Ik kan mij daar inderdaad niks van voorstellen. Jeroen Kijk in de Vegte kan nog wel scherp zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spitsvondigheden van Henry Schut.
Dit jaar is dat terecht, want het is echt een behoorlijk suf nummerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eestie altijd een ondergeschoven zuigelingetje
En ze hadden zoveel goede nummers in hun nationale finalequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit jaar is dat terecht, want het is echt een behoorlijk suf nummer
Heeft het publiek gestemd of een jury bij de nationale wedstrijden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze hadden zoveel goede nummers in hun nationale finale
Dat verschilt per land, hier was het eerst 50/50 jury en publiek om een top 3 te kiezen. En daarna reset van alle punten en alleen nog maar televote.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft het publiek gestemd of een jury bij de nationale wedstrijden?
quote:
Hebben de Belgen ook een voorbeschouwing?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schut
Eventueel volgend jaar.quote:
Daar is nog wel een leuke meme over.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schut
Jawel, was een flauw grapjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vanwege deelname Israël, niets hiervan meegekregen?
Finland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie zijn we dan, of is dit al besproken?
Geen idee voor wie we zijn, maar we zijn in ieder geval tegen de Martins.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie zijn we dan, of is dit al besproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |