De Roemeense omroep zou wel bijna failliet gaan, maar ja dan hadden ze maar niet mee moeten doen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou het Roemenië wel gunnen.
Voor het festival ook niet slecht om weer een keer oostwaarts te gaan.
Ze zijn bij de BBC mogelijk een stuk stiller. Heb me dinsdag zo geërgerd aan het gepraat en vertaal, blijkbaar de goede keus om te switchen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd. Soms kan je beter even niks zeggen.
Toen hadden we nog dat Prater stukje wat goed was.quote:
Qua organisatie geen geld. Laat Nederland het maar ieder jaar organiseren. Wij deden dat als de bestequote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Best mooie landen in het Oostblok hoor.
Daarom de YouTube stream, geen commentaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze zijn bij de BBC mogelijk een stuk stiller. Heb me dinsdag zo geërgerd aan het gepraat en vertaal, blijkbaar de goede keus om te switchen.
Stukje linkse deug tvquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
Oh ja Even tot hier, bedankt voor de waarschuwing. Vrijdag geen npo opzetten.
Hoe verzin je het om ‘I’m so excited’ op te voeren? Echt…quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Nexum het volgende:
Ik wil deze editie nomineren voor kutste intervalacts aller tijden
Altijd beter dan de rechtse ellende van VI, ON en SBSquote:
Ik had het idee dat jij iets meer deed dan alleen maar lurken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik lurk hier al 15 jaar en al die tijd ben jij er al :$
70 jaar aan historie en dan kom je met een niet ESF liedje ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe verzin je het om ‘I’m so excited’ op te voeren? Echt…
Hier moest ook elke cent ervoor bij elkaar geschraapt worden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua organisatie geen geld. Laat Nederland het maar ieder jaar organiseren. Wij deden dat als de beste
Dan moeten ze niet meedoenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier moest ook elke cent ervoor bij elkaar geschraapt worden.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd beter dan de rechtse ellende van VI, ON en SBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |