Maar met deze pose heb je volgens mij binnen 2 minuten kramp in je kuiten…quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef livelink het volgende:
Alison Moyet - That ole devil called love
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar met deze pose heb je volgens mij binnen 2 minuten kramp in je kuiten…
Alison Moyette - That Old Devil
Wat is het afgezaagde verhaal dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Stretch - Why Did You Do It
Met dat afgezaagde verhaal er achter…
Ik ken het verhaal erachter niet? Zal wel met vreemdgaan te maken hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Stretch - Why Did You Do It
Met dat afgezaagde verhaal er achter…
Nee dat snap ik welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef Melting het volgende:
Hierna een band die we niet zo vaak horen, helaas.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal erachter niet? Zal wel met vreemdgaan te maken hebben.
Tja, ik weet niet of dit nummer iets gaat worden. Betwijfel het wel.quote:
Ik las het net. Ik heb het verhaal wel eens eerder gehoord, maar nooit geweten dat deze plaat daarover ging.quote:
Iets te simpel dit. Ze kunnen vast beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of dit nummer iets gaat worden. Betwijfel het wel.
Dat idee had ik ook inderdaad.... zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets te simpel dit. Ze kunnen vast beter.
Die lopen even binnen vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Het kan niet op voor Boney M. Eerder vanavond al Ma Baker, nu deze
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers die in het Engels proberen te schrijven…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook een kandidaat voor het debielste hoesje van de avond
Ja, nu moet hij delen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Nog iemand die binnenloopt...
Nu wel met Garfunkel erbij. Mrs. Robinson
quote:
Hoewel dit een klassieker is hoor ik toch liever die anderequote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef livelink het volgende:
Nog iemand die binnenloopt...
Nu wel met Garfunkel erbij. Mrs. Robinson
Rico Verhoeven?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel dit een klassieker is hoor ik toch liever die andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |