Met dan dat latere middenstuk als een soort operette.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Alles zo achter elkaar is het wel een enorme hysterische toestand.
En ook beter dan heel Newcastle.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Monroe spreekt beter Engels dan 68 miljoen Fransen bij elkaar.
Daar moest ik ook wel aan denken ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel een beetje een Miss verkiezingsantwoord, world peace en zo.
Ik vind Oekraïne zo enorm erg met dat gegil fragment.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Het zegt wat dat zelfs de hardcore ESF fanschare dit vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
dat dus vandaar mijn fake benoemingquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel een beetje een Miss verkiezingsantwoord, world peace en zo.
De Belgen doen dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Commentatoren die alles gaan vertalen. Wij verstaan Engels hoor
Ze is half Amerikaansquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Monroe spreekt beter Engels dan 68 miljoen Fransen bij elkaar.
Roemenië of Bulgarije graagquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Keyos het volgende:
Heb niet het idee dat we de winnaar hebben gezien vanavond. Had hoge verwachtingen van Australië, maar dat middenstuk bij het begin van de piano is helaas een misser.
Ik ben zooo hardcorequote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zegt wat dat zelfs de hardcore ESF fanschare dit vindt.
Die was nog massaal drinken aan het halen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de zaal kan amper nog enthousiasme opbrengen.
Zou daar zeker mee kunnen leven, plus Denemarken.quote:
Stukje troosteloze bende genotquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou het Roemenië wel gunnen.
Voor het festival ook niet slecht om weer een keer oostwaarts te gaan.
En hij bijna alleen maar in zijn trainingspak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Nexum het volgende:
HOEVAAK GAAT DEZE POP NOG VAN OUTFIT VERANDREN
Bedankt, het idee dat ik naar Belgen kon luisteren relativeert alles wat ik nog ga zien vanavond.quote:
Dan heb je die afgrijselijke Edward toch?quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Evenstar het volgende:
Ik zit via SVT te kijken die houden ook hun bek.
Mijn moeder zei altijd. Soms kan je beter even niks zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Evenstar het volgende:
Ik zit via SVT te kijken die houden ook hun bek.
Best mooie landen in het Oostblok hoor.quote:
Eentje van Swarowski.quote:
De Roemeense omroep zou wel bijna failliet gaan, maar ja dan hadden ze maar niet mee moeten doen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou het Roemenië wel gunnen.
Voor het festival ook niet slecht om weer een keer oostwaarts te gaan.
Ze zijn bij de BBC mogelijk een stuk stiller. Heb me dinsdag zo geërgerd aan het gepraat en vertaal, blijkbaar de goede keus om te switchen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd. Soms kan je beter even niks zeggen.
Toen hadden we nog dat Prater stukje wat goed was.quote:
Qua organisatie geen geld. Laat Nederland het maar ieder jaar organiseren. Wij deden dat als de bestequote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Best mooie landen in het Oostblok hoor.
Daarom de YouTube stream, geen commentaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zijn bij de BBC mogelijk een stuk stiller. Heb me dinsdag zo geërgerd aan het gepraat en vertaal, blijkbaar de goede keus om te switchen.
Stukje linkse deug tvquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
Oh ja Even tot hier, bedankt voor de waarschuwing. Vrijdag geen npo opzetten.
Hoe verzin je het om ‘I’m so excited’ op te voeren? Echt…quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Nexum het volgende:
Ik wil deze editie nomineren voor kutste intervalacts aller tijden
Altijd beter dan de rechtse ellende van VI, ON en SBSquote:
Ik had het idee dat jij iets meer deed dan alleen maar lurken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik lurk hier al 15 jaar en al die tijd ben jij er al :$
70 jaar aan historie en dan kom je met een niet ESF liedje ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe verzin je het om ‘I’m so excited’ op te voeren? Echt…
Hier moest ook elke cent ervoor bij elkaar geschraapt worden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua organisatie geen geld. Laat Nederland het maar ieder jaar organiseren. Wij deden dat als de beste
Dan moeten ze niet meedoenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier moest ook elke cent ervoor bij elkaar geschraapt worden.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd beter dan de rechtse ellende van VI, ON en SBS
Lijkt wel in elkaar geflanst in twee uur ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:56 schreef Nexum het volgende:
Deze hele show is echt alsof Boomers de show hebben geschreven voor een Millenial en Gen Z publiek
Bijna alles is beter dan dat.quote:
Dan kwam er meer rap in.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:56 schreef Nexum het volgende:
Deze hele show is echt alsof Boomers de show hebben geschreven voor een Millenial en Gen Z publiek
'Heeft er iemand nog ideeën?' 'Ja!''Oké dan gaan we dat doen.'quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt wel in elkaar geflanst in twee uur ofzo.
Gelachen.quote:
Gezien waarschijnlijk wel.quote:
In ESF post ik buiten de ESF-week niet actief.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jij iets meer deed dan alleen maar lurken.
Roemenië maakt een betere kansquote:
Die worden aardig weggedrukt ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij worden die borsten niet blij van de jurk
Nope. De ene is geplet en de andere komt ook niet tot z’n recht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij worden die borsten niet blij van de jurk
Dat laatste gebeurd dan weer zelden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef Meridiaan het volgende:
Cyprus vernachelde gisteren de juryfinale en vanavond is het ook niet best.
Die kan alleen maar lekkerwijfpunten scoren en dat zal nog vrij aardig gaan vrees ik
Iets te dunquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. De ene is geplet en de andere komt ook niet tot z’n recht.
Verder heeft ze een prachtig lichaam. Me gusta.
Alsnog heel ruim meer dan de winnaar van de televotingquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ach die ACT met zijn nieuwe nummer. Amper streams op Spotify genot
Daar horen we na deze editie nooit meer van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ach die ACT met zijn nieuwe nummer. Amper streams op Spotify genot
Stukje opdringen vanuit de EBU allenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Nexum het volgende:
Kijk het boeit me echt niet hoe je je kleedt lekker zelf weten maar het is toch grappig hoe de afgelopen 2 winnaars echt als drag queens weten terug te komen het jaar daarna
Mja, er zit echt geen buikje of lekker rond stukje aan.quote:
LBquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke letter uit t alfabet is hij vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost Klein lacht hem uitquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog heel ruim meer dan de winnaar van de televoting
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit nog best een aardig liedje hoor.
Hooguit de Dizzy Man’s Band mag komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
Kunnen we de opera invloeden officieel afschaffen op het songfestival? Helemaal klaar mee.
Dat ging echt nergens over vorig jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, want dan was de outfit een stuk wanstaltiger geweest.
Duncan had ook een goed liedjequote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.
Ik kan mij niet herinneren dat ooit eerder te hebben gehad met een winnaar. Meeste zijn het hele matige liedjes als opvolgers. Uitgezonderd Maneskin al was Supermodel alsnog minder.
Dit valt wel mee, Nemo was echt een downgrade in z’n looks.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Nexum het volgende:
Kijk het boeit me echt niet hoe je je kleedt lekker zelf weten maar het is toch grappig hoe de afgelopen 2 winnaars echt als drag queens weten terug te komen het jaar daarna
Lena had dat ook!quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.
Ik kan mij niet herinneren dat ooit eerder te hebben gehad met een winnaar. Meeste zijn het hele matige liedjes als opvolgers. Uitgezonderd Maneskin al was Supermodel alsnog minder.
Ja, Nemo leek wel rijp voor de GGZ.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens over vorig jaar.
Hé! Jij kent ze ook nog.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hooguit de Dizzy Man’s Band mag komen
Dat telde alleen niet helemaal vind ikquote:
Kan wel. Staat mij niks van bij. Al komt dat ook wel omdat ik zijn muziek niet zo heel boeiend vind.quote:
Dat zegt niks die Grieken zouden 3 minuten aan scheetgeluiden ook nog 2M keer bekijkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:05 schreef Momo het volgende:
Griekenland wel ruim meeste views en likes online dinsdag
Dat is dan weer onzin.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, Nemo leek wel rijp voor de GGZ.
gelukkig is er nog een vakjuryquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:05 schreef Momo het volgende:
Griekenland wel ruim meeste views en likes online dinsdag
Die bop met Armin van Buurenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan wel. Staat mij niks van bij. Al komt dat ook wel omdat ik zijn muziek niet zo heel boeiend vind.
Hou je bek over mijn manquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cha Cha ripoff. Vanwege het gebrek aan creativiteit diskwalificeren
ik hoop hetquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Het nummer van België lijkt zo in deze line up best prima. Surprise top 10 zaterdag?
Thanks!quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop dat jij ook doorgaat
Scheelt ook wel dat die geen opera doet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop dat jij ook doorgaat
In deze halve finale vooral Oekraïne, Albanië en Armeniëquote:
En dan je rijp voor het gesticht?quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Debiele outfit vorig jaar, achterlijke act
Lijkt mij wel. Al is dat de laatste jaren niet helemaal eerlijk meerquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Heeft Oekraïne nu de langste kwalificatiestreak?
Had je ze niet door verwacht danquote:
quote:14-05-2026 @ 23:07:25
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale Eurovisie Songfestival 2026 #6
Net zoals de eerste paar van dinsdag.quote:
Wel een paar anderen ook. Australië die ervoor zat o.a.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
Oekraïne was de enige die daadwerkelijke kan zingen. Wat een gelul hier.
Ander niveau qua kunnen zingen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een paar anderen ook. Australië die ervoor zat o.a.
Zondequote:Op donderdag 14 mei 2026 23:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, kommaa
Nou ja Malta dus met een enorm slecht nummerquote:
Houden zo. Tenzij je een gouden kroon/helm wil zien.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, kommaa
Ik vorig jaar. Mooi landquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog nooit in Roemenië geweest, kommaar
Diaspora.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Tering Jantje hoe dan Albanië toch weer door
Doe dan maar Denemarken en Armenië.quote:
delete my number burn the phonequote:Op donderdag 14 mei 2026 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helaas. Tsjechië gaat door. Hij is lekker.
Komt.quote:
Een reden om niet door te gaan dan dus. Net zoals Cyprus niet door had gemoeten puur daarvoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helaas. Tsjechië gaat door. Hij is lekker.
Volgens jaar danquote:
Blond, tieten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een reden om niet door te gaan dan dus. Net zoals Cyprus niet door had gemoeten puur daarvoor.
Ja, maar die betaald er wat minder voor dan Malta.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:16 schreef Cupfighter het volgende:
Zwitserland was toch veel beter dan dat dooie Malta nummer
wat kutquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:16 schreef Redefine het volgende:
Als Armenië 11e is geworden op een paar punten dan zouden de ze finale hebben gemist door in dezelfde semi te zitten als de Azeri
Ik vond het ook een van de nummers die wat beter te pruimen was. En van de chaos nummers (Griekenland en Moldavië) ook wel ruim het beste.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:16 schreef Moira het volgende:
[..]
wat kutik ga deze wel missen in de finale iig, was net als Milkshake Man vorig jaar misschien wel in m'n top 3 van het hele jaar
Kan het allicht meevallenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Zwitserland op rij winst, vorig jaar 0 televotepunten en nu een NQ
Ik vind het ook jammer dat Armenië er niet bij is, maar gunde het Tsjechië meer. Armenië had met Albanië moeten ruilen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:16 schreef Moira het volgende:
[..]
wat kutik ga deze wel missen in de finale iig, was net als Milkshake Man vorig jaar misschien wel in m'n top 3 van het hele jaar
450quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel stemmen zou Malta geronseld hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |