Oh in die zin. Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze stelt dat per definitie een man die door een vrouw wordt geslagen dat veroorzaakt heeft want het gebeurt nooit zomaar. Dat is gaslighting omdat hiermee automatisch een daderschap aan een slachtoffer wordt toegewezen.
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.quote:Ook is er contact met jongeren op scholen en op straat, om voorlichting te geven en bewustwording te creëren over straatintimidatie.
O ja? Kijk je nu in de spiegel?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
The gaslighting is strong in this one.
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen mannenhater.
Wat is dat toch met jullie?
Kritiek op mannen is geen mannenhaat.
Waarom denken jullie dat toch steeds?
quote:Op donderdag 30 april 2026 20:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen zijn slechts voor een zaak nuttig. De voortplanting. Daarna hebben ze eigenlijk totaal geen nut meer.
Want hun taak zit erop.
True. En er zijn ook best veel varianten van.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh in die zin. Ja, dat snap ik.
De term ‘gaslighting’ wordt nogal eens te pas en te onpas gebruikt, daarom let ik er op.
Onbegrijpelijk toch? Want stel je voor, een of andere 'man' heeft een gloednieuwe auto.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
Nou ja, ze hebben natuurlijk nooit een stage gehad waarop ze dat hadden kunnen lerenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het is een kennisgebrek natuurlijk. Ze weten echt niet dat het niet mag, een pets op die pronte rondingen geven.
Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Mannen geven hun zaad door. En dat was het dan.
Hoezo is dit geen kritiek? Hoezo gaat dit veel verder?
Wat voor nut hebben mannen in het voortbestaan van het leven? Behalve dan het voortplanten?
Na die daad hebben mannen toch eigenlijk geen greintje nut meer? Of moeten we het nu gaan hebben over het mannelijke ego?
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij.
Zijn wij bijen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.
Maar we zijn geen bijen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij bijen is dat gewoon de realiteit.
En vrouwen zijn net zo min als mannen goddelijke wezens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, mannen bestaan slechts voor de hoop om ooit wat zaad in een goddelijke vrouw te mogen doneren en dan is hun nut voorbij. Ze hebben immers net genut.
Ja? Is dat zo? Hoe hard hebben we elkaar dan nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we zijn geen bijen.
En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
We hebben elkaar toch hard nodig in deze samenleving.
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Misschien even de drank verwisselen voor een kopje koffie![]()
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? Hoe hard hebben we elkaar dan nodig?
Of beter gezegd hoeveel nut heeft de menselijke man in onze samenleving?
Ja, vrouwen hebben mannen nodig voor de voortplanting.
Maar dan?
Je bent wel een gift that keeps on giving.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur. Daar zijn de mannetjes alleen nog relevant als ze de kudde kunnen beschermen.
Ja, ze mogen neuken maar pas wanneer ze het gevecht hebben gewonnen.
Ik ben gewoon een realist.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent wel een gift that keeps on giving.
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dan?
Onze eigen boertjes maken alle stiertjes af. Want geen nut.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent wel een gift that keeps on giving.
Wie bouwden de huizen in het verre verleden? Dat waren de vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.
Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen.
Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we zijn geen bijen.
En dat een man voor jouw leven nutteloos is, is prima. Maar dat geldt niet in het algemeen.
We hebben elkaar toch hard nodig in deze samenleving.
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie bouwden de huizen in het verre verleden? Dat waren de vrouwen.
Want het waren de vrouwen die de huizen hun indeling gaven.
En de mannen lagen lekker op hun rug te kijken.
Hohoho hou Oost Europa erbuiten en Polen. Alleen Christelijke landen zullen dit tuig nog buiten de deur houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:37 schreef matspontius het volgende:
Noem die "jongeren" eens gewoon bij naam en toenaam. Het is gewoon schorem en stront met een bepaalde culturele achtergrond en dat gaat een steeds groter probleem worden in dit land aangezien de import niet gestopt wordt. Wat je nu ziet in steden als Londen, Parijs, Stockholm, Brussel, Marseille, etc. is de toekomst die ons ook staat te wachten. Verpauperde wijken waar criminlateit in razend temp toeneemt, waar vrouwen en meisjes niet meer veilig zijn, waar een bepaalde religie een steeds grotere invloed krijgt, etc. Welkom in het Europa van 2026![]()
![]()
We zouden ook naar een wereld toe moeten waarin auto's alleen nog maar door mannen worden gereden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Net als dat je huisvuil door een meestal mannelijke vuilnisman wordt opgehaald, de weg waar je met je auto overheen rijdt door mannen is geasfalteerd en je auto ook door een man zal zijn ontworpen en worden onderhouden.
Succes met deze wereld draaiend te houden, als er alleen nog vrouwen zijn voor al die fysiek slopende beroepen waar je ze niet in ziet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dan?
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt een beetje te bezien, steeds meer mensen blijven liever alleen en hebben prima levens.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lol. Oke, dit 'mens' neem ik niet meer serieus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek. Kritiek is goed. Maar dit is geen kritiek, dit gaat veel verder:
[..]
Love you too skattiepatattiequote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar je begrijpt absoluut niks van mij.
Geen idee. Maar ik denk dat vrouwen net zo goed als mannen huizen kunnen ontwerpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Door wie is je huis gebouwd? Vast niet een groep vrouwelijke bouwvakkers, de kans lijkt me klein.
En als je een verstopping in je badkamer hebt, denk je dan dat er een vrouwelijke loodgieter komt? De kans lijkt me klein.
Het zou een zooitje worden als wij vrouwen dat en zoveel meer erbij zouden doen.
Geef maar een bron.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gast hou toch op vrouwen bouwden niks. Tenzij je Chimpanzees, Urang-utans of Gorillas bedoelt waar de vrouwtjes nesten maakten.
Mensen, niet per se mannen of vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je alsnog mannen nodig hebt om een samenleving draaiende te houden?
Ik denk dat hier 1/3 van waar is. Kan het mis hebben hoor. Jij mag kiezen welk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
quote:
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden. Dat mannen en vrouwen het zo hartgrondig oneens met elkaar kunnen zijn.
En dat dan in onze beschaafde westerse wereld.
Zou het dan toch nog zo zijn dat de mannen het laatste woord willen hebben en dat ze het niet kunnen maken om hun eigen vrouwen de grond in te boren?
Wat is het probleem?
De dreigende islam?
De dreigende ondergang van het westen?
Of de ondergang van de mensheid?
Eeuwen gewerkt? Volgens wie dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We waren het 100 jaar geleden niet zo oneens hoor. Maar ja opeens was iets wat eeuwen gewerkt heeft opeens iets slechts. En zie nu...
ok Mats mod. (Je hebt gelijk maar die discussie wil niemand hier aan lol)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:12 schreef matspontius het volgende:
Ok, dus in een topic waarin het wederom gaat over het schorem gedrag van allochtoon tuig jegens vrouwen en meisjes gaan we nu een feministische discussie voeren? Open lekker een eigen topic hierover en benoem/bespreek hier het topic onderwerp: stront met een bepaalde culturele achtergrond dat meisjes en vrouwen aanrandt! In de woke volksmond noemt men dit jongeren! Een toenemend en zeer zorgelijk probleem....
Is het misschien een idee om dit weer in te voeren?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |