Zie haar kar vaak staan, met panterprintquote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch geen villa ?
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde formaat ongeveer als dat ding van Sven Kramer dat iets voor Ouderkerk staat. Heel veel groter worden ze daar ook niet. Denk dat dat niet mag ookquote:
Een wanstaltig product van Architectuur.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wanstaltig product van Architectuur.
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]Ja die van Sven is niet veel beter. Zal even zoeken
Ome Willem leeft ook nog.quote:
Hij heeft ook nog een huis in Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
En Ivo Niehe.quote:
Deze vuist op deze vuistquote:
Lolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Superbadeendje was ooit live 1 van de kindjes die moesten plassen in de show.
Lach er maar om.quote:
Sorryquote:
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwenquote:
Net zoiets als Guus Meeuwis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwen
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets als Guus Meeuwis ?
[ afbeelding ]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:30 schreef RedShoe het volgende:
Max is weer aan het racen op de Nurburgring![]()
Ligt 2e nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |