abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:41 #276
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813272
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...

i Calby - Suitcase

*G*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:00 #277
20720 brother52
Dus..........
pi_220813277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dan houdt het op..
Hopen dat Melting bij Odido zit, dan kan ik zijn uitzending hacken :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:47:17 #278
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813293
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220813301
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:17 #280
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813304
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:41 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813313
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...

i Calby - Suitcase

*G*
Het werd gaandeweg lekkerder vond ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:59 #282
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:

[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Die gun ik het ook wel.
Hebben nog nooit gewonnen.
En songfestival is al lang geen Eurovisie meer.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:22 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Ja, ik vind het ook raar. Maar heb de 1e halve finale geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus ik sla de finale ook maar over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:59 #284
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813330
Ik zie nu net pas het bruggetje dat ik zo ga maken (niet voorbereid). Eerst deze uit 2012:

i Family Of The Year - Hero

Hierna, je raadt het al: mijn favoriete nieuwe nummer van de week. En dat komt weer eens uit Noorwegen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:04 #285
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813332
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:01 #286
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813358
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:53:12 #287
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
Dat hoeft helemaal niet. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:53:24 #288
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Moet je daar ook nog voor betalen dan? :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:21 #289
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813394
Ik zeg alvast dat de slotsong iets met een stoffig lenteveld te maken heeft. Wie heeft opgelet, weet dan al wel welk nummer het betreft...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:59 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
Mooi dit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:08 #291
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813445
Ja, er zijn tig versies van dit nummer, maar na rijp beraad is de keuze toch op deze gevallen. De slotsong voordat Melting het zo overneemt:

i Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:15 #292
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813447
Dusty O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:21 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813452
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Melting het volgende:

[..]
Moet je daar ook nog voor betalen dan? :o
Ja, dat is altijd al. Maar nu moet je stemmen als rest van de wereld en dat kan alleen met creditcard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:53 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220813468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:

[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Dat zou heel bijzonder zijn, want
quote:
als Australië het Eurovisie Songfestival wint, blijft het evenement vanwege de enorme afstand en het tijdsverschil in Europa. Volgens de regels van de European Broadcasting Union (EBU) zal Australië de organisatie dan co-organiseren met een volwaardig EBU-lid, wat betekent dat het festival alsnog in een Europees land plaatsvindt.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:57 #295
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813470
Playlist DJ11 - Old, Less Old & New

01 The Killers - When You Were Young (Calvin Harris remix)
02 The Original - I Luv U Baby (radio version)
03 The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
04 Boney M - Ma Baker
05 Clarence Carter - Patches
06 Harvey Brittain - Bloodsucker
07 Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
08 Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
09 Midge Ure - If I Was
10 Aidan - Bella
11 Madonna - Bedtime Story (album edit)
12 Charlie Jeer - My Madonna
13 KC & The Sunshine Band - Give It Up (7-inch version)
14 Bananarama - Movin' On (7-inch A)
15 Racey - Lay Your Love On Me
16 Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
17 Marillion - Lavender
18 Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
19 The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
20 Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
21 Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
22 FINNEAS - Break My Heart Again
23 Feargal Sharkey - A Good Heart
24 Depeche Mode - Policy Of Truth
25 A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
26 Andreas Johnson - Glorious
27 Charlie Winston - A Light (Night)
28 Calby - Suitcase
29 Family Of The Year - Hero
30 Sondre Lerche - Little Kids
31 Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:01 #296
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:21 #297
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813480
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Ola :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:38 #298
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:44 #299
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813487
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Bon soir, Mad. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:49 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813489
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Goedenavond MadMaster
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')