Een heel eigen topic zomaarquote:
Naamtopicquote:
quote:
Dat zijn ze ook, maar nu even nietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:25 schreef pullup het volgende:
Dacht dat die Friezen wel wat meer pit hadden
Ze zijn bang te bevriezen las ikquote:
Veel wijsheid opgedaan over de eeuwen.quote:
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog steeds mijn email adres vanaf het begin aangehoudenEen Chello adres, niemand kent dat meer ook das mooi
Ik heb een FOK! mapje.quote:
Ik ben niet zo ordelijk wat dat betreftquote:
Getsie met die gladde Jasonquote:
En dan de verkeerde kant op zwemmen.quote:
lekker freshquote:
Soms hoef je niet te zwemmen maar zit er stroming onder het ijs, zo kom je nog eens ergens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
Vroegah deed die gewoon 11steden zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
It giet oan.quote:
Die is ook heel tof ja. Ze heeft toch een hele set echt mooie muziek gemaaktquote:
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevrorenquote:
Watjes zou Pullup zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevroren
maandag 25 mei weerquote:
watjes helpen misschien wel tegen bevriezingquote:
Op de fiets?quote:
Minder kans op bevriezingquote:
Dat kan je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:34 schreef pullup het volgende:
Team Grutte Pier & de Net Oprjochte Fries won vorig jaar.
Dat zijn tenminste echte Friezen en geen sloepwatjes
quote:
Dank voor het linkje.quote:
Heel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:43 schreef drakin het volgende:
want mensen in sloepen roeien niet![]()
Je hebt ook nog de supboard elfstedentocht
Paar jaar terug kwam 1 van de deelnemers vanuit Zwitserland op zijn supboard naar Friesland om daarna mee te doen eraan.
En ook weer terug op die manier
Ik weet niet zeker of die zo terug ging trouwens want heb hem niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leukterug tegen de stroom in lijkt me zwaarder
Moet toegeven dat het ook voor mij een verrassing was dat het just dit weekeinde wasquote:
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een vriend geholpen een oude marine sloep op te knappen. Iets van 2 jaar over gedaan. Jammer dat ik er geen foto van heb.
@drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooi
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net andersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
Ik denk dat alle stuurmannen/vrouwen bij het gewone roeien jaloers zijn op die gast daar vooropquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hierquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.![]()
Nu al zin in.
Ideaal een thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hier![]()
[ afbeelding ]
Vlakbij Putrecht zie ik nu.quote:
De Florijntjes zijn er iig al mee bezigquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Meer van de zeilschepen
[ link | afbeelding ]
Ook mooiquote:
Hier heb je er maar 1 van nodig,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
Heb 3 van die dingen in het echt gezien,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Goede plek om te verstoppen wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Was al klaarquote:
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mijquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mij
Nee, niet zo'n slagenshowquote:
Rattenslang?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Klopt, een oranje.quote:
Dat zijn toch adders ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een wilde rattenslang gezien.
In Drenthe of all placesJa, daar zitten ze.
Die heb ik in hetzelfde weekend ook gezienquote:
Die komen in het wild in NL voor ja. Van nature.quote:
Mooie diertjesquote:
Je mag hopen dat die NOOIT meer in de buurt van kinderen komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
Bizarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
Ik heb nog wel wat woorden voor je,quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, spek, garam masala, en appelmoes
Vraag dan meteen of er ook niet giftige cobra's zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was een stukje van mijn berg gedonderd maar ben weer aan het klimmen.![]()
Hoe is het bij jou?
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die berg is van ChocoFan af gedonderd
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is wel een shirt voor choco geloof ik,
en ja, er moet een spoiler om, want zit een vrouw in het shirtZeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die text erop past zo goed bij jouquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die text erop past zo goed bij jou
Dan neem jij het shirt,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.
Deal.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem jij het shirt,
neem ik die mevrouw?
Of kan beter het filmpje van haar op YT bekijken
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deal.
Filmpje hoef ik niet te zien. Tenzij er een lekkere kerel in voor komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........Beetje te veel baard en wat jong maar niet lelijk iig en WTF deed hij met die beitel en hamer bij haar schouder, kraken ok maar met hulpmiddelen op je gewrichten/botten slaan vind ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
95% gewoon zijn handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
De rest van het filmpje dus ook niet gekeken want wil niet weten wat ie nog meer gaat gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
Lekker wijf heeft ie onder handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
En dan klim jij naar bovenquote:
quote:
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'quote:
Het vertellen kan helpen ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Ik ben ook een keer bij een kraker geweest maar wist niet wat ie ging doen dus ik lig op die tafel, gaat ie zonder te vertellen wat ie gaat doen, half over me heen liggen en deed iets van draaien met mijn bovenlichaam en toen kraakte er van alles. Gast, zeg even dat je dat gaat doen of zo.Maar hielp wel.
Oh en ik wist dus niet dat dat zo moest, was al vaak bij fysio geweest maar niet iemand die me kraakte.
Weten we al welke film @RedShoe kijkt?quote:
Ik heb er verder niet naar geluisterdquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'
Ik kijk weer naar het nieuwe avontuur van Gifgasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Weten we al welke film @:Redshoe kijkt?
Ik vond het verder gelukkig niet erg maar er zijn mensen die je dan gelijk zouden hoeken, vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vertellen kan helpen ja.
Soms is de verrassing ook wel lekker juist
Nope, denk dat hij al aan het kijken is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Weten we al welke film @:Redshoe kijkt?
Hallo kloon van redshoequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk weer naar het nieuwe avontuur van Gifgas
Bekijk deze YouTube-video
Blijft mooie slowtv
Ik kijk voor de verandering geen film. Wel aflevering 1 van seizoen 3quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, denk dat hij al aan het kijken is.
Ik kijk aflevering 7 van seizoen 1.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk voor de verandering geen film. Wel aflevering 1 van seizoen 3
Die heb ik al gezien, wacht maar tot aflevering 5 van seizoen 2, dat is echt een mindfuck.quote:
Spannend, ik ben benieuwd dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, wacht maar tot aflevering 5 van seizoen 2, dat is echt een mindfuck.
Dan snel doorkiken en alvast sterkte met de 2e aflevering van dat seizoen. Niet doorheen te komenquote:
Ik doe mijn best en bedankt voor de waarschuwing van de 2e aflevering.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan snel doorkiken en alvast sterkte met de 2e aflevering van dat seizoen. Niet doorheen te komen
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hallo kloon van redshoe![]()
Wordt daar geroeid?
Hij kanoot wat ergens op de terugwegquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hallo kloon van redshoe![]()
Wordt daar geroeid?
Ik heb ooit in een kano gezeten, dat was geen succes.quote:
Ik pak mijn zeilbootje welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een kano gezeten, dat was geen succes.
Weet je waar ie is, kunnen we langs de kant gaan zwaaien.
Dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Maar nog wel goed genoeg?quote:
Ik heb me wel vermaaktquote:
Prima dan tochquote:
Hier werd het even, tegen haar zin in, aan een 11jarige gegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Blijf er maar vanaf, tenzij op recept
Freon Evil.quote:
Is het al zaterdag?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freon Evil.![]()
Een fijne zaterdag gewenst.
Op mijn kalender wel.quote:
Ik moest ook even goed kijken .quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Ik had hem niet zo snel herkend![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-beter-dan-een-oscar
[ afbeelding ]
Hij had zijn comeback wel aan Tarantino te danken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:26 schreef pullup het volgende:
Wel terecht, hij speelt al ongeveer mijn hele leven goede rollen
quote:
Ik herinner me ook Faceoff nog. Was dat niet voor die Tarantino movie?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had zijn comeback wel aan Tarantino te danken.
Pulp fiction 1994quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me ook Faceoff nog. Was dat niet voor die Tarantino movie?
Ah ja dan had hij die rol daar aan te dankenquote:
Doe Domnivoor de groetjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:36 schreef pullup het volgende:
Ow ik moet er al weer vandoor naar Utrecht
Zal ik doenquote:
Hier ook wel, heb de hondjes net even uitgelaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal ik doen
Het is op dit moment prachtig weer overigens
Fruitquote:
Goedemiddag marc. Ik sta op scherp.quote:
Gelukkig, toch nog iemandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag marc. Ik sta op scherp.
Horen die vleugels niet zwart te zijn?quote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Horen die vleugels niet zwart te zijn?
Met zoveel troep in je lichaam wordt je echt geen engeltjequote:
Zoete bende.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zoveel troep in je lichaam wordt je echt geen engeltje
Ik ook niet.quote:
1 keer 2 slokken,quote:
Dat keek ik graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Geweldige televisiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Harry Vermeegen leeft ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:39 schreef TLC het volgende:
Als kind keek ik ontzettend veel tv (geen internet he) en er zijn al heel veel b.n.'ers uit mijn kindertijd overleden, Andre van Duin en Hennie Huisman zijn zo'n beetje de last men standing
Henk Spaan ook nog.quote:
En Patty Brard.quote:
Al zie je die nog maar weinig..quote:
Ze kwamen hier vanmorgen langs zeker? Was wat reuring bij de brug hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:34 schreef pullup het volgende:
Daar komen ze allemaal in een rijtje
[ afbeelding ]
Pittig tochtje
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstelquote:
Welke gids hadden jullie thuis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:
Ik keek als kind ook veel tv. Weinig keus, want er was geen internet en de video bestond ook nog niet. De tv gids werd dan ook van voor naar achter uitgeplozen...en je moest precies op tijd klaar zitten, want terugkijken bestond nog niet. Wat hebben we het goed tegenwoordigof we hadden het vroeger heel slecht.
Of we wisten gewoon niet beter
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Eerst altijd NCRV, maar later mochten we de Veronica hebbenquote:
Dan is ze meestal op Ibiza.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Het speelde zich voornamelijk in de avond af idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:39 schreef pullup het volgende:
Ach ik keek ook TV natuurlijk maar bij lange na niet zoveel als men tegenwoordig online zit te koekeloeren
Er was ook gewoon weinig TV overdag dus dat beperkte het behoorlijk
Woont nu een behoorlijk einde de polder inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.
Zie haar kar vaak staan, met panterprintquote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch geen villa ?
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde formaat ongeveer als dat ding van Sven Kramer dat iets voor Ouderkerk staat. Heel veel groter worden ze daar ook niet. Denk dat dat niet mag ookquote:
Een wanstaltig product van Architectuur.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wanstaltig product van Architectuur.
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]Ja die van Sven is niet veel beter. Zal even zoeken
Ome Willem leeft ook nog.quote:
Hij heeft ook nog een huis in Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
En Ivo Niehe.quote:
Deze vuist op deze vuistquote:
Lolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Superbadeendje was ooit live 1 van de kindjes die moesten plassen in de show.
Lach er maar om.quote:
Sorryquote:
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwenquote:
Net zoiets als Guus Meeuwis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwen
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets als Guus Meeuwis ?
[ afbeelding ]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:30 schreef RedShoe het volgende:
Max is weer aan het racen op de Nurburgring![]()
Ligt 2e nu.
Haags.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.
Demonstreren omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze waren in Aken aan het protesteren. Een 'grote'stoet met politiebewaking.
Maar geen idee waarvoor of -tegen. De vlaggen die ze bij zich hadden hielpen ook al niet
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.quote:
Volgende week weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1
Doeiquote:
Dikke prima. Met u ?quote:
Why?quote:
Gewoon raar volk dusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.
En veel van dezelfde die ik niet herkende. Dus er zal een reden voor zijn geweest,
maar welke ...........
Het is een raadselquote:
Had het gelezen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Jetzt is es sicher .......
Bekijk deze YouTube-video
Waar geniet je van?quote:
Ons gezelschap.quote:
Ok dat is begrijpelijkquote:
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?quote:
Chouke van me .quote:
Het was heel lekker roeiweer in de ochtend en daarna begon het jammer genoeg wat harder te waaien. Gelukkig bij lange na geen training stoppende wind. Die Ringvaart regatta had makkelijk door kunnen gaan denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |