Ze kunnen de Zweden niet meer betalenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef Nexum het volgende:
Azerbeidzjan mag zich even terugtrekken voor een aantal jaren en de hele formule opnieuw uitvinden want ze sturen alleen maar kutinzendingen de afgelopen jaren
Pizza bestellen in deze economie? 20 euro uitgeven?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Kinderen van god, ik moet een belangrijke keuze maken.
Ik heb cripsy chicken kruidenmix om een kipsnack te maken.
Ik kan ook een pizza bestellen
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond is gelukkig een stukje beter qua kwaliteitquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Met de eerste halve finale in m'n achterhoofd.. is dit best ok
Als je er de komende twee dagen ook nog van wil genieten zou ik voor de pizza gaanquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Zouden ze dat express doen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vanavond is gelukkig een stukje beter qua kwaliteit
Stukje Satan aanbidden. Stukje Illuminatiquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zijn ze tot nu toe allemaal eng. Presentators bebloed, die intro van de smaballen vind ik ook eng, deze heeft bloedjes uit haar ogen komen.
Kan niet mis met een paardenhoofd in de stagingquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef Viesdik het volgende:
Azerbeidzjan in 2017 met het nummer skelletons.. Was een topnummer
Geen idee. We moeten al terug naar Mata Hari om er wat van te maken. Weliswaar een love/hate nummer, maar was tenminste nog echt een poging. Daarna zou ik geen liedje meer van ze kunnen bedenken zo oninteressant waren ze.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede vraag! Waarom gooien ze er eigenlijk met de pet naar? Voorheen hadden ze nog wel mooie liedjes
1 pizzaquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Pizza komt eraan, bedankt voor de adviezen. Het is vanaf nu wel jullie schuld dat ik mokerdik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |