Ik heb nog wel wat woorden voor je,quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, spek, garam masala, en appelmoes
Vraag dan meteen of er ook niet giftige cobra's zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal Soul even vragen. Al is hier de slangen populatie aardig terug gebracht naar 2.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan gluurt onder haar steen vandaan en zwaait
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was een stukje van mijn berg gedonderd maar ben weer aan het klimmen.![]()
Hoe is het bij jou?
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die berg is van ChocoFan af gedonderd
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is wel een shirt voor choco geloof ik,
en ja, er moet een spoiler om, want zit een vrouw in het shirtZeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die text erop past zo goed bij jouquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker alleen wel een beetje kort, mijn buik moet wel bedekt zijn want die is niet zo mooi als van deze dame.
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die text erop past zo goed bij jou
Dan neem jij het shirt,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, alleen moet het shirt wat langer zijn bij mij.
Deal.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem jij het shirt,
neem ik die mevrouw?
Of kan beter het filmpje van haar op YT bekijken
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deal.
Filmpje hoef ik niet te zien. Tenzij er een lekkere kerel in voor komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of jij het een lekkere kerel vindt .........Beetje te veel baard en wat jong maar niet lelijk iig en WTF deed hij met die beitel en hamer bij haar schouder, kraken ok maar met hulpmiddelen op je gewrichten/botten slaan vind ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
95% gewoon zijn handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
De rest van het filmpje dus ook niet gekeken want wil niet weten wat ie nog meer gaat gebruiken.
Lekker wijf heeft ie onder handenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
95% gewoon zijn handen
Hij is chiropractor.
En dan klim jij naar bovenquote:
quote:
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'quote:
Het vertellen kan helpen ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Ik ben ook een keer bij een kraker geweest maar wist niet wat ie ging doen dus ik lig op die tafel, gaat ie zonder te vertellen wat ie gaat doen, half over me heen liggen en deed iets van draaien met mijn bovenlichaam en toen kraakte er van alles. Gast, zeg even dat je dat gaat doen of zo.Maar hielp wel.
Oh en ik wist dus niet dat dat zo moest, was al vaak bij fysio geweest maar niet iemand die me kraakte.
Weten we al welke film @RedShoe kijkt?quote:
Ik heb er verder niet naar geluisterdquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind dat filmpje grappig, hoe zij reageert op die 'marteling'
Ik kijk weer naar het nieuwe avontuur van Gifgasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Weten we al welke film @:Redshoe kijkt?
Ik vond het verder gelukkig niet erg maar er zijn mensen die je dan gelijk zouden hoeken, vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vertellen kan helpen ja.
Soms is de verrassing ook wel lekker juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |