenda van the reaper staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.
Het is zo te zien nog wel een aardig eindje lopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als diegene nu vertrekt, moet dat wel lukken. Goed dat de Eagles al zo vroeg de oproep doen.
Vanaf Deventer is het niet zo ver…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als diegene nu vertrekt, moet dat wel lukken. Goed dat de Eagles al zo vroeg de oproep doen.
Ja, dat scheelt wel een slok op een borrel inderdaad.quote:
Ik zeg net.... even ontnuchteren. Kom jij weer met een borrel af.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel een slok op een borrel inderdaad.
Maar hoe moet je het dan verdoven?quote:
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat het goed met je nieuwe implantaat?
Ja, best wel goed. Iets gevoelig, maar weinig last verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat het goed met je nieuwe implantaat?
Ja, dat vind ik een heel goede vraag.quote:
Ik doe momenteel ook even rustig met alcohol. Gelukkig zijn de alcoholvrije biertjes steeds beter. Gisteren in Duitsland nog een Warsteiner 0,0% gehad. Prima biertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.
Nee zeker niet…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.
Laatst een Tripel Karmeliet alcohol vrij op. Viel me ook niet tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe momenteel ook even rustig met alcohol. Gelukkig zijn de alcoholvrije biertjes steeds beter. Gisteren in Duitsland nog een Warsteiner 0,0% gehad. Prima biertje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwa..... buitenom te schilderen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwa..... buitenom te schilderen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.quote:
Die is volgens mij nooit meer herhaald. Vond het een erg leuke serie toen. Tenminste op de laatste aflevering na.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.
Ze hebben steun aan elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Trust me, I know what I'm doingquote:
Maar met deze pose heb je volgens mij binnen 2 minuten kramp in je kuiten…quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef livelink het volgende:
Alison Moyet - That ole devil called love
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar met deze pose heb je volgens mij binnen 2 minuten kramp in je kuiten…
Alison Moyette - That Old Devil
Wat is het afgezaagde verhaal dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Stretch - Why Did You Do It
Met dat afgezaagde verhaal er achter…
Ik ken het verhaal erachter niet? Zal wel met vreemdgaan te maken hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Stretch - Why Did You Do It
Met dat afgezaagde verhaal er achter…
Nee dat snap ik welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef Melting het volgende:
Hierna een band die we niet zo vaak horen, helaas.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal erachter niet? Zal wel met vreemdgaan te maken hebben.
Tja, ik weet niet of dit nummer iets gaat worden. Betwijfel het wel.quote:
Ik las het net. Ik heb het verhaal wel eens eerder gehoord, maar nooit geweten dat deze plaat daarover ging.quote:
Iets te simpel dit. Ze kunnen vast beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of dit nummer iets gaat worden. Betwijfel het wel.
Dat idee had ik ook inderdaad.... zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets te simpel dit. Ze kunnen vast beter.
Die lopen even binnen vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Het kan niet op voor Boney M. Eerder vanavond al Ma Baker, nu deze
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers die in het Engels proberen te schrijven…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook een kandidaat voor het debielste hoesje van de avond
Ja, nu moet hij delen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Nog iemand die binnenloopt...
Nu wel met Garfunkel erbij. Mrs. Robinson
quote:
Hoewel dit een klassieker is hoor ik toch liever die anderequote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Nog iemand die binnenloopt...
Nu wel met Garfunkel erbij. Mrs. Robinson
Rico Verhoeven?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel dit een klassieker is hoor ik toch liever die andere
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
When Will I See You Again - Three Degrees
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
Ik zou hem in een keer naar binnen gieten en er meteen nog een inschenken.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
En toen zei je niet: nou gewoon schilderen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
Laat me! It's my life!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toen zei je niet: nou gewoon schilderen?
Ik heb wel wat last van de driedubbele ontkenning.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer staat in enorm contrast met mijn username
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.
Dan maakt hij van zijn probleem jouw probleemquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.
Dat is wel stevig kauwen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel wat last van de driedubbele ontkenning.
In the desert you can't remember your name, cause there ain't no-one for to give you no pain.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten en door mijn oordopjes heen en het 6 kilometer verderop gehouden Awakenings festival hoorde ik qua bassen er flink doorheen…
Precies en in het donker zie je er niks van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan maakt hij van zijn probleem jouw probleem
Sodejuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten en door mijn oordopjes heen was het 6 kilometer verderop gehouden Awakenings festival qua bassen te horen …
Kadanz - In het donkerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies en in het donker zie je er niks van.
Ach, binnen hoor je er niks van.quote:
Misschien wordt het wel op het laatste moment afgelast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, binnen hoor je er niks van.
Volgende week hebben we hier (600 meter verderop) weer 2 dagen festival met elke dag 10.000 bezoekers…
Herrie in de tent dan weer…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel op het laatste moment afgelast.
Nah, dit is prima aan te horen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd of je hierna mag gaan schilderen bij de andere buren, brother.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer is in alle versies verschrikkelijk…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef livelink het volgende:
Guns 'n Roses - Knocking on heavens door
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor brother op de achtergrond bij de overbuurvrouw schilderen…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef Symphonic het volgende:
- Knock, Knock
* Who’se there?
- It’s me, Donald
* Fuck off
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor brother op de achtergrond bij de overbuurvrouw schilderen…
Knocking on the neighbour's doorquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor brother op de achtergrond bij de overbuurvrouw schilderen…
Doet ie goed, die brother.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel gezellig uit hoor
[ afbeelding ]
Da’s in Houtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel gezellig uit hoor
[ afbeelding ]
Klopt. Een vriendje van mijn zoon woont daar. Zo leuk!quote:
Lijkt Curaçao wel…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel gezellig uit hoor
[ afbeelding ]
Ik heb er veel met cliënten gewandeld, er zitten in Houten nogal wat woonlocatiesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Een vriendje van mijn zoon woont daar. Zo leuk!
Zo kleurrijk zijn ze hier helaas niet...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ziet er wel gezellig uit hoor
[ afbeelding ]
Minstens de helft van de hedendaagse dancemuziek bestaat uit generieke dance-pop.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de hoek van de dance muziek die ik niet zo waardeer…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Minstens de helft van de hedendaagse dancemuziek bestaat uit generieke dance-pop.
Ik ken dit nummer (dat nog net boven generiek uitstijgt) wel, maar weet zo de artiest niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Julian Lennon - Much Too Late For Goodbye
Hij heet Angus Young...quote:
Die was leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:14 schreef livelink het volgende:
Hoe was de documentaire trouwens, Melting?
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de snelweg naar bed nemen.
Hard gewerkt vandaag in de tuin.
Mijn dag is wel klaar.
En Adele bevestigt dat ook meteen![]()
Dank voor de fijne muziek (behalve *kuch Adele)
Fijne avond nog
* MadMaster voegt Adele toe aan lijstje van Symphonic…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de snelweg naar bed nemen.
Hard gewerkt vandaag in de tuin.
Mijn dag is wel klaar.
En Adele bevestigt dat ook meteen![]()
Dank voor de fijne muziek (behalve *kuch Adele)
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Brother, mag ik helpen met schilderen?
Elk ander kutklusje is ook goed…
Ja, ik kan wel wat hulp gebruiken... De schutting van de achterburen is best wat werk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Brother, mag ik helpen met schilderen?
Elk ander kutklusje is ook goed…
Sommige nummers van Adele vind ik zeiknummers, maar ze heeft er ook een paar die ik uitstekend vind.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef livelink het volgende:
Welterusten Symph en Doedezemaar.
Ik vind Adele wel mooi (als tegenhanger)
Ik vind de meeste wel mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige nummers van Adele vind ik zeiknummers, maar ze heeft er ook een paar die ik uitstekend vind.
Ik vind vooral de weg die ze afgelegd heeft van haar eerste album en optredens naar waar ze nu staat indrukwekkend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de meeste wel mooi eigenlijk.
Wie?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
No Regrets is het nummer waarop Neil Tennant en Neil Hannon meezingen
Neil Tennant ken ik wel, Neil Hannon niet. Er zijn te veel Neils in de muziek overigens.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
No Regrets is het nummer waarop Neil Tennant en Neil Hannon meezingen
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef Melting het volgende:
@:brother52 kun je zo meteen een deur verder gaan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
Die laatste stelling kan ik natuurlijk moeilijk onderschrijvenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Neil Tennant ken ik wel, Neil Hannon niet. Er zijn te veel Neils in de muziek overigens.
Vond de buurvrouw het neon groene wel mooi?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
Ze vond het schitterend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond de buurvrouw het neon groene wel mooi?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze vond het schitterend.
Zo kwam ik er achter dat ze kleurenblind is.
Welterusten Mad.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heren, het was me weer een genoegen.
Dank Melting en slaap ze…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga het konijnenhok nu maar even schilderen dan...
Gelukkig maar, want ik heb geen huisdierenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is hier niets van jou bij.
[ afbeelding ]
Nou vind ik een pony ook niet echt een huisdier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb geen huisdieren
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga het konijnenhok nu maar even schilderen dan...
Probeer je livelink nou in je hol te lokken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.
Nou ja, als ze toch konijnhokken gaat schilderen...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer je livelink nou in je hol te lokken?
Hokken. Niet holen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nou ja, als ze toch konijnhokken gaat schilderen...
Ik wil wel iets opknappen, maar niet schoonmaken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |