Het is zo te zien nog wel een aardig eindje lopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als diegene nu vertrekt, moet dat wel lukken. Goed dat de Eagles al zo vroeg de oproep doen.
Vanaf Deventer is het niet zo ver…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als diegene nu vertrekt, moet dat wel lukken. Goed dat de Eagles al zo vroeg de oproep doen.
Ja, dat scheelt wel een slok op een borrel inderdaad.quote:
Ik zeg net.... even ontnuchteren. Kom jij weer met een borrel af.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel een slok op een borrel inderdaad.
Maar hoe moet je het dan verdoven?quote:
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat het goed met je nieuwe implantaat?
Ja, best wel goed. Iets gevoelig, maar weinig last verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat het goed met je nieuwe implantaat?
Ja, dat vind ik een heel goede vraag.quote:
Ik doe momenteel ook even rustig met alcohol. Gelukkig zijn de alcoholvrije biertjes steeds beter. Gisteren in Duitsland nog een Warsteiner 0,0% gehad. Prima biertje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.
Nee zeker niet…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... dan mag je niet meteen alcohol nee.
Laatst een Tripel Karmeliet alcohol vrij op. Viel me ook niet tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe momenteel ook even rustig met alcohol. Gelukkig zijn de alcoholvrije biertjes steeds beter. Gisteren in Duitsland nog een Warsteiner 0,0% gehad. Prima biertje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwa..... buitenom te schilderen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef brother52 het volgende:
Tijd om de vaatwa..... buitenom te schilderen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.quote:
Die is volgens mij nooit meer herhaald. Vond het een erg leuke serie toen. Tenminste op de laatste aflevering na.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.
Ze hebben steun aan elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Trust me, I know what I'm doingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |