Griekenland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Voor wie zijn we dan, of is dit al besproken?
De nabeschouwing kan altijd wel overgeslagen worden gezien de onzin die er daar dan altijd uitkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Angela de Jong, Henk-Jan Smits en Baantjer Junior voor de nabeschouwing kunnen we wel overslaan.
Duitsland is na Israël geloof ikquote:
Ja als 11de weet ik, maar geen idee welk uur ongeveer?quote:
Je vraagt je af hoe ze aan die gasten komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
De nabeschouwing kan altijd wel overgeslagen worden gezien de onzin die er daar dan altijd uitkomt.
Nee, een dude en een voormalig Playboy-model met een vioolquote:
Jouw land treed in ieder geval niet opquote:
Zeker bij RTL Tonight zeker Gerard Joling en Carlo Boszhard voor de nabeschouwing.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Angela de Jong, Henk-Jan Smits en Baantjer Junior voor de nabeschouwing kunnen we wel overslaan.
Dat zal niet voor 22:00 zijn schat ik zoquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja als 11de weet ik, maar geen idee welk uur ongeveer?
Vanavond. Verwacht er niet teveel van. Ze kan op zich prima zingen, maar heeft nul uitstraling en kan niet bewegen.quote:
Boeit me ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw land treed in ieder geval niet op
Oh die heb ik gezien in het journaal, die gaat live spelenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, een dude en een voormalig Playboy-model met een viool
Nu ga je te ver!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vanavond. Verwacht er niet teveel van. Ze kan op zich prima zingen, maar heeft nul uitstraling en kan niet bewegen.
Het is een man met een step deze keer, maar voor de rest weinig verschil.quote:
Hun 2024 en 2025 waren beter en die haalde finale niet.quote:
Dan gaat het broekie weer aanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een man met een step deze keer, maar voor de rest weinig verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |