Wij doen elke zaterdag ervaring opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Ik vind dit zo'n lekker vrolijk deuntje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekjequote:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt een zeer last minute wijziging, maar dat heeft verder toch niemand in de gaten![]()
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Ik zou deze niet zo snel aanvragen, kan het liedje moeilijk los zien van de rest van het album.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekje
Nee, maar ik bedacht op een heel laat moment dat een bepaald nummer minder geschikt was voor deze uitzending en dat Sparks erin moest. Echt luttele seconden voor het instartenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?quote:
The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
Ik hoorde echt vooral miauw in dat liedje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?
Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
FINNEAS - Break My Heart Again
Misschien even bijwerken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Feargal Sharkey - A Good Heart
Of een houten hart nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Als zo'n ding steeds wordt gebroken, kun je maar betere een goede aanschaffenFeargal Sharkey - A Good Heart
Hierna leid ik een enorm Depeche Mode-achtig nieuw nummer in met, uiteraard, Depeche Mode
Nee, zo was het ook zeker niet bedoeld..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
Alleen op fok of ook op andere sites?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Op alle sites.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen op fok of ook op andere sites?
Opschonen wil wel eens helpen. Ik gebruik ook meerdere browsers naast elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Cookies en geschiedenis al weggegooid?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cookies en geschiedenis al weggegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |