abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220772893
quote:
Vrouwen aangerand en geïntimideerd door jongeren op fatbikes rond Amsterdamse Sloterplas, extra agenten ingezet

De politie zet de komende tijd extra agenten in bij de Sloterplas in Amsterdam. Daar worden de laatste tijd steeds vaker vooral vrouwelijke bezoekers geïntimideerd, uitgescholden of aangerand.

De drukte rondom de Sloterplas neemt toe nu het buiten warmer wordt. Volgens de politie vallen vooral jongeren op fatbikes bezoekers – voornamelijk vrouwen – lastig. Zij worden uitgescholden, geïntimideerd en op de billen geslagen. „Dat valt onder aanranding, en dat is een misdrijf waarvoor je kunt worden opgepakt”, benadrukken agenten in een video op Instagram.

Afgelopen februari bleek uit onderzoek dat de Sloterplas een van de locaties in stadsdeel Nieuw-West is waar Amsterdamse fietsers zich het meest onveilig voelen.

Contact met jongeren op school en op straat
De politie is van plan harder op te treden, onder andere door meer agenten in te zetten, zowel zichtbaar als in burger. Hoe lang dit zal duren, is niet bekend. Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie. “Je ziet vaak dat het bij hen gaat om lol,” zegt een van de wijkagenten in de video.

Daarnaast wordt er met partners uit de buurt gesproken over andere maatregelen om de veiligheid te vergroten. Wie dat zijn en wat die maatregelen precies inhouden, wil de politie niet zeggen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ingezet~a790ae61/
Jongeren :')
Oh volgens de agent doen ze het voor de lol?!!! Moet kunnen ! :) Die laffe kutpolitiek en slappe agenten zijn er mede verantwoordelijk voor dat Nederland een vrijstaat is geworden voor seksuele roofdieren en tuig van allerlei afkomsten.
blablablabla
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 15:01:46 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220772926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Jongeren :')
Oh volgens de agent doen ze het voor de lol?!!! Moet kunnen ! :) Die laffe kutpolitiek en slappe agenten zijn er mede verantwoordelijk voor dat Nederland een vrijstaat is geworden voor seksuele roofdieren en tuig van allerlei afkomsten.
Kunnen ze dan niet beter vrouwelijke agenten undercover laten gaan, en op het juiste moment de elektrische stok te voorschijn trekken?
pi_220772933
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
pi_220772936
Waar blijven de al oude knokploegen?

Tijd dat burgers zelf de actie ondernemen ....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220772948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.
pi_220772953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:11 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Gelukkig werkt dit bij een vrouw ook.
Oh ja? Vertel?
pi_220772961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Chandler het volgende:
Waar blijven de al oude knokploegen?

Tijd dat burgers zelf de actie ondernemen ....
Doen ze toch al? Burgerwacht en zo.
pi_220772963
‘jongeren’
U MAD?
pi_220772965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Oh ja? Vertel?
Falcon punch.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee dit bij een vrouw te doen die mij een klap denkt te mogen verkopen. Gelijke behandeling toch?
pi_220772983
twitter

Genot
OH NOES!!!!1*&@@!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:19:28 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220773003
Wen er maar aan :W
pi_220773043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Falcon punch.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee dit bij een vrouw te doen die mij een klap denkt te mogen verkopen. Gelijke behandeling toch?
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.

Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.

}:|
pi_220773061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hangt een beetje van de situatie af. Geen enkele vrouw zal 'zomaar' een man slaan.
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.

Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.
Jij bent geen echte man, want 'echte' mannen delen geen knietjes uit, echte mannen gebruiken hun vuisten.

The gaslighting is strong in this one.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773065
quote:
_O- _O- _O-

Met extremistische mannenhaters valt gewoon echt niet te discussieren :W
Vrouwen zijn heilig, en mannen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
pi_220773075
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:16 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Genot
Nee, dit is niet leuk.
Het is een ramp voor het westen maar ook voor al die 'echte' asielzoekers en vluchtelingen.
Niemand is hier mee geholpen.

Ik heb het al zo vaak gevraagd en voorgesteld; waarom niet elke vreemdeling die met een rubberbootje of een zwembandje of roeibootje of voor mijn part een vlieger hier voet aan de grond zet, grondig controleren?
Alles en iedereen dus. Mannen, vrouwen en kinderen.
Alle mobieltjes meteen inleveren.
pi_220773081
quote:
Maar wat is er mis met de hedendaagse vrouwen? Hebben ze nooit geleerd dat een knietje geven zowat elke man meteen uitschakelt?
Slap geworden door al het metoo gezeik en de havermelk.

Ik zou ze echt zo die plas in trappen. Kutvolk.
pi_220773087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren. :+
Mannen zijn heilig en vrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
pi_220773091
quote:
Gebruiken die echte mannen ook hun vuisten tegen mannen die langere armen hebben, zodat het onmogelijk is om dergelijke mannen met volle kracht te raken?
  Forum Admin dinsdag 12 mei 2026 @ 15:33:41 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220773093
Dit zijn mannetjes die vrouwen hoeren vinden. Wen er maar aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220773096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren. :+
Mannen zijn heilig en vrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
_O- _O- _O- :W
pi_220773103
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:
maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
pi_220773110
quote:

[..]
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
pi_220773113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.

Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
pi_220773136
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het zal wel. Weet geen eens wat dit betekent.
Mannen die bewust een vrouw slaan, zijn in mijn ogen geen mannen.
pi_220773141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
Grote bek hebben ze schijt aan, in groepsverband ten minste is mijn ervaring (helaas).

Wel benieuwd waar je woont nu, dan verhuis ik daar asap heen natuurlijk :s)
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773148
quote:

[..]

Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.

Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.
pi_220773159
quote:

[..]

Jij bent echt niet helemaal goed hé :')
blablablabla
pi_220773160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.

Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
sharia voor hiddendoe :')
pi_220773172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Beter dan jij ooit geweest bent of zult zijn.
pi_220773174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
pi_220773184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef RockToTheBeat het volgende:

[..]
sharia voor hiddendoe :')
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
pi_220773190
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:43 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
pi_220773203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
:')

Blijf vooral jezelf ontmaskeren.
pi_220773204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
pi_220773205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als dat uitgelokt is, niets mis mee. Gelijke behandeling toch? Of geldt dat alleen als het de feminazi's uitkomt?
Als men zich al uitgelokt voelt en boos wordt door een fysiek zwakker individu is er toch wel behoorlijk wat mis met de bovenkamer.
Dan zitten er een paar draadjes in de hersens los.
pi_220773217
Randstad :') broeinest van ellende.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220773236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
'Nazi' 'Fascist' 'Vrouwenhater' 'Wappie' 'incel' 'racist'. O nee dat zijn die kosher etiketen die weer wel mogen worden gebruikt :')
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:52:31 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
pi_220773238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Blijf vooral jezelf ontmaskeren.
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.

Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
pi_220773241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef torentje het volgende:
door een fysiek zwakker individu
Maar ze zijn tegenwoordig toch allemaal zo sterk en krachtig en hebben geen man nodig? :')
Nou, prima, dan zie ik je gewoon als gelijke. Dat willen ze toch? Prima hoor. Op elk vlak. We gaan niet cherrypicken.
pi_220773247
Tijd om vrouwen te bewapenen met pepperspray en tasers. Wat mij betreft direct invoeren. Het is toch te zot voor woorden.Vrouwen, meiden , meisjes horen gewoon in alle rust het park in te kunnen gaan zonder dat daarbij grijpgrage klauwen aan hen zitten.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220773250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.

Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Deze moderne tijd is wel veel onveiliger geworden voor jullie vrouwen. Mede door jullie eigen schuld dus.
pi_220773252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.

En je leeftijd interesseert me geen fluit.
pi_220773256
"Jongeren"
"Incident"
"Mannenprobleem"
"Geen buurthuis"
"Moeilijke jeugd"
"Getraumatiseerd"
pi_220773272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.

Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.

Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:59:04 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220773277
Met een beetje geluk krijgen we straks kinderen en jongeren uit Gaza en die doen dit soort dingen gelukkig niet.
pi_220773295
@Hiddendoe.

Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
pi_220773297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.

En je leeftijd interesseert me geen fluit.
Ik ben dus geen mannenhater. Maar ik snap dat dit voor jou makkelijker is. Want anders heb je geen poot om op te staan.
En gelijkheid tussen man en vrouw is prima, maar het moet dan wel evenredig verdeeld worden.
Want in intellictueel opzicht hoeft een vrouw niet voor een man onder te doen.
In fysiek opzicht daarentegen, zie je wel degelijk verschillen.
Een echte man maakt daar dan ook geen probleem van.
Jij wel Wat zegt dat over jou?
pi_220773298
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.

Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.

Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.

Of je neemt ze zelf in huis natuurlijk. Mij niet bellen in ieder geval.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Hiddendoe.

Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
Tuurlijk. Flodder is fictie. Onze huidige wereld is dan ook fictie.
pi_220773308
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
We hebben een Dublin-akkoord dus ze hoeven helemaal geen asiel in Nederland aan te vragen. Gewoon wegwezen met die lui.

Of je neemt ze zelf in huis natuurlijk. Mij niet bellen in ieder geval.
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.
pi_220773319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik neem niemand in huis. Ja, hele goede vrienden.
Mooie NIMBY weer.

Verrassend, not.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
welke wissel van de macht had je dan voor ogen?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:08:26 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773340
quote:

[..]
Hoe bedoel je?
pi_220773353
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773366
Jongeren _O_
pi_220773367
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:05 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Mooie NIMBY weer.

Verrassend, not.
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.

Deze wereld, onze planeet dus, zal dus nooit een oord zijn waar iedereen rond een kampvuurtje 'combaya' zingt.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:14:04 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773376
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Als jij bijvoorbeeld iets lelijks tegen me zou zeggen, dan heb ik volgens mij nog steeds geen reden om je vervolgens een klap te verkopen of je anderszins fysiek aan te vallen.
Oké, maar wat heeft dat met gaslighting te maken?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:15:38 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
‘jongeren’
quote:
[ x ]
Genot
Nou ja, 'genot' is het niet echt. Vind het bar, echt bar.
Dat het terug komt als een boomerang is wel ironisch ja.

Stem eens anders zou ik zeggen. Niet op die slappe straatterroristenbeschermende grafbakkerij daar in de stopera.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220773407
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Klopt. Is dat een probleem voor jou?
Woorden zijn woorden. Je kunt me wel terugslaan met andere meer bijtende woorden.
Zodra woorden ontaarden in fysiek handgemeen, zijn de grenzen zoek.
En, helaas, zijn het meestal de mannen die dit verliezen.
Mannen hebben geen weerwoord, en dus gebruiken ze hun vuisten.
Begrijpelijk, maar toch ook weer niet.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
pi_220773418
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).
OH NOES!!!!1*&@@!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:18:26 #64
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773419
quote:
Lastig iemand een knietje te geven op een fatbike.

Beter een honkbalknuppel mee nemen of een dikkere tak zoeken en die tussen de voorwielspaken zetten.
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:19:49 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Dit ja.
1947-2016
pi_220773435
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Jongeren _O_
Is alleen maar goed. Tenminste, als deze jeugd in opstand komt tegen de gevestigde orde.
Dat is ook de bedoeling van al het leven op onze planeet.

Zoveel mogelijk moeite doen om onze soort in stand te houden. En dan niet gaan liggen zeiken over religie, politiek of wat dan ook.
pi_220773446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Klopt. Is dat een probleem voor jou?
Woorden zijn woorden. Je kunt me wel terugslaan met andere meer bijtende woorden.
Zodra woorden ontaarden in fysiek handgemeen, zijn de grenzen zoek.
En, helaas, zijn het meestal de mannen die dit verliezen.
Want mannen beweren toch altijd over zichzelf dat ze ook in intellictueel opzicht de meerdere zijn van de vrouw?
Dit is nota bene een voorbeeld wat je eerder zelf nog hebt gegeven net waar je het wél akkoord vond :') _O-

quote:

[..]
Hij zal wel begonnen zijn, met bijv. een achterlijke opmerking
of hij zal aan haar borsten of billen gevoeld hebben.

OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773451
quote:
Kom je weer met je gegeneraliseer, maar oh wee als wij mannen dat doen over vrouwen :')
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:21:56 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn mannetjes die vrouwen hoeren vinden. Wen er maar aan.
Nee. Daar gaan we niet aan wennen.

Zij dienen te wennen dat hier vrouwen niet minimaal 5 meter achter hun man moeten lopen en dat ze vrij zijn te dragen wat ze willen. Dit is ons land en wij zijn vrij. Intolerant naar intolerantie.

In dit land hebben vrouwen ook recht op een mening, hoe irritant dat soms ook is, daar zal ik voor vechten.
1947-2016
pi_220773469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit ja.
Okee. Dan ik ook maar van dik hout planken zagen.
Met extremistische vrouwenhaters valt gewoon echt niet te discussieren :W
Mannen zijn heilig, envrouwen zijn altijd de schuldige. Knettergek.
pi_220773470
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb genoeg rotzooi meegemaakt. Voor alle duidelijkheid: ik ben dan wel een 'kind' uit de jaren 60 maar ik ben absoluut geen hippie of een van die andere halfzachte figuren die als credo "make love, not war" hadden.

Deze wereld, onze planeet dus, zal dus nooit een oord zijn waar iedereen rond een kampvuurtje 'combaya' zingt.
Op welke politieke partij heb je gestemd.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:24:00 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773480
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
"Als jij niet zo lelijk deed, had ik je geen klap gegeven" = gaslighting (schuld omdraaien).
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Het lijkt er op.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:24:15 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.

Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.

Dit zijn geen tokkies. Dit is van dat laffe respectloze opgeschoren licht getint tuig met vuilniszakken aan en nektasjes om. 'Bepaald' achtergrondje van die 'jongeren' weten we wel weer. Sloterplas, Amsterdam Nieuw West. Downtown central van die bende.
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:25:05 #74
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220773503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:

Zij dienen te wennen dat hier vrouwen niet minimaal 5 meter achter hun man moeten lopen en dat ze vrij zijn te dragen wat ze willen. Dit is ons land en wij zijn vrij. Intolerant naar intolerantie.

In dit land hebben vrouwen ook recht op een mening, hoe irritant dat soms ook is, daar zal ik voor vechten.
Je kan ook te ver gaan he :{w
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:25:31 #75
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dan moet je het helemaal niet opnemen voor dat naffer/mo tuig.
1947-2016
pi_220773539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tuurlijk. _O- _O- _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:23 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Op welke politieke partij heb je gestemd.
Is dat relevant?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:26:35 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ooit zo besloten door onze voorouders. Kan daar niks meer aan doen man...
:+
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:28:23 #78
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
"Jongeren"
"Incident"
"Mannenprobleem"
"Geen buurthuis"
"Moeilijke jeugd"
"Getraumatiseerd"
"geef ze kickbox training, kunnen ze hun agressie kwijt"
1947-2016
pi_220773592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan moet je het helemaal niet opnemen voor dat naffer/mo tuig.
Doe ik niet. Heb ik nooit gedaan.
Lees anders even mijn pohi terug.
Ik vind het helemaal prima als asielzoekers/vluchtelingen hier hun heil komen zoeken.
Ik ben het dus helemaal niet eens met de manier waarop dat nu gebeurt.
Iedereen toelaten zonder onderscheid.
Echt niet. Dat is vragen om problemen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:30:04 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben dus geen mannenhater.
Echt niet?
1947-2016
pi_220773638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, Red 85 vecht vooral op papier.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:30:29 #82
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220773640
quote:

[..]

Alles goed verder?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:31:54 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, Red 85 vecht vooral op papier.
Tuurlijk. En op mn beeldscherm toch?

Hoe weet jij dat nou dan?
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:33:04 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alles goed verder?
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:35:58 #85
396550 Richestorags
pi_220773698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ze stelt dat per definitie een man die door een vrouw wordt geslagen dat veroorzaakt heeft want het gebeurt nooit zomaar. Dat is gaslighting omdat hiermee automatisch een daderschap aan een slachtoffer wordt toegewezen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:37:35 #86
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220773713
Noem die "jongeren" eens gewoon bij naam en toenaam. Het is gewoon schorem en stront met een bepaalde culturele achtergrond en dat gaat een steeds groter probleem worden in dit land aangezien de import niet gestopt wordt. Wat je nu ziet in steden als Londen, Parijs, Stockholm, Brussel, Marseille, etc. is de toekomst die ons ook staat te wachten. Verpauperde wijken waar criminlateit in razend temp toeneemt, waar vrouwen en meisjes niet meer veilig zijn, waar een bepaalde religie een steeds grotere invloed krijgt, etc. Welkom in het Europa van 2026 :r :r :r
"Hoka Hey!"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:37:36 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220773714
Fatbikes :')

90 procent wat daar op rondrijdt is allochtoon of tokkie.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:42:07 #88
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220773763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

Net zoals Mercedes AMG modellen.
pindazakje
pi_220773768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Echt niet?
Nope. Waarom zou ik?
Mijn vader en mijn broertje waren mannen. En ik hield van hun. En ik hou nog steeds van hun.
Mijn geliefdes waren mannen.
Ik kan toch gewoon een bloedhekel hebben aan een soort beleid zonder meteen als mannenhater te worden weggezegd.
Jij kunt je toch ook niet als fervente vrouwenhater presenteren zonder je eigen moeder of oma, zuster, echtgenote of dochter af te zeiken?

Mannen of vrouwen, we zijn allemaal mensen, het zijn juist die verknipte figuren die hier een ontzettend scherpe scheidingslijn in denken te kunnen brengen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:46:10 #90
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nope. Waarom zou ik?
Mijn vader en mijn broertje waren mannen. En ik hield van hun. En ik hou nog steeds van hun.
Mijn geliefdes waren mannen.
Ik kan toch gewoon een bloedhekel hebben aan een soort beleid zonder meteen als mannenhater te worden weggezegd.
Jij kunt je toch ook niet als fervente vrouwenhater presenteren zonder je eigen moeder of oma, zuster, echtgenote of dochter af te zeiken?

Mannen of vrouwen, we zijn allemaal mensen, het zijn juist die verknipte figuren die hier een ontzettend scherpe scheidingslijn in denken te kunnen brengen.
Je doet er zelf anders ook aardig aan mee gezien post #13
1947-2016
pi_220773817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

Maak er maar 100 van.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:49:57 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220773826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Wel gebaseerd op werkelijkheid.
Elke wijkje heeft wel een jonge of oude buurtslet waar je even je zak in kan legen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220773832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit zijn geen tokkies. Dit is van dat laffe respectloze opgeschoren licht getint tuig met vuilniszakken aan en nektasjes om. 'Bepaald' achtergrondje van die 'jongeren' weten we wel weer. Sloterplas, Amsterdam Nieuw West. Downtown central van die bende.
Ja en? Toch een teken dat echte mannen zoals jij hier even tegen gaan vechten?
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ben jij niks meer dan een toetsenbordheld?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:52:10 #94
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja en? Toch een teken dat echte mannen zoals jij hier even tegen gaan vechten?
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ben jij niks meer dan een toetsenbordheld?
Gaat om de veronderstelling die je daa rdoet he.
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:52:19 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773849
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maak er maar 100 van.
90% allochtoon, 10% tokkie.
1947-2016
pi_220773850
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wel gebaseerd op werkelijkheid.
Elke wijkje heeft wel een jonge of oude buurtslet waar je even je zak in kan legen.
Goedzo. Jij laat nu precies zien waar de Nederlander voor staat.
Ben benieuwd of je ook zulke zure reacties krijgt als ik of andere vrouwen.
pi_220773852
quote:
[ x ]
Genot
~~~ik wil weten wie jij bent~~~ 🤮
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:54:51 #98
396550 Richestorags
pi_220773869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Goedzo. Jij laat nu precies zien waar de Nederlander voor staat.
Ben benieuwd of je ook zulke zure reacties krijgt als ik of andere vrouwen.
Hij is de reden dat jij mannen haat.
pi_220773877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gaat om de veronderstelling die je daa rdoet he.
Welke veronderstelling?
pi_220773884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik ben geen mannenhater.
Wat is dat toch met jullie?
Kritiek op mannen is geen mannenhaat.
Waarom denken jullie dat toch steeds?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:00:06 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze stelt dat per definitie een man die door een vrouw wordt geslagen dat veroorzaakt heeft want het gebeurt nooit zomaar. Dat is gaslighting omdat hiermee automatisch een daderschap aan een slachtoffer wordt toegewezen.
Oh in die zin. Ja, dat snap ik.
De term ‘gaslighting’ wordt nogal eens te pas en te onpas gebruikt, daarom let ik er op.
pi_220773895
als de rook om je hoofd is verdwenen :z
pi_220773919
quote:
Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie.
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
pi_220773920
quote:

[..]
O ja? Kijk je nu in de spiegel?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:02:48 #105
396550 Richestorags
pi_220773923
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
[..]
Ik ben geen mannenhater.
Wat is dat toch met jullie?
Kritiek op mannen is geen mannenhaat.
Waarom denken jullie dat toch steeds?
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.
Want hun taak zit erop.
pi_220773924
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh in die zin. Ja, dat snap ik.
De term ‘gaslighting’ wordt nogal eens te pas en te onpas gebruikt, daarom let ik er op.
True. En er zijn ook best veel varianten van.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
O ja? Kijk je nu in de spiegel?
_O-

Misschien even de drank verwisselen voor een kopje koffie :s) c_/
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773939
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
Onbegrijpelijk toch? Want stel je voor, een of andere 'man' heeft een gloednieuwe auto.
Mag dan ook elke vreemdeling zomaar zijn vingerafdrukken op planten?
Of erger: mag dan elke sukkel dan zomaar even een ritje maken met deze sportcar?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:05:34 #109
396550 Richestorags
pi_220773940
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou ja, ze hebben natuurlijk nooit een stage gehad waarop ze dat hadden kunnen leren ;(
pi_220773981
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:
[..]

Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.

Hoezo is dit geen kritiek? Hoezo gaat dit veel verder?

Wat voor nut hebben mannen in het voortbestaan van het leven? Behalve dan het voortplanten?
Na die daad hebben mannen toch eigenlijk geen greintje nut meer? Of moeten we het nu gaan hebben over het mannelijke ego?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:13:00 #111
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220774018
ach laat het maar even dooretteren, er is niet heel veel meer nodig voor de vlam ergens in de pan slaat. Wanneer de laffe politie je vrouw niet beschermt moet iemand het doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:14:39 #112
396550 Richestorags
pi_220774038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.

Hoezo is dit geen kritiek? Hoezo gaat dit veel verder?

Wat voor nut hebben mannen in het voortbestaan van het leven? Behalve dan het voortplanten?
Na die daad hebben mannen toch eigenlijk geen greintje nut meer? Of moeten we het nu gaan hebben over het mannelijke ego?
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.
pi_220774055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij.
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:16:40 #114
396550 Richestorags
pi_220774061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zijn wij bijen?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:18:06 #115
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220774082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar we zijn geen bijen.

En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
We hebben elkaar toch hard nodig in deze samenleving.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220774086
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.
En vrouwen zijn net zo min als mannen goddelijke wezens.
pi_220774109
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar we zijn geen bijen.

En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
Ja? Is dat zo? Hoe hard hebben we elkaar dan nodig?
Of beter gezegd hoeveel nut heeft de menselijke man in onze samenleving?
Ja, vrouwen hebben mannen nodig voor de voortplanting.
Maar dan?
pi_220774127
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
_O-

Misschien even de drank verwisselen voor een kopje koffie :s) c_/
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.

B:)B
pi_220774155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar dan?
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.
Ja, ze mogen neuken maar pas wanneer ze het gevecht hebben gewonnen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:31:59 #120
396550 Richestorags
pi_220774185
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.
Ja, ze mogen neuken maar pas wanneer ze het gevecht hebben gewonnen.
Je bent wel een gift that keeps on giving.
pi_220774191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik ben gewoon een realist.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:33:31 #122
438527 MissButterflyy
pi_220774200
quote:

[..]
Maar dan?
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.

Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen. :')
pi_220774203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onze eigen boertjes maken alle stiertjes af. Want geen nut.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:34:47 #124
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774211
Verdomme weer die jongeren. Alle pubers afschaffen. En fatbikes. En meer kickboxlessen.

Stem Pro mensen!
pi_220774229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.

Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen. :')
Wie bouwden de huizen in het verre verleden? Dat waren de vrouwen.
Want het waren de vrouwen die de huizen hun indeling gaven.
En de mannen lagen lekker op hun rug te kijken.
pi_220774239
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar we zijn geen bijen.

Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.
blablablabla
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:38:13 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.

[ Bericht 1% gewijzigd door vul_maar_in op 12-05-2026 17:46:30 ]
pi_220774244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef matspontius het volgende:
Noem die "jongeren" eens gewoon bij naam en toenaam. Het is gewoon schorem en stront met een bepaalde culturele achtergrond en dat gaat een steeds groter probleem worden in dit land aangezien de import niet gestopt wordt. Wat je nu ziet in steden als Londen, Parijs, Stockholm, Brussel, Marseille, etc. is de toekomst die ons ook staat te wachten. Verpauperde wijken waar criminlateit in razend temp toeneemt, waar vrouwen en meisjes niet meer veilig zijn, waar een bepaalde religie een steeds grotere invloed krijgt, etc. Welkom in het Europa van 2026 :r :r :r
Hohoho hou Oost Europa erbuiten en Polen. Alleen Christelijke landen zullen dit tuig nog buiten de deur houden.
pi_220774255
quote:

[..]
We zouden ook naar een wereld toe moeten waarin auto's alleen nog maar door mannen worden gereden.

Oh man, die Saudi's, waar zijn ze aan begonnen.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:40:46 #130
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220774260
quote:

[..]
Maar dan?
Succes met deze wereld draaiend te houden, als er alleen nog vrouwen zijn voor al die fysiek slopende beroepen waar je ze niet in ziet. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:41:24 #131
438527 MissButterflyy
pi_220774267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:43:21 #132
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220774281
quote:

[..]
:') !!!!!!!x1000

Laat je nakijken joh.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220774283
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
[..]

Lol. Oke, dit 'mens' neem ik niet meer serieus.
pi_220774300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.

B:)B
Love you too skattiepatattie :*
OH NOES!!!!1*&@@!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:46:57 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220774304
Als we er gewoon "Vrouwen cultureel verrijkt door jongeren op fatbikes" van maken, dan klinkt het minder erg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220774317
quote:

[..]

Geen idee. Maar ik denk dat vrouwen net zo goed als mannen huizen kunnen ontwerpen.
Het lijkt mij sowieso een kleine kans dat wanneer je een verstopping hebt dat er dan een loodgieter langs komt.
Jah, vrouwen die huisvuil ophalen is een utopie.
En toch hebben vrouwen eeuwenlang de stront, kots en andere troep van kinderen en mannen opgeruimd.

Tot slot moesten al deze vrouwen ook nog een vrolijk en blij gezicht tonen.
Alsof al die ranzigheid hun niks deed, maar gewoon heel normaal was, want mannen he.

Vrouwen hebben ook eeuwenlang hun 'stinkende best; gedaan.
En dit is hun dank.

Vrouwen vielen in voor mannen die naar een of andere oorlog moesten.
Na de oorlog moesten die vrouwen weer terug naar de keuken.

Vind je dat rechtvaardig? Eerlijk zijn.
pi_220774321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.
Geef maar een bron.
pi_220774322
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?
Mensen, niet per se mannen of vrouwen.
blablablabla
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:15 #139
438527 MissButterflyy
pi_220774327
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Mensen, niet per se mannen of vrouwen.
Beiden.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:36 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220774329
quote:

[..]
Ik denk dat hier 1/3 van waar is. Kan het mis hebben hoor. Jij mag kiezen welk.
Voor de rest:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:43 schreef Kriegel het volgende:

[..]
:') !!!!!!!x1000

Laat je nakijken joh.
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:41 #141
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geef maar een bron.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:55:24 #142
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774349
Iedreen is nodig maar om nou te zeggen dat vrouwen de huizenbouwers waren is hilarisch. Er zal vast wel ergens een Polynesisch stammetje rondzwerven of een Afrikaanse volk waar de vrouwen de stronthutten smeren. Maar hou nou snel eens op met die onzin zeg.
pi_220774355
En toch blijf ik het raar vinden. Dat mannen en vrouwen het zo hartgrondig oneens met elkaar kunnen zijn.
En dat dan in onze beschaafde westerse wereld.

Zou het dan toch nog zo zijn dat de mannen het laatste woord willen hebben en dat ze het niet kunnen maken om hun eigen vrouwen de grond in te boren?

Wat is het probleem?
De dreigende islam?
De dreigende ondergang van het westen?
Of de ondergang van de mensheid?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:08:00 #144
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden. Dat mannen en vrouwen het zo hartgrondig oneens met elkaar kunnen zijn.
En dat dan in onze beschaafde westerse wereld.

Zou het dan toch nog zo zijn dat de mannen het laatste woord willen hebben en dat ze het niet kunnen maken om hun eigen vrouwen de grond in te boren?

Wat is het probleem?
De dreigende islam?
De dreigende ondergang van het westen?
Of de ondergang van de mensheid?
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:08:21 #145
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220774422
Ik wist helemaal niet dat er een hockeyclub bij de Sloterplas zat.
Life is what you make it.
pi_220774427
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:08 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...
Eeuwen gewerkt? Volgens wie dan?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:12:59 #147
287741 matspontius
pi_220774443
Ok, dus in een topic waarin het wederom gaat over het schorem gedrag van allochtoon tuig jegens vrouwen en meisjes gaan we nu een feministische discussie voeren? Open lekker een eigen topic hierover en benoem/bespreek hier het topic onderwerp: stront met een bepaalde culturele achtergrond dat meisjes en vrouwen aanrandt! In de woke volksmond noemt men dit jongeren! Een toenemend en zeer zorgelijk probleem....
"Hoka Hey!"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:16:08 #148
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:12 schreef matspontius het volgende:
Ok, dus in een topic waarin het wederom gaat over het schorem gedrag van allochtoon tuig jegens vrouwen en meisjes gaan we nu een feministische discussie voeren? Open lekker een eigen topic hierover en benoem/bespreek hier het topic onderwerp: stront met een bepaalde culturele achtergrond dat meisjes en vrouwen aanrandt! In de woke volksmond noemt men dit jongeren! Een toenemend en zeer zorgelijk probleem....
ok Mats mod. (Je hebt gelijk maar die discussie wil niemand hier aan lol)
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:18:08 #149
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220774482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Eeuwen gewerkt? Volgens wie dan?
Laat je volgende huis door vrouwen bouwen dan.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:36:34 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220774558
quote:

[..]
Is het misschien een idee om dit weer in te voeren?
Lekker de hele dag op mijn rug liggen kijken naar vrouwen. Sigaretje er bij, blikje bier.
pi_220774587
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is het misschien een idee om dit weer in te voeren?
Lekker de hele dag op mijn rug liggen kijken naar vrouwen. Sigaretje er bij, blikje bier.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:43:19 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220774606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:12 schreef matspontius het volgende:
Jij komt net zo goed in zowat elk topic waar het niet over allochtonen/asiel gaat met allochtoons tuig aanzetten.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:57:28 #153
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220774715
quote:
Nee. Lang niet altijd.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:19:18 #154
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220774887
weer die jongeren
pi_220774888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kunnen ze dan niet beter vrouwelijke agenten undercover laten gaan, en op het juiste moment de elektrische stok te voorschijn trekken?
Elektrische stok? 12-gauge shotty zul je bedoelen. Kunnen ze eindelijk wat 'pump action' krijgen, die "jongeren"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:21:52 #156
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220774906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
weer die jongeren
Rondreizend groepje.
pi_220774924
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:19 schreef Cockwhale het volgende:
Elektrische stok? 12-gauge shotty zul je bedoelen. Kunnen ze eindelijk wat 'pump action' krijgen, die "jongeren"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:54:10 #158
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220775151
Lekker links blijven stemmen Amsterdammers!

[ Bericht 8% gewijzigd door Joopklepzeiker op 12-05-2026 20:00:21 ]
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:02:28 #159
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220775211
Stel je voor dat de fatbike nooit uitgevonden was.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:07:38 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220775257
Ik durf de gok wel aan dat het nooit gehoofddoekte moslim meisjes zijn die lastig werden gevallen. Racistisch getint sexueel geweld dus.
Life is what you make it.
pi_220775629
Waarom borrelt mijn onderbuik zo na het lezen van dit bericht?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:37:27 #162
287741 matspontius
pi_220775648
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:02 schreef Mubassie het volgende:
Stel je voor dat de fatbike nooit uitgevonden was.
Stel je eens voor dat immigratie nooit uitgevonden was - halleluja en praise the lord.
"Hoka Hey!"
pi_220781524

woensdag 13 mei 2026 @ 13:06:37 #164
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220781868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:37 schreef matspontius het volgende:

[..]
Stel je eens voor dat immigratie nooit uitgevonden was - halleluja en praise the lord.
Dan was er in elk geval geen tekort bij de politie.
pi_220781983
Wat een vrouwvriendelijk topic is dit geworden, waar zouden die jongeren het toch van hebben geleerd?
pi_220782045
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:15 schreef -river- het volgende:
Wat een vrouwvriendelijk topic is dit geworden
Actie = reactie.

Als er domme reacties van mannenhaatsters geplaatst worden, krijg je daar volkomen terecht een weerwoord op.
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2026 @ 13:20:33 #167
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220782073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:15 schreef -river- het volgende:
Wat een vrouwvriendelijk topic is dit geworden, waar zouden die jongeren het toch van hebben geleerd?
Aangewakkerd door...
pi_220782083
Ba bla bla mannenhaters bla bla bla, het topic hoort te gaan over fatbike tuig niet over vrouwen die mannen haten.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:28:45 #169
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220782130
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:22 schreef -river- het volgende:
Ba bla bla mannenhaters bla bla bla, het topic hoort te gaan over fatbike tuig niet over vrouwen die mannen haten.
Vanaf post #13 gaat het echt de verkeerde kant op.
Hoe zou dat nou toch kunnen?
1947-2016
pi_220782149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vanaf post #13 gaat het echt de verkeerde kant op.
Hoe zou dat nou toch kunnen?
Yup. Maar als je dat benoemd mag het ineens niet over mannenhatende vrouwen gaan, lol. Zak er lekker in.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:34:49 #171
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220782160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:32 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Yup. Maar als je dat benoemd mag het ineens niet over mannenhatende vrouwen gaan, lol. Zak er lekker in.
Jep.
:X }:|
1947-2016
pi_220782683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lastig iemand een knietje te geven op een fatbike.

Beter een honkbalknuppel mee nemen of een dikkere tak zoeken en die tussen de voorwielspaken zetten.
Paraplu is ook handig daarvoor
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:23:19 #173
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220783500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Paraplu is ook handig daarvoor
Ow, goeie.
1947-2016
pi_220783532
Ik zie het al. We hebben een jongerenprobleem.
pi_220783544
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ik durf de gok wel aan dat het nooit gehoofddoekte moslim meisjes zijn die lastig werden gevallen. Racistisch getint sexueel geweld dus.
Daar is de hoofddoek voor, de onbeheerste seksuele agressie van hun muslimmannen afleiden naar de Nederlandse sloeries. Juist de moslimas die de hoofddoek vrijwillig dragen zijn de asocialen, kutwijven die niet solidair zijn met andere vrouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:42:21 #176
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220783602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:27 schreef Fietsenrek het volgende:
Ik zie het al. We hebben een jongerenprobleem.
Of.. of... een "mannenprobleem"

Maar niks anders, hoor.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:45:41 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220783622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Daar is de hoofddoek voor, de onbeheerste seksuele agressie van hun muslimmannen afleiden naar de Nederlandse sloeries. Juist de moslimas die de hoofddoek vrijwillig dragen zijn de asocialen, kutwijven die niet solidair zijn met andere vrouwen.
Het idee was ook niet van Mohammed maar van een maatje van hem die botergeil werd van het kapsel van zijn, 7 jarige vrouw.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:45:54 #178
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220783623
En het kon natuurlijk niet achterblijven:

https://www.nu.nl/binnenl(...)n-azc-protesten.html

De UvA-meisjes op de redactie mogen weer los op 'extreem-rechts'

Nergens een woord over zorgen die leven onder de lokale bevolking. Niks over intimidatie, geweld en diefstal onder de Culturele Verrijking. Geen woord, helemaal niks.
Beati pauperes spiritu
pi_220783854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Academicus het volgende:
En het kon natuurlijk niet achterblijven:

https://www.nu.nl/binnenl(...)n-azc-protesten.html

De UvA-meisjes op de redactie mogen weer los op 'extreem-rechts'

Nergens een woord over zorgen die leven onder de lokale bevolking. Niks over intimidatie, geweld en diefstal onder de Culturele Verrijking. Geen woord, helemaal niks.
Ze doen maar lekker op die redacties, de geest lijkt nu uiteindelijk toch daadwerkelijk uit de fles.

Overal die eXtReEm-rEcHtSe mensen, hoe kan dat nou toch!? ( :') ).

Hebben ze weer wat te tikken morgen :) .
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')