quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
When Will I See You Again - Three Degrees
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of er bij de buren ook geschilderd moet worden.
Ik zou hem in een keer naar binnen gieten en er meteen nog een inschenken.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
En toen zei je niet: nou gewoon schilderen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
Laat me! It's my life!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Ik zei dit toevallig net tegen de buurman toe hij me vroeg wat ik in zijn tuin deed.
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En toen zei je niet: nou gewoon schilderen?
Ik heb wel wat last van de driedubbele ontkenning.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer staat in enorm contrast met mijn username
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.
Dan maakt hij van zijn probleem jouw probleemquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat neongroen niet zijn favoriete kleur is.
Dat is wel stevig kauwen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel wat last van de driedubbele ontkenning.
In the desert you can't remember your name, cause there ain't no-one for to give you no pain.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten en door mijn oordopjes heen en het 6 kilometer verderop gehouden Awakenings festival hoorde ik qua bassen er flink doorheen…
Precies en in het donker zie je er niks van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan maakt hij van zijn probleem jouw probleem
Sodejuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten en door mijn oordopjes heen was het 6 kilometer verderop gehouden Awakenings festival qua bassen te horen …
Kadanz - In het donkerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies en in het donker zie je er niks van.
Ach, binnen hoor je er niks van.quote:
Misschien wordt het wel op het laatste moment afgelast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, binnen hoor je er niks van.
Volgende week hebben we hier (600 meter verderop) weer 2 dagen festival met elke dag 10.000 bezoekers…
Herrie in de tent dan weer…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel op het laatste moment afgelast.
Nah, dit is prima aan te horen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd of je hierna mag gaan schilderen bij de andere buren, brother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |