Dan laat ik de tip om de andere optie terwijl je wacht op de pizza te doen, maar even zittenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Pizza komt eraan, bedankt voor de adviezen. Het is vanaf nu wel jullie schuld dat ik mokerdik ben
Liever te dik in de kist dan......quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Pizza komt eraan, bedankt voor de adviezen. Het is vanaf nu wel jullie schuld dat ik mokerdik ben
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Spablauw214 het volgende:
15 jaar geleden was dit top 5 geweest.
40 jaar geleden was dit met 0 punten naar huis gestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Spablauw214 het volgende:
15 jaar geleden was dit top 5 geweest.
Ja, en ze heeft ook niet de uitstraling om dit omhoog te tillenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet bijzonder genoeg dit.
Geen slecht nummer hoor, maar te 13 in een dozijn ballad
Denken dat stemmen nut heeftquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.
Dit nummer was beter dan Running Scared.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen door het opkopen van de stemmen dan.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Een stoute prei uit Roemenië aldus de Belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |