Calby - Suitcase
Hopen dat Melting bij Odido zit, dan kan ik zijn uitzending hackenquote:
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Het werd gaandeweg lekkerder vond ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...Calby - Suitcase
Die gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Ja, ik vind het ook raar. Maar heb de 1e halve finale geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus ik sla de finale ook maar over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Family Of The Year - Hero
Sondre Lerche - Little Kids
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Moet je daar ook nog voor betalen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Mooi dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
Ja, dat is altijd al. Maar nu moet je stemmen als rest van de wereld en dat kan alleen met creditcard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je daar ook nog voor betalen dan?
Dat zou heel bijzonder zijn, wantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
quote:als Australië het Eurovisie Songfestival wint, blijft het evenement vanwege de enorme afstand en het tijdsverschil in Europa. Volgens de regels van de European Broadcasting Union (EBU) zal Australië de organisatie dan co-organiseren met een volwaardig EBU-lid, wat betekent dat het festival alsnog in een Europees land plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |