Een heel eigen topic zomaarquote:
Naamtopicquote:
quote:
Dat zijn ze ook, maar nu even nietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:25 schreef pullup het volgende:
Dacht dat die Friezen wel wat meer pit hadden
Ze zijn bang te bevriezen las ikquote:
Veel wijsheid opgedaan over de eeuwen.quote:
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog steeds mijn email adres vanaf het begin aangehoudenEen Chello adres, niemand kent dat meer ook das mooi
Ik heb een FOK! mapje.quote:
Ik ben niet zo ordelijk wat dat betreftquote:
Getsie met die gladde Jasonquote:
En dan de verkeerde kant op zwemmen.quote:
lekker freshquote:
Soms hoef je niet te zwemmen maar zit er stroming onder het ijs, zo kom je nog eens ergens.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
Vroegah deed die gewoon 11steden zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de verkeerde kant op zwemmen.
It giet oan.quote:
Die is ook heel tof ja. Ze heeft toch een hele set echt mooie muziek gemaaktquote:
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevrorenquote:
Watjes zou Pullup zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn vroeger ook heel wat lichaamsdelen bevroren
maandag 25 mei weerquote:
watjes helpen misschien wel tegen bevriezingquote:
Op de fiets?quote:
Minder kans op bevriezingquote:
Dat kan je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:34 schreef pullup het volgende:
Team Grutte Pier & de Net Oprjochte Fries won vorig jaar.
Dat zijn tenminste echte Friezen en geen sloepwatjes
quote:
Dank voor het linkje.quote:
Heel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:43 schreef drakin het volgende:
want mensen in sloepen roeien niet![]()
Je hebt ook nog de supboard elfstedentocht
Paar jaar terug kwam 1 van de deelnemers vanuit Zwitserland op zijn supboard naar Friesland om daarna mee te doen eraan.
En ook weer terug op die manier
Ik weet niet zeker of die zo terug ging trouwens want heb hem niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leukterug tegen de stroom in lijkt me zwaarder
Moet toegeven dat het ook voor mij een verrassing was dat het just dit weekeinde wasquote:
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een vriend geholpen een oude marine sloep op te knappen. Iets van 2 jaar over gedaan. Jammer dat ik er geen foto van heb.
@drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zit wat te haten op dat sloeproeien maar vind dat stiekem ook leuk en mooi
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net andersquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
Ik denk dat alle stuurmannen/vrouwen bij het gewone roeien jaloers zijn op die gast daar vooropquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hierquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn gestroomlijnde bootjes.![]()
Nu al zin in.
Ideaal een thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 100 dagen te gaan voor de WK op onze Bosbaan hier![]()
[ afbeelding ]
Vlakbij Putrecht zie ik nu.quote:
De Florijntjes zijn er iig al mee bezigquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende spelen zal er ook een nummer Coastal roeien op het programma staan, dat is weer net anders
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Drakin zal wel meer van de Dragon boat races zijn ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Meer van de zeilschepen
[ link | afbeelding ]
Ook mooiquote:
Hier heb je er maar 1 van nodig,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
Heb 3 van die dingen in het echt gezien,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier heb je er maar 1 van nodig,
graties op te halen in Frankrijk
Goede plek om te verstoppen wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Was al klaarquote:
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mijquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene 'slangenshow' was ook genoeg voor mij
Nee, niet zo'n slagenshowquote:
Rattenslang?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Klopt, een oranje.quote:
Dat zijn toch adders ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een wilde rattenslang gezien.
In Drenthe of all placesJa, daar zitten ze.
Die heb ik in hetzelfde weekend ook gezienquote:
Die komen in het wild in NL voor ja. Van nature.quote:
Mooie diertjesquote:
Je mag hopen dat die NOOIT meer in de buurt van kinderen komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
Bizarquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Geen woorden voor.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)0t2smelb9v1itbOGEnDg
Ik heb nog wel wat woorden voor je,quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, spek, garam masala, en appelmoes
Vraag dan meteen of er ook niet giftige cobra's zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was een stukje van mijn berg gedonderd maar ben weer aan het klimmen.![]()
Hoe is het bij jou?
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die berg is van ChocoFan af gedonderd
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is wel een shirt voor choco geloof ik,
en ja, er moet een spoiler om, want zit een vrouw in het shirtZeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die text erop past zo goed bij jouquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die text erop past zo goed bij jou
Dan neem jij het shirt,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.
Deal.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem jij het shirt,
neem ik die mevrouw?
Of kan beter het filmpje van haar op YT bekijken
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deal.
Filmpje hoef ik niet te zien. Tenzij er een lekkere kerel in voor komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........Beetje te veel baard en wat jong maar niet lelijk iig en WTF deed hij met die beitel en hamer bij haar schouder, kraken ok maar met hulpmiddelen op je gewrichten/botten slaan vind ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
95% gewoon zijn handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
De rest van het filmpje dus ook niet gekeken want wil niet weten wat ie nog meer gaat gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
Lekker wijf heeft ie onder handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
En dan klim jij naar bovenquote:
quote:
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'quote:
Het vertellen kan helpen ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Ik ben ook een keer bij een kraker geweest maar wist niet wat ie ging doen dus ik lig op die tafel, gaat ie zonder te vertellen wat ie gaat doen, half over me heen liggen en deed iets van draaien met mijn bovenlichaam en toen kraakte er van alles. Gast, zeg even dat je dat gaat doen of zo.Maar hielp wel.
Oh en ik wist dus niet dat dat zo moest, was al vaak bij fysio geweest maar niet iemand die me kraakte.
Weten we al welke film @RedShoe kijkt?quote:
Ik heb er verder niet naar geluisterdquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'
Ik kijk weer naar het nieuwe avontuur van Gifgasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Weten we al welke film @:Redshoe kijkt?
Ik vond het verder gelukkig niet erg maar er zijn mensen die je dan gelijk zouden hoeken, vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vertellen kan helpen ja.
Soms is de verrassing ook wel lekker juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |