Zoete bende.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zoveel troep in je lichaam wordt je echt geen engeltje
Ik ook niet.quote:
1 keer 2 slokken,quote:
Dat keek ik graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Geweldige televisiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Harry Vermeegen leeft ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:39 schreef TLC het volgende:
Als kind keek ik ontzettend veel tv (geen internet he) en er zijn al heel veel b.n.'ers uit mijn kindertijd overleden, Andre van Duin en Hennie Huisman zijn zo'n beetje de last men standing
Henk Spaan ook nog.quote:
En Patty Brard.quote:
Al zie je die nog maar weinig..quote:
Ze kwamen hier vanmorgen langs zeker? Was wat reuring bij de brug hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:34 schreef pullup het volgende:
Daar komen ze allemaal in een rijtje
[ afbeelding ]
Pittig tochtje
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstelquote:
Welke gids hadden jullie thuis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:
Ik keek als kind ook veel tv. Weinig keus, want er was geen internet en de video bestond ook nog niet. De tv gids werd dan ook van voor naar achter uitgeplozen...en je moest precies op tijd klaar zitten, want terugkijken bestond nog niet. Wat hebben we het goed tegenwoordigof we hadden het vroeger heel slecht.
Of we wisten gewoon niet beter
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Eerst altijd NCRV, maar later mochten we de Veronica hebbenquote:
Dan is ze meestal op Ibiza.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Het speelde zich voornamelijk in de avond af idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:39 schreef pullup het volgende:
Ach ik keek ook TV natuurlijk maar bij lange na niet zoveel als men tegenwoordig online zit te koekeloeren
Er was ook gewoon weinig TV overdag dus dat beperkte het behoorlijk
Woont nu een behoorlijk einde de polder inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |