Zoete bende.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zoveel troep in je lichaam wordt je echt geen engeltje
Ik ook niet.quote:
1 keer 2 slokken,quote:
Dat keek ik graag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Geweldige televisiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef TLC het volgende:
Ter ere voor Bas Westerweel
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Harry Vermeegen leeft ook nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:39 schreef TLC het volgende:
Als kind keek ik ontzettend veel tv (geen internet he) en er zijn al heel veel b.n.'ers uit mijn kindertijd overleden, Andre van Duin en Hennie Huisman zijn zo'n beetje de last men standing
Henk Spaan ook nog.quote:
En Patty Brard.quote:
Al zie je die nog maar weinig..quote:
Ze kwamen hier vanmorgen langs zeker? Was wat reuring bij de brug hier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:34 schreef pullup het volgende:
Daar komen ze allemaal in een rijtje
[ afbeelding ]
Pittig tochtje
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstelquote:
Welke gids hadden jullie thuis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:
Ik keek als kind ook veel tv. Weinig keus, want er was geen internet en de video bestond ook nog niet. De tv gids werd dan ook van voor naar achter uitgeplozen...en je moest precies op tijd klaar zitten, want terugkijken bestond nog niet. Wat hebben we het goed tegenwoordigof we hadden het vroeger heel slecht.
Of we wisten gewoon niet beter
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Eerst altijd NCRV, maar later mochten we de Veronica hebbenquote:
Dan is ze meestal op Ibiza.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom in de winter wel elke dag langs dat huis van haar langs de Amstel
Het speelde zich voornamelijk in de avond af idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:39 schreef pullup het volgende:
Ach ik keek ook TV natuurlijk maar bij lange na niet zoveel als men tegenwoordig online zit te koekeloeren
Er was ook gewoon weinig TV overdag dus dat beperkte het behoorlijk
Woont nu een behoorlijk einde de polder inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze woonde aan een gracht idd. Van die dochter hoor je ook nooit meer wat.
Zie haar kar vaak staan, met panterprintquote:
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch geen villa ?
[ afbeelding ]
Het is hetzelfde formaat ongeveer als dat ding van Sven Kramer dat iets voor Ouderkerk staat. Heel veel groter worden ze daar ook niet. Denk dat dat niet mag ookquote:
Een wanstaltig product van Architectuur.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een wanstaltig product van Architectuur.
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]Ja die van Sven is niet veel beter. Zal even zoeken
Ome Willem leeft ook nog.quote:
Hij heeft ook nog een huis in Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerd heeft het laten blurren dus helaas]
[ afbeelding ]
En Ivo Niehe.quote:
Deze vuist op deze vuistquote:
Lolquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Superbadeendje was ooit live 1 van de kindjes die moesten plassen in de show.
Lach er maar om.quote:
Sorryquote:
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwenquote:
Net zoiets als Guus Meeuwis ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, hij heeft ook een modern gedrocht laten bouwen
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets als Guus Meeuwis ?
[ afbeelding ]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:30 schreef RedShoe het volgende:
Max is weer aan het racen op de Nurburgring![]()
Ligt 2e nu.
Haags.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.
Demonstreren omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze waren in Aken aan het protesteren. Een 'grote'stoet met politiebewaking.
Maar geen idee waarvoor of -tegen. De vlaggen die ze bij zich hadden hielpen ook al niet
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.quote:
Volgende week weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1
Doeiquote:
Dikke prima. Met u ?quote:
Why?quote:
Gewoon raar volk dusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.
En veel van dezelfde die ik niet herkende. Dus er zal een reden voor zijn geweest,
maar welke ...........
Het is een raadselquote:
Had het gelezen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Jetzt is es sicher .......
Bekijk deze YouTube-video
Waar geniet je van?quote:
Ons gezelschap.quote:
Ok dat is begrijpelijkquote:
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?quote:
Chouke van me .quote:
Het was heel lekker roeiweer in de ochtend en daarna begon het jammer genoeg wat harder te waaien. Gelukkig bij lange na geen training stoppende wind. Die Ringvaart regatta had makkelijk door kunnen gaan denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |