Dank voor het linkje.quote:
Heel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:43 schreef drakin het volgende:
want mensen in sloepen roeien niet![]()
Je hebt ook nog de supboard elfstedentocht
Paar jaar terug kwam 1 van de deelnemers vanuit Zwitserland op zijn supboard naar Friesland om daarna mee te doen eraan.
En ook weer terug op die manier
Ik weet niet zeker of die zo terug ging trouwens want heb hem niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leukterug tegen de stroom in lijkt me zwaarder
Moet toegeven dat het ook voor mij een verrassing was dat het just dit weekeinde wasquote:
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een vriend geholpen een oude marine sloep op te knappen. Iets van 2 jaar over gedaan. Jammer dat ik er geen foto van heb.
@drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooi
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net andersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
Ik denk dat alle stuurmannen/vrouwen bij het gewone roeien jaloers zijn op die gast daar vooropquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hierquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.![]()
Nu al zin in.
Ideaal een thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hier![]()
[ afbeelding ]
Vlakbij Putrecht zie ik nu.quote:
De Florijntjes zijn er iig al mee bezigquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Meer van de zeilschepen
[ link | afbeelding ]
Ook mooiquote:
Hier heb je er maar 1 van nodig,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
Heb 3 van die dingen in het echt gezien,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Goede plek om te verstoppen wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Was al klaarquote:
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mijquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mij
Nee, niet zo'n slagenshowquote:
Rattenslang?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Klopt, een oranje.quote:
Dat zijn toch adders ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een wilde rattenslang gezien.
In Drenthe of all placesJa, daar zitten ze.
Die heb ik in hetzelfde weekend ook gezienquote:
Die komen in het wild in NL voor ja. Van nature.quote:
Mooie diertjesquote:
Je mag hopen dat die NOOIT meer in de buurt van kinderen komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
Bizarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |