En wat doet een andere browser?quote:
A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
Zijn verzoekjes nog welkom of zijn de lijnen gesloten?
Opgelostquote:
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer is
Andreas Johnson - Glorious
Misschien kun je Melting heel lief aankijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragen
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Alles is te hacken tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kun je Melting heel lief aankijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.
Charlie Winston - A Light (Night)
Mooi nummer. Het deed me een beetje aan Keane denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.
Ja, dan houdt het op..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.
Calby - Suitcase
Hopen dat Melting bij Odido zit, dan kan ik zijn uitzending hackenquote:
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Het werd gaandeweg lekkerder vond ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...Calby - Suitcase
Die gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Ja, ik vind het ook raar. Maar heb de 1e halve finale geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus ik sla de finale ook maar over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Family Of The Year - Hero
Sondre Lerche - Little Kids
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Moet je daar ook nog voor betalen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Mooi dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
Ja, dat is altijd al. Maar nu moet je stemmen als rest van de wereld en dat kan alleen met creditcard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je daar ook nog voor betalen dan?
Dat zou heel bijzonder zijn, wantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
quote:als Australië het Eurovisie Songfestival wint, blijft het evenement vanwege de enorme afstand en het tijdsverschil in Europa. Volgens de regels van de European Broadcasting Union (EBU) zal Australië de organisatie dan co-organiseren met een volwaardig EBU-lid, wat betekent dat het festival alsnog in een Europees land plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |