Met dan dat latere middenstuk als een soort operette.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Alles zo achter elkaar is het wel een enorme hysterische toestand.
En ook beter dan heel Newcastle.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Monroe spreekt beter Engels dan 68 miljoen Fransen bij elkaar.
Daar moest ik ook wel aan denken ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel een beetje een Miss verkiezingsantwoord, world peace en zo.
Ik vind Oekraïne zo enorm erg met dat gegil fragment.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Het zegt wat dat zelfs de hardcore ESF fanschare dit vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
dat dus vandaar mijn fake benoemingquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel een beetje een Miss verkiezingsantwoord, world peace en zo.
De Belgen doen dat niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Commentatoren die alles gaan vertalen. Wij verstaan Engels hoor
Ze is half Amerikaansquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Monroe spreekt beter Engels dan 68 miljoen Fransen bij elkaar.
Roemenië of Bulgarije graagquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Keyos het volgende:
Heb niet het idee dat we de winnaar hebben gezien vanavond. Had hoge verwachtingen van Australië, maar dat middenstuk bij het begin van de piano is helaas een misser.
Ik ben zooo hardcorequote:Op donderdag 14 mei 2026 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zegt wat dat zelfs de hardcore ESF fanschare dit vindt.
Die was nog massaal drinken aan het halen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de zaal kan amper nog enthousiasme opbrengen.
Zou daar zeker mee kunnen leven, plus Denemarken.quote:
Stukje troosteloze bende genotquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou het Roemenië wel gunnen.
Voor het festival ook niet slecht om weer een keer oostwaarts te gaan.
En hij bijna alleen maar in zijn trainingspak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Nexum het volgende:
HOEVAAK GAAT DEZE POP NOG VAN OUTFIT VERANDREN
Bedankt, het idee dat ik naar Belgen kon luisteren relativeert alles wat ik nog ga zien vanavond.quote:
Dan heb je die afgrijselijke Edward toch?quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Evenstar het volgende:
Ik zit via SVT te kijken die houden ook hun bek.
Mijn moeder zei altijd. Soms kan je beter even niks zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:50 schreef Evenstar het volgende:
Ik zit via SVT te kijken die houden ook hun bek.
Best mooie landen in het Oostblok hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |