Jongerenquote:Vrouwen aangerand en geïntimideerd door jongeren op fatbikes rond Amsterdamse Sloterplas, extra agenten ingezet
De politie zet de komende tijd extra agenten in bij de Sloterplas in Amsterdam. Daar worden de laatste tijd steeds vaker vooral vrouwelijke bezoekers geïntimideerd, uitgescholden of aangerand.
De drukte rondom de Sloterplas neemt toe nu het buiten warmer wordt. Volgens de politie vallen vooral jongeren op fatbikes bezoekers – voornamelijk vrouwen – lastig. Zij worden uitgescholden, geïntimideerd en op de billen geslagen. „Dat valt onder aanranding, en dat is een misdrijf waarvoor je kunt worden opgepakt”, benadrukken agenten in een video op Instagram.
Afgelopen februari bleek uit onderzoek dat de Sloterplas een van de locaties in stadsdeel Nieuw-West is waar Amsterdamse fietsers zich het meest onveilig voelen.
Contact met jongeren op school en op straat
De politie is van plan harder op te treden, onder andere door meer agenten in te zetten, zowel zichtbaar als in burger. Hoe lang dit zal duren, is niet bekend. Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie. “Je ziet vaak dat het bij hen gaat om lol,” zegt een van de wijkagenten in de video.
Daarnaast wordt er met partners uit de buurt gesproken over andere maatregelen om de veiligheid te vergroten. Wie dat zijn en wat die maatregelen precies inhouden, wil de politie niet zeggen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ingezet~a790ae61/
Kunnen ze dan niet beter vrouwelijke agenten undercover laten gaan, en op het juiste moment de elektrische stok te voorschijn trekken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jongeren![]()
Oh volgens de agent doen ze het voor de lol?!!! Moet kunnen !Die laffe kutpolitiek en slappe agenten zijn er mede verantwoordelijk voor dat Nederland een vrijstaat is geworden voor seksuele roofdieren en tuig van allerlei afkomsten.
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Oh ja? Vertel?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.
Doen ze toch al? Burgerwacht en zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Chandler het volgende:
Waar blijven de al oude knokploegen?
Tijd dat burgers zelf de actie ondernemen ....
Falcon punch.quote:
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Falcon punch.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee dit bij een vrouw te doen die mij een klap denkt te mogen verkopen. Gelijke behandeling toch?
The gaslighting is strong in this one.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.
Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Nee, dit is niet leuk.quote:
Slap geworden door al het metoo gezeik en de havermelk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren![]()
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
Gebruiken die echte mannen ook hun vuisten tegen mannen die langere armen hebben, zodat het onmogelijk is om dergelijke mannen met volle kracht te raken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Slap geworden door al het metoo gezeik en de havermelk.
Ik zou ze echt zo die plas in trappen. Kutvolk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren.![]()
Mannen zijn heilig en vrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.
Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.
Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Slap geworden door al het metoo gezeik en de havermelk.
Ik zou ze echt zo die plas in trappen. Kutvolk.
Het zal wel. Weet geen eens wat dit betekent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
The gaslighting is strong in this one.
Grote bek hebben ze schijt aan, in groepsverband ten minste is mijn ervaring (helaas).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.
Jij bent echt niet helemaal goed héquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
sharia voor hiddendoequote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.
Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.quote:
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
Als men zich al uitgelokt voelt en boos wordt door een fysiek zwakker individu is er toch wel behoorlijk wat mis met de bovenkamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als dat uitgelokt is, niets mis mee. Gelijke behandeling toch? Of geldt dat alleen als het de feminazi's uitkomt?
'Nazi' 'Fascist' 'Vrouwenhater' 'Wappie' 'incel' 'racist'. O nee dat zijn die kosher etiketen die weer wel mogen worden gebruiktquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.quote:
Maar ze zijn tegenwoordig toch allemaal zo sterk en krachtig en hebben geen man nodig?quote:
Deze moderne tijd is wel veel onveiliger geworden voor jullie vrouwen. Mede door jullie eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.
Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
Ik ben dus geen mannenhater. Maar ik snap dat dit voor jou makkelijker is. Want anders heb je geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.
En je leeftijd interesseert me geen fluit.
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.
Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.
Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
Tuurlijk. Flodder is fictie. Onze huidige wereld is dan ook fictie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Hiddendoe.
Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.
Of je neemt ze zelf in huis natuurlijk. Mij niet bellen in ieder geval.
Mooie NIMBY weer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.
welke wissel van de macht had je dan voor ogen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.quote:
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.quote:
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
quote:
Nou ja, 'genot' is het niet echt. Vind het bar, echt bar.quote:
Klopt. Is dat een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?
Lastig iemand een knietje te geven op een fatbike.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren![]()
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
Is alleen maar goed. Tenminste, als deze jeugd in opstand komt tegen de gevestigde orde.quote:
Dit is nota bene een voorbeeld wat je eerder zelf nog hebt gegeven net waar je het wél akkoord vondquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Is dat een probleem voor jou?
Woorden zijn woorden. Je kunt me wel terugslaan met andere meer bijtende woorden.
Zodra woorden ontaarden in fysiek handgemeen, zijn de grenzen zoek.
En, helaas, zijn het meestal de mannen die dit verliezen.
Mannen hebben geen weerwoord, en dus gebruiken ze hun vuisten.
Begrijpelijk, maar toch ook weer niet.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.
Kom je weer met je gegeneraliseer, maar oh wee als wij mannen dat doen over vrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen hebben geen weerwoord, en dus gebruiken ze hun vuisten.
Begrijpelijk, maar toch ook weer niet.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn mannetjes die vrouwen hoeren vinden. Wen er maar aan.
Okee. Dan ik ook maar van dik hout planken zagen.quote:
Op welke politieke partij heb je gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.
Deze wereld, onze planeet dus, zal dus nooit een oord zijn waar iedereen rond een kampvuurtje 'combaya' zingt.
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Het lijkt er op.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).
Dit zijn geen tokkies. Dit is van dat laffe respectloze opgeschoren licht getint tuig met vuilniszakken aan en nektasjes om. 'Bepaald' achtergrondje van die 'jongeren' weten we wel weer. Sloterplas, Amsterdam Nieuw West. Downtown central van die bende.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.
Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.
Je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.
Zij dienen te wennen dat hier vrouwen niet minimaal 5 meter achter hun man moeten lopen en dat ze vrij zijn te dragen wat ze willen. Dit is ons land en wij zijn vrij. Intolerant naar intolerantie.
In dit land hebben vrouwen ook recht op een mening, hoe irritant dat soms ook is, daar zal ik voor vechten.
Dan moet je het helemaal niet opnemen voor dat naffer/mo tuig.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.
Zij dienen te wennen dat hier vrouwen niet minimaal 5 meter achter hun man moeten lopen en dat ze vrij zijn te dragen wat ze willen. Dit is ons land en wij zijn vrij. Intolerant naar intolerantie.
In dit land hebben vrouwen ook recht op een mening, hoe irritant dat soms ook is, daar zal ik voor vechten.
Is dat relevant?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:23 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Op welke politieke partij heb je gestemd.
Ooit zo besloten door onze voorouders. Kan daar niks meer aan doen man...quote:
"geef ze kickbox training, kunnen ze hun agressie kwijt"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
"Jongeren"
"Incident"
"Mannenprobleem"
"Geen buurthuis"
"Moeilijke jeugd"
"Getraumatiseerd"
Doe ik niet. Heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet je het helemaal niet opnemen voor dat naffer/mo tuig.
Echt niet?quote:
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. En op mn beeldscherm toch?quote:
Ze stelt dat per definitie een man die door een vrouw wordt geslagen dat veroorzaakt heeft want het gebeurt nooit zomaar. Dat is gaslighting omdat hiermee automatisch een daderschap aan een slachtoffer wordt toegewezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?
Net zoals Mercedes AMG modellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fatbikes
90 procent wat daar op rondrijdt is allochtoon of tokkie.
Nope. Waarom zou ik?quote:
Je doet er zelf anders ook aardig aan mee gezien post #13quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nope. Waarom zou ik?
Mijn vader en mijn broertje waren mannen. En ik hield van hun. En ik hou nog steeds van hun.
Mijn geliefdes waren mannen.
Ik kan toch gewoon een bloedhekel hebben aan een soort beleid zonder meteen als mannenhater te worden weggezegd.
Jij kunt je toch ook niet als fervente vrouwenhater presenteren zonder je eigen moeder of oma, zuster, echtgenote of dochter af te zeiken?
Mannen of vrouwen, we zijn allemaal mensen, het zijn juist die verknipte figuren die hier een ontzettend scherpe scheidingslijn in denken te kunnen brengen.
Maak er maar 100 van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fatbikes
90 procent wat daar op rondrijdt is allochtoon of tokkie.
Wel gebaseerd op werkelijkheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
Ja en? Toch een teken dat echte mannen zoals jij hier even tegen gaan vechten?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit zijn geen tokkies. Dit is van dat laffe respectloze opgeschoren licht getint tuig met vuilniszakken aan en nektasjes om. 'Bepaald' achtergrondje van die 'jongeren' weten we wel weer. Sloterplas, Amsterdam Nieuw West. Downtown central van die bende.
Gaat om de veronderstelling die je daa rdoet he.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Toch een teken dat echte mannen zoals jij hier even tegen gaan vechten?
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ben jij niks meer dan een toetsenbordheld?
90% allochtoon, 10% tokkie.quote:
Goedzo. Jij laat nu precies zien waar de Nederlander voor staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel gebaseerd op werkelijkheid.
Elke wijkje heeft wel een jonge of oude buurtslet waar je even je zak in kan legen.
Hij is de reden dat jij mannen haat.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goedzo. Jij laat nu precies zien waar de Nederlander voor staat.
Ben benieuwd of je ook zulke zure reacties krijgt als ik of andere vrouwen.
Welke veronderstelling?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat om de veronderstelling die je daa rdoet he.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is de reden dat jij mannen haat.
Ik ben geen mannenhater.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is de reden dat jij mannen haat.
Oh in die zin. Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze stelt dat per definitie een man die door een vrouw wordt geslagen dat veroorzaakt heeft want het gebeurt nooit zomaar. Dat is gaslighting omdat hiermee automatisch een daderschap aan een slachtoffer wordt toegewezen.
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.quote:Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie.
O ja? Kijk je nu in de spiegel?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen mannenhater.
Wat is dat toch met jullie?
Kritiek op mannen is geen mannenhaat.
Waarom denken jullie dat toch steeds?
quote:Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.
Want hun taak zit erop.
True. En er zijn ook best veel varianten van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh in die zin. Ja, dat snap ik.
De term ‘gaslighting’ wordt nogal eens te pas en te onpas gebruikt, daarom let ik er op.
Onbegrijpelijk toch? Want stel je voor, een of andere 'man' heeft een gloednieuwe auto.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
Nou ja, ze hebben natuurlijk nooit een stage gehad waarop ze dat hadden kunnen lerenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.
Hoezo is dit geen kritiek? Hoezo gaat dit veel verder?
Wat voor nut hebben mannen in het voortbestaan van het leven? Behalve dan het voortplanten?
Na die daad hebben mannen toch eigenlijk geen greintje nut meer? Of moeten we het nu gaan hebben over het mannelijke ego?
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij.
Zijn wij bijen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.
Maar we zijn geen bijen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.
En vrouwen zijn net zo min als mannen goddelijke wezens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.
Ja? Is dat zo? Hoe hard hebben we elkaar dan nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we zijn geen bijen.
En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
We hebben elkaar toch hard nodig in deze samenleving.
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Misschien even de drank verwisselen voor een kopje koffie![]()
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? Hoe hard hebben we elkaar dan nodig?
Of beter gezegd hoeveel nut heeft de menselijke man in onze samenleving?
Ja, vrouwen hebben mannen nodig voor de voortplanting.
Maar dan?
Je bent wel een gift that keeps on giving.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.
Ja, ze mogen neuken maar pas wanneer ze het gevecht hebben gewonnen.
Ik ben gewoon een realist.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent wel een gift that keeps on giving.
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dan?
Onze eigen boertjes maken alle stiertjes af. Want geen nut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent wel een gift that keeps on giving.
Wie bouwden de huizen in het verre verleden? Dat waren de vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.
Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen.
Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we zijn geen bijen.
En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
We hebben elkaar toch hard nodig in deze samenleving.
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie bouwden de huizen in het verre verleden? Dat waren de vrouwen.
Want het waren de vrouwen die de huizen hun indeling gaven.
En de mannen lagen lekker op hun rug te kijken.
Hohoho hou Oost Europa erbuiten en Polen. Alleen Christelijke landen zullen dit tuig nog buiten de deur houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef matspontius het volgende:
Noem die "jongeren" eens gewoon bij naam en toenaam. Het is gewoon schorem en stront met een bepaalde culturele achtergrond en dat gaat een steeds groter probleem worden in dit land aangezien de import niet gestopt wordt. Wat je nu ziet in steden als Londen, Parijs, Stockholm, Brussel, Marseille, etc. is de toekomst die ons ook staat te wachten. Verpauperde wijken waar criminlateit in razend temp toeneemt, waar vrouwen en meisjes niet meer veilig zijn, waar een bepaalde religie een steeds grotere invloed krijgt, etc. Welkom in het Europa van 2026![]()
![]()
We zouden ook naar een wereld toe moeten waarin auto's alleen nog maar door mannen worden gereden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.
Succes met deze wereld draaiend te houden, als er alleen nog vrouwen zijn voor al die fysiek slopende beroepen waar je ze niet in ziet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dan?
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lol. Oke, dit 'mens' neem ik niet meer serieus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:
[..]
Love you too skattiepatattiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.
Geen idee. Maar ik denk dat vrouwen net zo goed als mannen huizen kunnen ontwerpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen.
Geef maar een bron.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.
Mensen, niet per se mannen of vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?
Ik denk dat hier 1/3 van waar is. Kan het mis hebben hoor. Jij mag kiezen welk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden. Dat mannen en vrouwen het zo hartgrondig oneens met elkaar kunnen zijn.
En dat dan in onze beschaafde westerse wereld.
Zou het dan toch nog zo zijn dat de mannen het laatste woord willen hebben en dat ze het niet kunnen maken om hun eigen vrouwen de grond in te boren?
Wat is het probleem?
De dreigende islam?
De dreigende ondergang van het westen?
Of de ondergang van de mensheid?
Eeuwen gewerkt? Volgens wie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...
ok Mats mod. (Je hebt gelijk maar die discussie wil niemand hier aan lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:12 schreef matspontius het volgende:
Ok, dus in een topic waarin het wederom gaat over het schorem gedrag van allochtoon tuig jegens vrouwen en meisjes gaan we nu een feministische discussie voeren? Open lekker een eigen topic hierover en benoem/bespreek hier het topic onderwerp: stront met een bepaalde culturele achtergrond dat meisjes en vrouwen aanrandt! In de woke volksmond noemt men dit jongeren! Een toenemend en zeer zorgelijk probleem....
Is het misschien een idee om dit weer in te voeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om dit weer in te voeren?
Lekker de hele dag op mijn rug liggen kijken naar vrouwen. Sigaretje er bij, blikje bier.
Jij komt net zo goed in zowat elk topic waar het niet over allochtonen/asiel gaat met allochtoons tuig aanzetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:12 schreef matspontius het volgende:
Ok, dus in een topic waarin het wederom gaat over het schorem gedrag van allochtoon tuig jegens vrouwen en meisjes gaan we nu een feministische discussie voeren? Open lekker een eigen topic hierover en benoem/bespreek hier het topic onderwerp: stront met een bepaalde culturele achtergrond dat meisjes en vrouwen aanrandt! In de woke volksmond noemt men dit jongeren! Een toenemend en zeer zorgelijk probleem....
Nee. Lang niet altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Elektrische stok? 12-gauge shotty zul je bedoelen. Kunnen ze eindelijk wat 'pump action' krijgen, die "jongeren"quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet beter vrouwelijke agenten undercover laten gaan, en op het juiste moment de elektrische stok te voorschijn trekken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef Cockwhale het volgende:
Elektrische stok? 12-gauge shotty zul je bedoelen. Kunnen ze eindelijk wat 'pump action' krijgen, die "jongeren"
Stel je eens voor dat immigratie nooit uitgevonden was - halleluja en praise the lord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:02 schreef Mubassie het volgende:
Stel je voor dat de fatbike nooit uitgevonden was.
Dan was er in elk geval geen tekort bij de politie.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat immigratie nooit uitgevonden was - halleluja en praise the lord.
Actie = reactie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:15 schreef -river- het volgende:
Wat een vrouwvriendelijk topic is dit geworden
Aangewakkerd door...quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:15 schreef -river- het volgende:
Wat een vrouwvriendelijk topic is dit geworden, waar zouden die jongeren het toch van hebben geleerd?
Vanaf post #13 gaat het echt de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:22 schreef -river- het volgende:
Ba bla bla mannenhaters bla bla bla, het topic hoort te gaan over fatbike tuig niet over vrouwen die mannen haten.
Yup. Maar als je dat benoemd mag het ineens niet over mannenhatende vrouwen gaan, lol. Zak er lekker in.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanaf post #13 gaat het echt de verkeerde kant op.
Hoe zou dat nou toch kunnen?
Jep.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Yup. Maar als je dat benoemd mag het ineens niet over mannenhatende vrouwen gaan, lol. Zak er lekker in.
Paraplu is ook handig daarvoorquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lastig iemand een knietje te geven op een fatbike.
Beter een honkbalknuppel mee nemen of een dikkere tak zoeken en die tussen de voorwielspaken zetten.
Ow, goeie.quote:
Daar is de hoofddoek voor, de onbeheerste seksuele agressie van hun muslimmannen afleiden naar de Nederlandse sloeries. Juist de moslimas die de hoofddoek vrijwillig dragen zijn de asocialen, kutwijven die niet solidair zijn met andere vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ik durf de gok wel aan dat het nooit gehoofddoekte moslim meisjes zijn die lastig werden gevallen. Racistisch getint sexueel geweld dus.
Of.. of... een "mannenprobleem"quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:27 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik zie het al. We hebben een jongerenprobleem.
Het idee was ook niet van Mohammed maar van een maatje van hem die botergeil werd van het kapsel van zijn, 7 jarige vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar is de hoofddoek voor, de onbeheerste seksuele agressie van hun muslimmannen afleiden naar de Nederlandse sloeries. Juist de moslimas die de hoofddoek vrijwillig dragen zijn de asocialen, kutwijven die niet solidair zijn met andere vrouwen.
Ze doen maar lekker op die redacties, de geest lijkt nu uiteindelijk toch daadwerkelijk uit de fles.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Academicus het volgende:
En het kon natuurlijk niet achterblijven:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-azc-protesten.html
De UvA-meisjes op de redactie mogen weer los op 'extreem-rechts'
Nergens een woord over zorgen die leven onder de lokale bevolking. Niks over intimidatie, geweld en diefstal onder de Culturele Verrijking. Geen woord, helemaal niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |