quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.quote:
Die is volgens mij nooit meer herhaald. Vond het een erg leuke serie toen. Tenminste op de laatste aflevering na.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die was ik helemaal vergeten zelfs. Vroeger wel naar gekeken.
Ze hebben steun aan elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM zal wel weer hopen dat de dames niet te lang in deze pose hebben hoeven te staan…
Trust me, I know what I'm doingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |