abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220773136
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
The gaslighting is strong in this one.
Het zal wel. Weet geen eens wat dit betekent.
Mannen die bewust een vrouw slaan, zijn in mijn ogen geen mannen.
pi_220773141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb wel een grote bek, maar woon in een dorpje waar zulke jongeren helemaal niet wonen. Dus ook geen ervaring mee. Maar denk wel dat ik zoiets zou doen.
Grote bek hebben ze schijt aan, in groepsverband ten minste is mijn ervaring (helaas).

Wel benieuwd waar je woont nu, dan verhuis ik daar asap heen natuurlijk :s)
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220773148
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik ben op zich ook niet bang aangelegd maar bedenk wel dat je tegenwoordig zo een mes tussen je ribben hebt.

Daardoor denk ik nu wel 2x na voordat ik me ergens mee bemoei als ik weer een vechtpartij oid zie.
Dat moet je altijd doen. Heb je er niks mee te maken? Bemoei je er dan ook maar niet mee. Bel de politie. En dan zien we wel verder.

Ik ga echt mijn leven niet geven voor een akkevietje tussen twee tokkies.
Tenzij het een kind of een hondje/poes of wat voor dier dan ook betreft natuurlijk.
pi_220773159
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus als jij een klap krijgt van een vrouw, zal je het zelf wel uitgelokt hebben.

Jij bent echt niet helemaal goed hé :')
blablablabla
pi_220773160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja echt? Ik denk al heel lang dat het niet zozeer een man/vrouw dingetje is, maar meer een westers dingetje.
Het westen heeft geen macht meer.
Wisseling van de wacht.

Of had je echt gedacht dat de Europeaan/Westerling de absolute macht voor eeuwig zou behouden?
sharia voor hiddendoe :')
pi_220773172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Beter dan jij ooit geweest bent of zult zijn.
pi_220773174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
pi_220773184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:41 schreef RockToTheBeat het volgende:

[..]
sharia voor hiddendoe :')
Nee hoor. Ik ben een vrijgevochten geest.
Ik hou niet zo van regels en wetten. En al helemaal niet als ze voortkomen uit de zgn. heilige boeken.
Mensen zijn niet heilig, dus hun boeken ook niet.
pi_220773190
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:43 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Mannenhatende 'feminist'. Daar valt gewoon niet mee te praten.
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
pi_220773203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Goed zo jongens. Plak er maar een etiketje op, dan hoef je je hersenloze hoofdjes niet te kwellen met steekhoudende argumenten.
:')

Blijf vooral jezelf ontmaskeren.
pi_220773204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Idem. Bemoei ik me niet mee. En nee, ook niet als het een vrouw is.
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
pi_220773205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als dat uitgelokt is, niets mis mee. Gelijke behandeling toch? Of geldt dat alleen als het de feminazi's uitkomt?
Als men zich al uitgelokt voelt en boos wordt door een fysiek zwakker individu is er toch wel behoorlijk wat mis met de bovenkamer.
Dan zitten er een paar draadjes in de hersens los.
pi_220773217
Randstad :') broeinest van ellende.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220773236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
'Nazi' 'Fascist' 'Vrouwenhater' 'Wappie' 'incel' 'racist'. O nee dat zijn die kosher etiketen die weer wel mogen worden gebruikt :')
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:52:31 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220773237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Die vrouwen bekijken het inderdaad maar. Vrouwen stemmen ook veel te vaak zelf voor al die open grenzen. En vrouwen zijn tegenwoordig allemaal zogenaamd heel erg sterk en onafhankelijk etc. En ze 'hebben geen mannen meer nodig' dus.
pi_220773238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Blijf vooral jezelf ontmaskeren.
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.

Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
pi_220773241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef torentje het volgende:
door een fysiek zwakker individu
Maar ze zijn tegenwoordig toch allemaal zo sterk en krachtig en hebben geen man nodig? :')
Nou, prima, dan zie ik je gewoon als gelijke. Dat willen ze toch? Prima hoor. Op elk vlak. We gaan niet cherrypicken.
pi_220773247
Tijd om vrouwen te bewapenen met pepperspray en tasers. Wat mij betreft direct invoeren. Het is toch te zot voor woorden.Vrouwen, meiden , meisjes horen gewoon in alle rust het park in te kunnen gaan zonder dat daarbij grijpgrage klauwen aan hen zitten.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220773250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ontmasker slechts jouzelf en Elan.

Twee broeders die hand in hand ten strijde trekken tegen een hoogbejaarde vrouw met zoveel jaren meer aan levenservaring.
Ga lekker samen een kamertje zoeken waar jullie elkaar overdrachtelijk kunnen pijpen.
Door te klagen over al die kutwijven die wel meegaan met de moderne tijd terwijl jij en hij liever terug gaan naar de oertijd.
Deze moderne tijd is wel veel onveiliger geworden voor jullie vrouwen. Mede door jullie eigen schuld dus.
pi_220773252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.

En je leeftijd interesseert me geen fluit.
pi_220773256
"Jongeren"
"Incident"
"Mannenprobleem"
"Geen buurthuis"
"Moeilijke jeugd"
"Getraumatiseerd"
pi_220773272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:48 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik niet hoor. Moet niks hebben van open grenzen.
Maar ik vind wel dat wij als 'rijke westerlingen' verplicht zijn om al die stakkertjes te helpen. Vooral als het om kinderen gaat.
Maar niet door in heel Europa alle grenzen open te gooien en vervolgens alle vluchtelingen op een grote hoop te gooien. Dat geeft geheid trammelant.

Zie de Flodder films. Kampvolk in een villa wijk. En het waren geeneens de achterbuurtfiguren die voor de problemen zorgden. De problemen kwamen voornamelijk van die bekakte parelkettingteefjes.

Deze tutjes jutten hun echtgenoten op tot actie.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:59:04 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220773277
Met een beetje geluk krijgen we straks kinderen en jongeren uit Gaza en die doen dit soort dingen gelukkig niet.
pi_220773295
@Hiddendoe.

Flodder is fictie he, ik denk ik zeg het toch maar even. Dat is namelijk geen werkelijkheid.
pi_220773297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niet 'terug naar de oertijd'. Gelijkheid tussen mannen en vrouwen, helemaal voor. Maar dan wel op élk vlak, en niet gaan cherrypicken wat wel en wat niet.
Ik heb wél een gruwelijke pesthekel aan mannenhaters zoals jij.

En je leeftijd interesseert me geen fluit.
Ik ben dus geen mannenhater. Maar ik snap dat dit voor jou makkelijker is. Want anders heb je geen poot om op te staan.
En gelijkheid tussen man en vrouw is prima, maar het moet dan wel evenredig verdeeld worden.
Want in intellictueel opzicht hoeft een vrouw niet voor een man onder te doen.
In fysiek opzicht daarentegen, zie je wel degelijk verschillen.
Een echte man maakt daar dan ook geen probleem van.
Jij wel Wat zegt dat over jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')