Nope, denk dat hij al aan het kijken is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Weten we al welke film @:Redshoe kijkt?
Hallo kloon van redshoequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk weer naar het nieuwe avontuur van Gifgas
Bekijk deze YouTube-video
Blijft mooie slowtv
Ik kijk voor de verandering geen film. Wel aflevering 1 van seizoen 3quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, denk dat hij al aan het kijken is.
Ik kijk aflevering 7 van seizoen 1.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk voor de verandering geen film. Wel aflevering 1 van seizoen 3
Die heb ik al gezien, wacht maar tot aflevering 5 van seizoen 2, dat is echt een mindfuck.quote:
Spannend, ik ben benieuwd dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, wacht maar tot aflevering 5 van seizoen 2, dat is echt een mindfuck.
Dan snel doorkiken en alvast sterkte met de 2e aflevering van dat seizoen. Niet doorheen te komenquote:
Ik doe mijn best en bedankt voor de waarschuwing van de 2e aflevering.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan snel doorkiken en alvast sterkte met de 2e aflevering van dat seizoen. Niet doorheen te komen
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hallo kloon van redshoe![]()
Wordt daar geroeid?
Hij kanoot wat ergens op de terugwegquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hallo kloon van redshoe![]()
Wordt daar geroeid?
Ik heb ooit in een kano gezeten, dat was geen succes.quote:
Ik pak mijn zeilbootje welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een kano gezeten, dat was geen succes.
Weet je waar ie is, kunnen we langs de kant gaan zwaaien.
Dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwam er hier ooit eentje uit de meterkast. Was echt al een tijdje kwijt. Geen Cobra maar een andere soort.
Maar nog wel goed genoeg?quote:
Ik heb me wel vermaaktquote:
Prima dan tochquote:
Hier werd het even, tegen haar zin in, aan een 11jarige gegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Blijf er maar vanaf, tenzij op recept
Freon Evil.quote:
Is het al zaterdag?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freon Evil.![]()
Een fijne zaterdag gewenst.
Op mijn kalender wel.quote:
Ik moest ook even goed kijken .quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Ik had hem niet zo snel herkend![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-beter-dan-een-oscar
[ afbeelding ]
Hij had zijn comeback wel aan Tarantino te danken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:26 schreef pullup het volgende:
Wel terecht, hij speelt al ongeveer mijn hele leven goede rollen
quote:
Ik herinner me ook Faceoff nog. Was dat niet voor die Tarantino movie?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had zijn comeback wel aan Tarantino te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |