Een heel eigen topic zomaarquote:
Naamtopicquote:
quote:
Dat zijn ze ook, maar nu even nietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:25 schreef pullup het volgende:
Dacht dat die Friezen wel wat meer pit hadden
Ze zijn bang te bevriezen las ikquote:
Veel wijsheid opgedaan over de eeuwen.quote:
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog steeds mijn email adres vanaf het begin aangehoudenEen Chello adres, niemand kent dat meer ook das mooi
Ik heb een FOK! mapje.quote:
Ik ben niet zo ordelijk wat dat betreftquote:
Getsie met die gladde Jasonquote:
En dan de verkeerde kant op zwemmen.quote:
lekker freshquote:
Soms hoef je niet te zwemmen maar zit er stroming onder het ijs, zo kom je nog eens ergens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
Vroegah deed die gewoon 11steden zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
It giet oan.quote:
Die is ook heel tof ja. Ze heeft toch een hele set echt mooie muziek gemaaktquote:
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevrorenquote:
Watjes zou Pullup zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevroren
maandag 25 mei weerquote:
watjes helpen misschien wel tegen bevriezingquote:
Op de fiets?quote:
Minder kans op bevriezingquote:
Dat kan je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:34 schreef pullup het volgende:
Team Grutte Pier & de Net Oprjochte Fries won vorig jaar.
Dat zijn tenminste echte Friezen en geen sloepwatjes
quote:
Dank voor het linkje.quote:
Heel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:43 schreef drakin het volgende:
want mensen in sloepen roeien niet![]()
Je hebt ook nog de supboard elfstedentocht
Paar jaar terug kwam 1 van de deelnemers vanuit Zwitserland op zijn supboard naar Friesland om daarna mee te doen eraan.
En ook weer terug op die manier
Ik weet niet zeker of die zo terug ging trouwens want heb hem niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leukterug tegen de stroom in lijkt me zwaarder
Moet toegeven dat het ook voor mij een verrassing was dat het just dit weekeinde wasquote:
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een vriend geholpen een oude marine sloep op te knappen. Iets van 2 jaar over gedaan. Jammer dat ik er geen foto van heb.
@drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooi
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net andersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
Ik denk dat alle stuurmannen/vrouwen bij het gewone roeien jaloers zijn op die gast daar vooropquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hierquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.![]()
Nu al zin in.
Ideaal een thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hier![]()
[ afbeelding ]
Vlakbij Putrecht zie ik nu.quote:
De Florijntjes zijn er iig al mee bezigquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |