Ik stem ook niet dit jaar, maar als ik zou stemmen...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem dit jaar gewoon helemaal niet![]()
Heb twee of drie jaar geleden al op Servië gestemd. Luke Black was top. En die dragqueens van vorig jaar waren dat ook.
Airfryer al aangeslingerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen met smaak zorgen voor een lekkere snack vanavond
Ik heb wasabinootjes, chips en kaasblokjes in de buurt. En nog wel meer ook, maar deze moeten als eerste opquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen met smaak zorgen voor een lekkere snack vanavond
Duitsland zou ik zeggen vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zijn de meest sexy acts om naar uit te kijken?
quote:
Ik heb een schaaltje blauwe bessen, vieze vette varkens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wasabinootjes, chips en kaasblokjes in de buurt. En nog wel meer ook, maar deze moeten als eerste op
Al bevraagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef superniger het volgende:
Hallo, doen er nog leuke oogsnoepjes mee?
Ik ga heel hard boe-roepen als Israël aan de beurt is, staan we samen sterkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:14 schreef superniger het volgende:
Heb de Palestijnse vlag al onder mij ctrl+v staan.
Voor de mensen die op mannen vallen vinden meneer Finland denk ik wel leuk. En ook als je op iets oudere vrouwen valt is Finland wel leuk.quote:
Finland en Griekenland.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik kom hier trouwens rauw blind in, wie zijn de grote kanshebbers van deze halve finale?
Ik ken hier een leuke meme van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Moira het volgende:
Mijn man wil op de Belg kijken omdat de Belgen wel meedoen
GILFHunterXXL meldt zichquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En Estland voor de wat oudere kijker
Zelf weten. Zit er ook een flinke laag vodka in die schaal?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een schaaltje blauwe bessen, vieze vette varkens.
Is dat is zo suf als wat, dat is niet sexy.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schutquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Moira het volgende:
Mijn man wil op de Belg kijken omdat de Belgen wel meedoen
Eestie altijd een ondergeschoven zuigelingetjequote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spitsvondigheden van Henry Schut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De Belg heeft wel leuk commentaar en geen Henry Schut
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik kom hier trouwens rauw blind in, wie zijn de grote kanshebbers van deze halve finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |