Terechte vraag, toegevoegd aan de OPquote:
Say na na naquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:27 schreef PzKpfw het volgende:
Bij San Marino op het Songfestival moet ik altijd nog denken aan SerhatGod
Na na naquote:
Ik ben vooral tegen ipv voor merk ik.quote:
Geen idee, hoor ze voor het eerst dus ik zal wel zien. Ben iig niet automatisch voor Israëlquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen ipv voor merk ik.
Maar vanavond bekoren Finland, Italië en Griekenland mij vooral. Servië vind ik sympathiek.
Jij?
Dat is straks een prima graadmeter, want dat geldt voor het gros van het publiek en stemmers.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen idee, hoor ze voor het eerst dus ik zal wel zien. Ben iig niet automatisch voor Israël
Bijzonderquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is straks een prima graadmeter, want dat geldt voor het gros van het publiek en stemmers.
Stemmen kan in Nederland trouwens maar tot 21u
Ik stem dit jaar gewoon helemaal nietquote:
Kijk in elk geval uit voor Boy George namens San Marinoquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zijn de meest sexy acts om naar uit te kijken?
Die ene kerel van San Marinoquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou... neequote:
Ik stem ook niet dit jaar, maar als ik zou stemmen...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem dit jaar gewoon helemaal niet![]()
Heb twee of drie jaar geleden al op Servië gestemd. Luke Black was top. En die dragqueens van vorig jaar waren dat ook.
Airfryer al aangeslingerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen met smaak zorgen voor een lekkere snack vanavond
Ik heb wasabinootjes, chips en kaasblokjes in de buurt. En nog wel meer ook, maar deze moeten als eerste opquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen met smaak zorgen voor een lekkere snack vanavond
Duitsland zou ik zeggen vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Ik heb een schaaltje blauwe bessen, vieze vette varkens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wasabinootjes, chips en kaasblokjes in de buurt. En nog wel meer ook, maar deze moeten als eerste op
Al bevraagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef superniger het volgende:
Hallo, doen er nog leuke oogsnoepjes mee?
Ik ga heel hard boe-roepen als Israël aan de beurt is, staan we samen sterkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
Heb de Palestijnse vlag al onder mij ctrl+v staan.
Voor de mensen die op mannen vallen vinden meneer Finland denk ik wel leuk. En ook als je op iets oudere vrouwen valt is Finland wel leuk.quote:
Finland en Griekenland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik kom hier trouwens rauw blind in, wie zijn de grote kanshebbers van deze halve finale?
Ik ken hier een leuke meme van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Moira het volgende:
Mijn man wil op de Belg kijken omdat de Belgen wel meedoen
GILFHunterXXL meldt zichquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En Estland voor de wat oudere kijker
Zelf weten. Zit er ook een flinke laag vodka in die schaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een schaaltje blauwe bessen, vieze vette varkens.
Is dat is zo suf als wat, dat is niet sexy.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schutquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Moira het volgende:
Mijn man wil op de Belg kijken omdat de Belgen wel meedoen
Eestie altijd een ondergeschoven zuigelingetjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spitsvondigheden van Henry Schut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schut
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik kom hier trouwens rauw blind in, wie zijn de grote kanshebbers van deze halve finale?
quote:Like Alert
12-05-2026 @ 20:18:23
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Halve finale 1 Eurovisie Songfestival 2026 #1"
Ik kan mij daar inderdaad niks van voorstellen. Jeroen Kijk in de Vegte kan nog wel scherp zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spitsvondigheden van Henry Schut.
Dit jaar is dat terecht, want het is echt een behoorlijk suf nummerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eestie altijd een ondergeschoven zuigelingetje
En ze hadden zoveel goede nummers in hun nationale finalequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit jaar is dat terecht, want het is echt een behoorlijk suf nummer
Heeft het publiek gestemd of een jury bij de nationale wedstrijden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze hadden zoveel goede nummers in hun nationale finale
Dat verschilt per land, hier was het eerst 50/50 jury en publiek om een top 3 te kiezen. En daarna reset van alle punten en alleen nog maar televote.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft het publiek gestemd of een jury bij de nationale wedstrijden?
quote:
Hebben de Belgen ook een voorbeschouwing?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Eventueel volgend jaar.quote:
Daar is nog wel een leuke meme over.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, was een flauw grapjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanwege deelname Israël, niets hiervan meegekregen?
Finland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie zijn we dan, of is dit al besproken?
Geen idee voor wie we zijn, maar we zijn in ieder geval tegen de Martins.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Griekenland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
De nabeschouwing kan altijd wel overgeslagen worden gezien de onzin die er daar dan altijd uitkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Angela de Jong, Henk-Jan Smits en Baantjer Junior voor de nabeschouwing kunnen we wel overslaan.
Duitsland is na Israël geloof ikquote:
Ja als 11de weet ik, maar geen idee welk uur ongeveer?quote:
Je vraagt je af hoe ze aan die gasten komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nabeschouwing kan altijd wel overgeslagen worden gezien de onzin die er daar dan altijd uitkomt.
Nee, een dude en een voormalig Playboy-model met een vioolquote:
Jouw land treed in ieder geval niet opquote:
Zeker bij RTL Tonight zeker Gerard Joling en Carlo Boszhard voor de nabeschouwing.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Angela de Jong, Henk-Jan Smits en Baantjer Junior voor de nabeschouwing kunnen we wel overslaan.
Dat zal niet voor 22:00 zijn schat ik zoquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja als 11de weet ik, maar geen idee welk uur ongeveer?
Vanavond. Verwacht er niet teveel van. Ze kan op zich prima zingen, maar heeft nul uitstraling en kan niet bewegen.quote:
Boeit me ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw land treed in ieder geval niet op
Oh die heb ik gezien in het journaal, die gaat live spelenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, een dude en een voormalig Playboy-model met een viool
Nu ga je te ver!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vanavond. Verwacht er niet teveel van. Ze kan op zich prima zingen, maar heeft nul uitstraling en kan niet bewegen.
Het is een man met een step deze keer, maar voor de rest weinig verschil.quote:
Hun 2024 en 2025 waren beter en die haalde finale niet.quote:
Dan gaat het broekie weer aanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een man met een step deze keer, maar voor de rest weinig verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |