Roemenië maakt een betere kansquote:
Die worden aardig weggedrukt ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij worden die borsten niet blij van de jurk
Nope. De ene is geplet en de andere komt ook niet tot z’n recht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij worden die borsten niet blij van de jurk
Dat laatste gebeurd dan weer zelden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef Meridiaan het volgende:
Cyprus vernachelde gisteren de juryfinale en vanavond is het ook niet best.
Die kan alleen maar lekkerwijfpunten scoren en dat zal nog vrij aardig gaan vrees ik
Iets te dunquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. De ene is geplet en de andere komt ook niet tot z’n recht.
Verder heeft ze een prachtig lichaam. Me gusta.
Alsnog heel ruim meer dan de winnaar van de televotingquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ach die ACT met zijn nieuwe nummer. Amper streams op Spotify genot
Daar horen we na deze editie nooit meer van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Ach die ACT met zijn nieuwe nummer. Amper streams op Spotify genot
Stukje opdringen vanuit de EBU allenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Nexum het volgende:
Kijk het boeit me echt niet hoe je je kleedt lekker zelf weten maar het is toch grappig hoe de afgelopen 2 winnaars echt als drag queens weten terug te komen het jaar daarna
Mja, er zit echt geen buikje of lekker rond stukje aan.quote:
LBquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke letter uit t alfabet is hij vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost Klein lacht hem uitquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsnog heel ruim meer dan de winnaar van de televoting
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit nog best een aardig liedje hoor.
Hooguit de Dizzy Man’s Band mag komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
Kunnen we de opera invloeden officieel afschaffen op het songfestival? Helemaal klaar mee.
Dat ging echt nergens over vorig jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, want dan was de outfit een stuk wanstaltiger geweest.
Duncan had ook een goed liedjequote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.
Ik kan mij niet herinneren dat ooit eerder te hebben gehad met een winnaar. Meeste zijn het hele matige liedjes als opvolgers. Uitgezonderd Maneskin al was Supermodel alsnog minder.
Dit valt wel mee, Nemo was echt een downgrade in z’n looks.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Nexum het volgende:
Kijk het boeit me echt niet hoe je je kleedt lekker zelf weten maar het is toch grappig hoe de afgelopen 2 winnaars echt als drag queens weten terug te komen het jaar daarna
Lena had dat ook!quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dan het winnende liedje.
Ik kan mij niet herinneren dat ooit eerder te hebben gehad met een winnaar. Meeste zijn het hele matige liedjes als opvolgers. Uitgezonderd Maneskin al was Supermodel alsnog minder.
Ja, Nemo leek wel rijp voor de GGZ.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ging echt nergens over vorig jaar.
Hé! Jij kent ze ook nog.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hooguit de Dizzy Man’s Band mag komen
Dat telde alleen niet helemaal vind ikquote:
Kan wel. Staat mij niks van bij. Al komt dat ook wel omdat ik zijn muziek niet zo heel boeiend vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |