Hebben deze dan minder kans om door te gaan naar de finale?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk! Een landje meer dan eergisteren, ik ben benieuwd
Nog steeds 1/3 kans. 10 van de 15 gaan door en daarnaast treden Oostenrijk, Frankrijk en de UK op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben deze dan minder kans om door te gaan naar de finale?
Oh ja, vandaag weer twee van de big five four en het gastland.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog steeds 1/3 kans. 10 van de 15 gaan door en daarnaast treden Oostenrijk, Frankrijk en de UK op.
Ik geef Luxemburg ook weinig kans. Maar het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:18 schreef Momo het volgende:
Deze semi wordt wel spannender wie door gaat, alleen Azerbaijan heeft geen kans.
2/3 kans dus. 10/14 eigenlijk, met Azerbeidzjan erbij.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog steeds 1/3 kans. 10 van de 15 gaan door en daarnaast treden Oostenrijk, Frankrijk en de UK op.
Kleine kans. Het is wel lief en schattig, maar Oekraine heeft iets wat veel beter is in ongeveer hetzelfde genre.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik geef Luxemburg ook weinig kans. Maar het kan nog alle kanten op.
Rekenen is nooit mijn sterkste punt geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2/3 kans dus. 10/14 eigenlijk, met Azerbeidzjan erbij.
Jonge juryleden zouden dit naar de 6e plek ofzo moeten hebben geduwd bij de jurystemmen. En dan 12e bij het publiek ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kleine kans. Het is wel lief en schattig, maar Oekraine heeft iets wat veel beter is in ongeveer hetzelfde genre.
Wat voor soort act hebben ze?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:18 schreef Momo het volgende:
Deze semi wordt wel spannender wie door gaat, alleen Azerbaijan heeft geen kans.
Ben nog ergens anders, nog steeds zeiken over Israel?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef Danny het volgende:
Die voorbeschouwingen zijn compleet kutte staatspropaganda natuurlijk. Manmanman
Normaal is die voorbeschouwing toch een bespreking van de deelnemende landen van die avond? De acts en wat achtergrondinformatie?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook pas kijken als het echt begint. Die voorbeschouwing kan me echt gestolen worden. Lees hier in het topic dat Koblenko er zit
Dat deed de Avro op die manier, de NOS pakt het kennelijk anders aan. tja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal is die voorbeschouwing toch een bespreking van de deelnemende landen van die avond? De acts en wat achtergrondinformatie?
Goede reclame voor AI... notquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Saaiheid met een nummer waarvan mensen vermoeden dat het met AI is geschreven
Ja, hij zoekt de grenzen opquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef superniger het volgende:
Deze boy trapt alleen maar open deuren in.
Dan zal het nog steeds Somewhere in Europa zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lijkt me lachen als Australie zal winnen, iedereen 30 uur vliegen.
quote:In the event that Australia should win the contest, the EBU had confirmed that in accordance with the rules, SBS would not host the following contest in the Southern Hemisphere, and instead would co-host the event with a full member of the EBU in the country of the latter.[15] Further to the EBU's statement, it was confirmed that Germany's participating broadcaster Norddeutscher Rundfunk (NDR) would be the first choice, and the United Kingdom's British Broadcasting Corporation (BBC) would be the back-up should NDR decline.[15]
https://en.wikipedia.org/(...)%20of%20the%20latter.
Scheelt hen ook weer geldquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zal het nog steeds Somewhere in Europa zijn.
[..]
Blijkbaar wil NOS het graag overnemen van de AvroTros.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Op de NPO durven ze niet meer te zeggen dat Joost gewoon keihard genaaid is? Of krijgen ze betaald voor dit soort domme gelul?
Als Australië wint, wordt het daar niet georganiseerd. Waarschijnlijk komt het dan bij een Duitsland terecht, in samenwerking met de Australische omroep.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lijkt me lachen als Australie zal winnen, iedereen 30 uur vliegen.
Duitsland heeft voorheen aangegeven te willen organiseren mocht Australië winnen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan zal het nog steeds Somewhere in Europa zijn.
[..]
Ze kwaken gewoon die propaganda na van de EBU. Echt schandalig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar wil NOS het graag overnemen van de AvroTros.
Ik zat even niet op te letten, wat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze kwaken gewoon die propaganda na van de EBU. Echt schandalig.
Ik merk het. Heel zakelijk en meer als nieuwsitem.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat deed de Avro op die manier, de NOS pakt het kennelijk anders aan. tja.
Ik zou normaal Cyprus zeggen als m'n favoriet, maar gezien de repetities..quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:52 schreef Momo het volgende:
Mijn favorieten vanavond zijn Tsjechië, Oekraïne en Roemenië
Volgende keer krijgen we scheurkrumpers.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Momo het volgende:
Wanneer kunnen we weer over naar stomme relletjes als de scheurjurk en krumpers ?
Gemiddelde bloeddruk was hier in die jaren wel torenhoog.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Momo het volgende:
Wanneer kunnen we weer over naar stomme relletjes als de scheurjurk en krumpers ?
Ja en rusland en maar proberen het songfestival als 'beladen' te framen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben nog ergens anders, nog steeds zeiken over Israel?
Omdat je het leuk vindt?quote:
Als de UK is geweest dan kijk iets anders.quote:
De Martin Ostherdahl interval act is nog slechter.quote:
Ik denk ook niet dat ze dit in de finale nog een keer gaan doen.quote:
Vreemd iddquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is het geluid zo zacht van de presentators
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is het geluid zo zacht van de presentators
Dat doet de NOS. Dinsdag even getest bij de Belg daar staan ze harder. Kijk daarom nu ook daar.quote:
Heerlukquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:08 schreef timmmmm het volgende:
We beginnen alvast met een knap meske, niks mis mee.
Neequote:
Dit ben ik over 10 minuten weer vergetenquote:
Proost.quote:
Stukje dementiequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit ben ik over 10 minuten weer vergeten
Gewoon kut, en anders niets.quote:
Tijd voor een bonga feestjequote:
Goede vraag! Waarom gooien ze er eigenlijk met de pet naar? Voorheen hadden ze nog wel mooie liedjesquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ach ja Azerbeidzjan. Waar is de tijd dat ze nog hun best deden. Al waren dat dan wel weer de tijden van het opkopen van stemmen in het buitenland.
1 pizza?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen van god, ik moet een belangrijke keuze maken.
Ik heb cripsy chicken kruidenmix om een kipsnack te maken.
Ik kan ook een pizza bestellen
Beidequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
quote:14-05-2026 @ 21:13:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale Eurovisie Songfestival 2026 #1"
Ze kunnen de Zweden niet meer betalenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef Nexum het volgende:
Azerbeidzjan mag zich even terugtrekken voor een aantal jaren en de hele formule opnieuw uitvinden want ze sturen alleen maar kutinzendingen de afgelopen jaren
Pizza bestellen in deze economie? 20 euro uitgeven?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond is gelukkig een stukje beter qua kwaliteitquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Met de eerste halve finale in m'n achterhoofd.. is dit best ok
Als je er de komende twee dagen ook nog van wil genieten zou ik voor de pizza gaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze dat express doen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vanavond is gelukkig een stukje beter qua kwaliteit
Stukje Satan aanbidden. Stukje Illuminatiquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zijn ze tot nu toe allemaal eng. Presentators bebloed, die intro van de smaballen vind ik ook eng, deze heeft bloedjes uit haar ogen komen.
Kan niet mis met een paardenhoofd in de stagingquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef Viesdik het volgende:
Azerbeidzjan in 2017 met het nummer skelletons.. Was een topnummer
Geen idee. We moeten al terug naar Mata Hari om er wat van te maken. Weliswaar een love/hate nummer, maar was tenminste nog echt een poging. Daarna zou ik geen liedje meer van ze kunnen bedenken zo oninteressant waren ze.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag! Waarom gooien ze er eigenlijk met de pet naar? Voorheen hadden ze nog wel mooie liedjes
1 pizzaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Pizza komt eraan, bedankt voor de adviezen. Het is vanaf nu wel jullie schuld dat ik mokerdik ben
Dan laat ik de tip om de andere optie terwijl je wacht op de pizza te doen, maar even zittenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Pizza komt eraan, bedankt voor de adviezen. Het is vanaf nu wel jullie schuld dat ik mokerdik ben
Liever te dik in de kist dan......quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Spablauw214 het volgende:
15 jaar geleden was dit top 5 geweest.
40 jaar geleden was dit met 0 punten naar huis gestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Spablauw214 het volgende:
15 jaar geleden was dit top 5 geweest.
Ja, en ze heeft ook niet de uitstraling om dit omhoog te tillenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet bijzonder genoeg dit.
Geen slecht nummer hoor, maar te 13 in een dozijn ballad
Denken dat stemmen nut heeftquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.
Dit nummer was beter dan Running Scared.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Een stoute prei uit Roemenië aldus de Belg
Oke opaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
40 jaar geleden was dit met 0 punten naar huis gestuurd
Altijd fijnquote:
Het nummer absoluut. Running Scared was namelijk helemaal niet zo slecht (ook niet heel erg sterk), de uitvoering was wel echt heel slecht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit nummer was beter dan Running Scared.
@bondagequote:
Jaquote:
Kook mie.quote:
Ik vind die wel beter. In elk geval minder eentonigquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:18 schreef Nexum het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan extremere versie van Leave Me Alone van Finland 2007
Wedden van niet.quote:
Eens. Maar dat was dan ook wel een erg goed nummer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind die wel beter. In elk geval minder eentonig
quote:
Vlaggetje wel eerst even gewassen?quote:
Snap ik, maar vind ze het niet onaardig doen eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zo lekker rustig op YT kijken zonder dat gelul van die nederlandse commentators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |